معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / خدمات سبدگردانی در بورس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

خدمات سبدگردانی در بورس

خدمات سبدگردانی در بورس

ضمن سلام به شما سرمایه گذار عزیز ، شما را به شرایط سبد گردانی و سرمایه گذاری در بورس دعوت می کنم

ویژگی‌های خدمات سبدگردانی اختصاصی

در سمت دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری در بورس، خدمات سبدگردانی اختصاصی وجود دارد که برخی از ویژگی‌های آنرا در ادامه می‌خوانید.

ویژگی اول: عدم نیاز به تصمیم‌گیری در استراتژی سرمایه‌گذاری

تصمیم‌گیری در سرمایه‌گذاری گاهی بسیار سخت است، مخصوصا زمانی که پای پول در میان باشد، افراد معمولا با شک و تردید تصمیم می‌گیرند و عده زیادی نیز پس از اجرای تصمیم‌شان، هنوز به درستی یا نادرستی آن شک دارند.
با خرید واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و یا استفاده از خدمات سبدگردانی اختصاصی، سرمایه‌گذار نیازی به تصمیم‌گیری در استراتژی‌ها و خرید و فروش‌ها نخواهد داشت.
نیازی به یادگیری نحوه تحلیل سهام، قوانین بورس، شیوه درست معامله و سایر مهارت‌هایی که معامله‌گران نیاز دارند نخواهد بود.

ویژگی دوم: سرمایه‌گذاری بدون دغدغه و بی‌نیاز از صرف وقت برای معاملات

با سرمایه‌گذاری غیرمستقیم دیگر نیازی نیست بطور مداوم بازار را پیگیری کنید و برای معاملات اوراق بهادار وقت بگذارید.
شاید مشغله شما به‌گونه‌ای است که زمان کافی برای بورس ندارید. (در صورت داشتن این شرایط، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم بهترین گزینه است)

ویژگی سوم: ریسک کمتر و مدیریت سرمایه بهتر

تخصیص سرمایه در هر دارایی و به اصطلاح تشکیل سبد بهینه، یکی از مهارت‌هایی است که بیشتر فعالان بازار به درستی آنرا فرا نگرده‌اند.
افرادی که مدیریت سرمایه را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی برعهده می‌گیرند، از فیلترهایی عبور می‌کنند تا واجد شرایط بودن آنها محرز شود. با سپردن سرمایه به سبدگردان اختصاصی یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری، این افراد متخصص با تشکیل سبد سرمایه‌گذاری بهینه و مناسب، ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش می‌دهند.

ویژگی چهارم: پتانسیل کسب سود معقول

در خدمات سبدگردانی اختصاصی،  کارمزد سبدگردان ارتباط کامل و مستقیم با سودآوری سبد دارد و معمولا اگر سود حاصل شده سالیانه از سرمایه‌گذاری کمتر از سود بانکی باشد، شرکت سبدگردان کارمزد متغیر را از مشتری دریافت نمی‌کند. با توجه به این موضوع که درآمد شرکت سبدگردان کاملا به عملکرد خود بستگی دارد، شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا بیشترین بازدهی ممکن را برای سرمایه‌گذار ایجاد کند.
اینکار در کنار تکنیک‌های خاص مدیریت سبد به سرمایه‌گذار این اطمینان نسبی را می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌ او بازدهی مناسبی را خواهد داشت.

نتیجه‌گیری

ویژگی‌های دو نوع سرمایه‌گذاری مستقیم در بورس و خدمات سبدگردانی اختصاصی را با هم مرور کردیم. افرادی که سرمایه‌گذاری مستقیم را انتخاب می‌کنند شاید صرفا به خاطر علاقه‌ای که به اینکار دارند با وجود همه ویژگی‌هایش آنرا ادامه می‌دهند. اما کسانی که شرایط‌شان به نحوی است که ترجیح می‌دهند مستقیما در بورس فعال نباشند و بطور غیرمستقیم سرمایه‌شان را به افراد متخصص بسپارند، خدمات سبدگردانی اختصاصی را انتخاب می‌کنند.

 

با خدمات سبدگردانی ما، ثروت خود را افزایش دهید

 

  1. به ازای مبالغ بالای ۱ میلیارد سبد گردانی اختصاصی پذیرفته می شود
  2. توافق همکاری ۱ ماهه می باشد و پس از مشاهده نتایج سودآور در پایان هفته اول سرمایه گذار مبلغی علی الحساب به حساب سبد گردان واریز می کند
  3.  تلفن مشاوره : ۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰

تیم مدیریت سبدگردانی ما با تجربه‌ سال‌ها مدیریت سرمایه قادر است دارایی سرمایه‌گذاران را در بورس اوراق بهادار به صورت تخصصی و حرفه‌ای مدیریت کند و سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون دغدغه خاصی از سود بازار سرمایه بهره‌مند شوند. برای شروع سرمایه گذاری اطلاعات خود را وارد نمایید تا برای شروع فرآیند پذیرش با شما تماس بگیریم:

فرم بزودی درج خواهد شد

 

#خدمات سبدگردانی در بورس

#سبدگردانی در بورس

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

قوانین نوسانگیری در بورس ایران

این قوانین حاصل تجربیات بنده در طول دوران فعالیت بنده در بورس می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس