معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / تفاوت تلگرام معمولی با تلگرام پرمیوم
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

تفاوت تلگرام معمولی با تلگرام پرمیوم

 

تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید اکانت تلگرام پرمیوم یک ساله

 

تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به نسخه تلگرام رایگان، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. عکس پروفایل متحرک، مدیریت چت، حذف تبلیغات و دانلود سریعتر فایل‌ها تنها بخشی از امکانات جذاب Telegram Premium هستند که تجربه هیجان‌انگیزتری را برای کاربران رقم زده و البته در نسخه رایگان آن عرضه نمی‌شود! در ادامه با ایرانیکارت همراه باشید تا در مورد تفاوت‌های نسخه پرمیوم تلگرام با نسخه رایگان آن بیشتر آشنا شویم و ببینیم این ویژگی‌ها کدامند که خرید اکانت تلگرام پریمیوم را تا این حد جذاب کرده است؟

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم یا Telegram Premium نسخه پولی تلگرام و یک سرویس اشتراک اختیاری است که امکانات و ویژگی های جذابی نظیر عکس پروفایل متحرک، مدیریت چت، حذف تبلیغات و دانلود سریعتر فایل‌ها و … را نسبت به نسخه رایگان به کاربران ارائه می‌دهد. نسخه پولی تلگرام یکی از راه های درآمدزایی مدیران این اپلیکیشن از کاربران است. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم تلگرام مستقل بماند و ابتدا کاربران خود را در اولویت قرار دهد.

مدیران اپلیکیشن تلگرام ادعا می‌کنند که بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی، به کاربران خود اتکا می‌کنند و به دنبال کسب درآمد از طریق کاربران هستند. به همین دلیل با معرفی نسخه تلگرام پریمیوم، یک سری قابلیت‌های اضافه و بیشتری را تنها در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که به طور ماهانه، هزینه‌ای را به تلگرام پرداخت می‌نمایند. البته جای نگرانی نیست! چراکه با ارائه نسخه پریمیوم تلگرام، نسخه رایگان آن محدود نشده است.

در حقیقت، تمامی قابلیت‌هایی که تا اکنون در نسخه رایگان تلگرام ارائه شده، همچنان بر سرجای خود باقی می‌ماند و شما می‌توانید از این به بعد هم، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از امکانات آن استفاده کنید. بنابراین مشخص است که در نسخه تلگرام پریمیوم ویژگی‌هایی وجود دارد که در نسخه رایگان آن نیست. اما سوالی که پیش می‌آید این است که تفاوت و مزیت تلگرام پرمیوم چیست؟!

اکانت پرمیوم تلگرام چیست

تلگرام پرمیوم چه تفاوتی با تلگرام رایگان دارد؟

در این جدول، مقایسه تلگرام پریمیوم و نسخه رایگان آن را به طور مختصر و مفید مشاهده می‌کنید! با بررسی تفاوت‌های این دو نسخه، شما کدامیک از آن‌ها را ترجیح می‌دهید؟

تلگرام پریمیوم تلگرام رایگان
حذف تبلیغات نمایش تبلیغات
دانلود فایل تا ۴ گیگابایت دانلود فایل تنها تا سقف ۲ گیگابایت
ظرفیت گروه‌ها تا سقف ۱۰ هزار نفر حداکثر تعداد اعضای گروه ۵ هزار نفر
سرعت دانلود بیشتر سرعت دانلود پایین
تبدیل صوت به متن در لحظه عدم قابلیت تبدیل صوت به متن
استیکرهای سفارشی و شخصی محدودیت در تعداد استیکرها
عکس پروفایل متحرک نمایش یک تصویر ثابت از ویدئو
مدیریت بهتر چت و پوشه‌بندی دسترسی کمتر برای مدیریت چت
آیکون و نشان‌های ویژه تلگرام آیکون عمومی تلگرام

امکانات تلگرام پرمیوم چیست؟

از سری امکانات و ویژگی‌های نسخه پریمیوم تلگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در حقیقت این ویژگی‌های جذاب، دلایلی هستند که کاربران را به استفاده از تلگرام پریمیوم ترغیب می‌کنند.

  1. حذف تبلیغات با دانلود تلگرام پریمیوم

با دانلود تلگرام پریمیوم برای همیشه از شر تبلیغات‌ گاه وبی گاه تلگرام راحت می‌شوید. احتمالا شماهم بارها با تبلیغات‌ آزاردهنده این برنامه در کانال‌های بزرگ و یا جاهای دیگر اپ مواجه شده‌اید؛ اما الان دیگر می‌توانید با این تبلیغات‌ خداحافظی کنید! در واقع تلگرام اعلام کرده است که با نصب تلگرام پریمیوم، دیگر شاهد هیچ تبلیغاتی نخواهید بود.

  1. کاهش محدودیت‌ها

محدودیت‌های تلگرام در بخش‌های مختلف این شبکه اجتماعی محبوب وجود دارد که در نسخه پرمیوم آن با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است!

  • ظاهرا مدیران تلگرام در نسخه پریمیوم این مسنجر، محدودیت‌های نسخه رایگان آن را برطرف کرده‌اند. به طور مثال، در تلگرام رایگان تنها می‌توانید فایل‌هایی با حداکثر ۲ گیگابایت دانلود کنید درحالی‌که در نسخه پرمیوم آن، این عدد به ۴ گیگابایت افزایش پیدا کرده است.
  • یکی دیگر از محدودیت‌هایی که در نسخه پریمیوم تلگرام، دوبرابر شده، تعداد عضویت در کانال و سوپر گروه‌ها است. در تلگرام رایگان تنها امکان عضویت در ۵۰۰ گروه و کانال وجود دارد ولی در نسخه پولی آن، این عدد به ۱۰۰۰ افزایش یافته است.
  • در نسخه رایگان تلگرام ظرفیت گروه‌ها تنها ۵۰۰۰ نفر است درحالی‌که در نسخه پولی، شما می‌توانید گروه‌های ۱۰هزار نفری داشته باشید.
  • دیگر محدودیت‌های تلگرام مانند تعداد چت‌های هر پوشه، پیوندهای عمومی، تعداد پوشه‌ها، تعداد چت‌های پین شده، طول بیوگرافی و … در نسخه پولی تلگرام دوبرابر شده است.
  1. سرعت دانلود بالاتر

برای دانلود در نسخه رایگان تلگرام، معمولا بخشی از سرعت اینترنت گرفته می‌شود اما با نصب تلگرام پریمیوم دیگر این موضوع وجود ندارد. به عبارتی شما می‌توانید دقیقا با سرعت دانلود بسته اینترنت خود، فایل‌ها را در زمان کمتری دانلود کنید.

  1. تبدیل صوت به متن

در زمان‌هایی که در یک محیط شلوغ و پر سروصدا قرار دارید و یا درحال تماشای تلویزیون هستید، قابلیت تبدیل صوت به متن در نسخه پریمیوم تلگرام به کمک شما می‌آید. تلگرام مدت هاست که از پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند، اما در نسخه پولی آن، سطح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این برنامه، گفتار شما را در لحظه تایپ کرده و در قالب یک پیام متنی به مخاطب ارسال می‌نماید.

  1. استیکرهای سفارشی شده

در نسخه رایگان تلگرام، استیکرهای زیادی وجود دارد ولی با دانلود تلگرام پریمیوم، استیکرهای بیشتری با قابلیت سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این استیکرها از استیکرهای معمولی بزرگتر هستند و جلوه بهتری دارند.

  1. آیکون و نشان های ویژه در نسخه پولی تلگرام

کاربران تلگرام پریمیوم، یک آیکون ویژه در کنار نام کاربری خود دارند و از سایر کاربران عادی، متمایز می‌شوند. بنابراین هرکسی با مشاهده پروفایل شما، به راحتی متوجه می‌شود که در حال استفاده از نسخه پولی این اپلیکیشن هستید.
همچنین شما می‌توانید از میان ۴ آیکون، آیکون مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

  1. عکس پروفایل متحرک

نسخه رایگان تلگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از ویدئو برای پروفایل خود استفاده کنید. اما با این حال، تنها یک تصویر ثابت از ویدئو را به کاربران نشان می‌داد. اما با دانلود تلگرام پرمیوم شما می‌توانید تصویر پروفایل خود را به صورت متحرک و یا انیمیشن قرار دهید.

  1. مدیریت چت بهتر

اگر در تعداد زیادی از کانال‌ها و گروه‌ها عضو هستید، به لطف تلگرام پرمیوم می‌توانید تا ۲۰ پوشه ایجاد کنید تا صفحه تلگرام شما خیلی شلوغ نشود. همچنین می‌توانید یکی از پوشه‌های خود را انتخاب کنید تا به صورت پیش فرض در هنگام باز کردن تلگرام، بالا بیاید.

نحوه فعالسازی و غیرفعالسازی اکانت پریمیوم تلگرام

دانلود تلگرام پرمیوم

اگر به دنبال این هستید که چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم تا از امکانات ویژه آن بدون پرداخت هزینه‌ای بهره‌مند شویم، بهتر است بدانید هیچ روش ایمن رایگانی برای ارتقای تلگرام به نسخه پریمیوم آن وجود ندارد. شما برای نصب این برنامه، تنها باید از روش‌های قانونی که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم، اقدام کنید.

  • دانلود تلگرام پرمیوم رایگان برای ایفون

به دنبال روشی برای دانلود تلگرام پرمیوم رایگان برای آیفون نگردید؛ به شما توصیه می‌کنیم از طریق واسطه‌های معتبر اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.

  • دانلود تلگرام پرمیوم رایگان برای اندروید

برای دانلود تلگرام پریمیوم رایگان برای اندروید و استفاده از امکانات ویژه آن همانند آیفون، روش ایمنی وجود ندارد. به همین دلیل بهتر است در انتخاب شرکت واسطه، وسواس لازم را به خرج دهید و از بهترین روش برای ارتقای تلگرام خود استفاده نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه: تفاوت اسپاتیفای و اسپاتیفای پریمیوم

 

نصب تلگرام پرمیوم

برای نصب تلگرام پرمیوم مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. تلگرام را باز کرده و به قسمت setting وارد شوید.
    نحوه نصب تلگرام پریمیوم
  2. روی گزینه Telegram premium کلیک کنید.
    نحوه نصب تلگرام پریمیوم
  3. سپس روی گزینه subscribe در پایین صفحه کلیک کرده و برای پرداخت هزینه آن اقدام کنید. پس از آن تلگرام پرمیوم بر روی اکانت شما فعال خواهد شد.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

بعد از خرید اکانت های خارجی، نوبت به فعال کردن آن‌ها می‌رسد. همانطور که می‌دانید، برای فعال‌سازی نسخه پریمیوم تلگرام و بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های ویژه آن، باید هزینه اشتراک آن را پرداخت نماییم. این هزینه اشتراک برمبنای دلار پرداخت می‌شود. متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های مالی، نمی‌توانند با شماره‌های داخل ایران، اشتراک خود را به اشتراک ویژه و یا همان پرمیوم تبدیل کنند. در ادامه سه روش برای فعال سازی تلگرام پریمیوم در ایران را بررسی می‌کنیم.

۱٫ خرید اشتراک پریمیوم تلگرام از ایرانیکارت

بهترین روش برای دریافت اشتراک پریمیوم تلگرام، مراجعه به شرکت‌های واسطه‌ معتبر و ایمن مانند ایرانیکارت است. در این روش شما بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید از قابلیت‌های ویژه تلگرام بهره‌مند شوید و نگرانی بابت پرداخت هزینه نداشته باشید. اما چنانچه خودتان تمایل به انجام این کار داشتید، باید از  دو روش بعدی استفاده کنید.

با انجام مراحلی که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم می‌توانید خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را از طریق ایرانیکارت انجام دهید:

  1. وارد صفحه رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود کلیک کنید. اگر قبلا در ایرانیکارت حسابی نساخته‌اید ساخت حساب کاربری در ایرانیکارت را انجام دهید.
  2. پس از ورود به پنل کاربری، در منوی سمت راست روی پرداخت در سایت‌های خارجی کلیک کنید.
    خرید تلگرام پریمیوم از طریق ایرانیکارت
  3. سپس از بین موارد انتخابی روی پرمیوم تلگرام کلیک کنید.
  4. پلن مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. مثلا ما اکانت تلگرام ۶ ماهه را انتخاب می‌کنیم.
    فعالسازی تلگرام پریمیوم با ایرانیکارت
  5. آیدی تلگرام خود را وارد کنید. اگر می‌خواهید سفارش شما سریع پیگیری شود، گزینه برای پرداخت خود عجله دارم را انتخاب کنید. سپس روی ثبت سفارش کلیک نمایید.
    خرید نسخه پریمیوم تلگرام از ایرانیکارت
  6. در این صفحه می‌توانید پیش فاکتور خود را مشاهده کنید. درگاه بانک مورد نظر خود را انتخاب کرده، در صورت نیاز به فاکتور، روی درخواست صدور فاکتور کلیک کرده و پس از تایید قوانین سایت روی تایید و پرداخت کلیک کنید.
  7. برای اطلاع از سفارش خود در منوی سمت راست روی پیگیری سفارشات کلیک کنید.

۲٫ فعال سازی به کمک شماره مجازی گوگل ویس

در این روش باید شماره مجازی گوگل ویس را خریداری کرده و سرویس تلگرام پرمیوم را بر روی آن فعال و راه‌اندازی نمایید. بنابراین باز هم قادر به فعالسازی تلگرام بر روی شماره ایران خود نخواهید بود.

برای فعال‌سازی تلگرام به کمک گوگل ویس مراحل زیر را انجام دهید:

  1. برنامه تلگرام را باز کرده، روی Settings کلیک کرده و سپس گزینه Add Account را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده شماره مجازی گوگل ویس را وارد کنید.
    فعال سازی به کمک شماره مجازی گوگل ویس
  2. روی گزینه Next در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. منتظر بمانید کد تلگرام برای شما ارسال گردد، سپس آن را وارد کنید. در صورتی که کد وریفیکیشن برای شما ارسال نشد، روی Resend کلیک کنید.
    فعال سازی تلگرام پریمیوم با شماره مجازی گوگل ویس
  3. پس از ارسال کد و تایید آن در قسمت First Name و Last Name نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
    فعال کردن تلگرام پریمیوم از طریق گوگل ویس

۳٫ فعال سازی تلگرام پرمیوم از طریق ربات تلگرامی

برای استفاده از این روش با محدودیت روبه‌رو هستید؛ چراکه ربات تلگرام پریمیوم تنها بر روی نسخه سیستمی تلگرام کار می‌کند ولی بعد از فعال سازی، دیگر می‌توانید از قابلیت‌های تلگرام پرمیوم بر روی گوشی موبایل استفاده کنید.

برای این‌کار Premiumbot@ را در بخش سرچ تلگرام جستجو کنید و وارد ربات پرمیوم شوید. سپس با انتخاب گزینه استارت، لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد. اما برای پرداخت هزینه اشتراک به صورت ماهانه لازم است از گیفت کارت یا همان کارت‌های پرداخت بین المللی ایرانیکارت استفاده کنید.

زمان مورد نیاز: ۵ دقیقه

مراحل فعالسازی تلگرام پریمیوم از طریق بات تلگرامی به صورت زیر است:

  1. مرحله اول

    تلگرام خود را باز کرده ودر سرچ تلگرام premiumbot را سرچ کنید. سپس روی premium bot کلیک کنید.
    فعال سازی تلگرام پرمیوم از طریق ربات تلگرامی

  2. مرحله دوم

    پس از باز شدن این پنجره روی گزینه start کلیک کنید. توجه کنید که با شماره ایران نمی‌توانید خرید تلگرام پرمیوم را از طریق ربات انجام دهید.
    فعال کردن تلگرام پریمیوم از طریق ربات تلگرامی

  3. مرحله سوم

    پلن مورد نظر را انتخاب کرده و برای پرداخت هزینه آن اقدام کنید. می‌توانید از طریق ویزاکارت یا سایر روش‌ها پرداخت هزینه تلگرام پرمیوم را انجام دهید.
    فعال کردن تلگرام پریمیوم با ربات تلگرامی

چگونه تلگرام پریمیوم را غیر فعال کنیم؟

اگر برای نصب تلگرام پرمیوم مردد هستید، جای نگرانی نیست! شما می‌توانید هزینه اشتراک یک ماه تلگرام را پرداخت نمایید و در صورتی که تمایل به خرید مجدد آن نداشتید، اشتراک خود را لغو و یا غیرفعال کنید. برای این‌کار تنها کافیست چند مرحله ساده را پشت سر بگذارید.

نحوه غیرفعال سازی اشتراک تلگرام پرمیوم در گوشی های اندروید

  1. وارد فروشگاه گوگل‌پلی شوید و بر روی نمایه خود در گوشه بالا، سمت راست، کلیک کنید.
  2. از لیست گزینه‌ها، Payments and Subscriptions را انتخاب نمایید.
  3. حال در صفحه جدید، روی Subscriptionsضربه بزنید.
  4. سپس تلگرام را از لیست اشتراک‌های فعال خود انتخاب کرده و در پایین صفحه گزینه  Cancel Subscription را انتخاب نمایید.
  5. حالا تلگرام دلیل غیر فعالسازی اشتراک تلگرام را از شما می‌پرسد. یکی از گزینه‌ها را انتخاب نمایید و روی Continueضربه بزنید.
  6. در آخرین مرحله، با انتخاب گزینه Cancel Subscription، تصمیم خود را نهایی کنید. در آخر تاییدیه دریافت خواهید کرد که نشان دهنده لغو اشتراک پرمیوم تلگرام است.

نحوه غیرفعال سازی تلگرام پرمیوم در گوشی های آیفون

  1. در گوشی آیفون وارد اپ استور شوید.
  2. از بخش بالا، روی نمایه خود کلیک کنید.
  3. گزینه Subscriptions را انتخاب و حساب تلگرام خود را انتخاب نمایید.
  4. حال باید گزینه Cancel Subscription را انتخاب و سپس برای تایید آن، روی گزینه Confirm ضربه بزنید.

دانلود نسخه تلگرام پرمیوم

همچنین برای لغو اشتراک پرمیوم تلگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تلگرام را باز کنید.
  2. از بخش پایین در سمت راست، تنظمیات را انتخاب نمایید.
  3. در صفحه جدید به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Telegram Premium را ببینید.
  4. سپس در پایین صفحه، گزینه App Store را انتخاب کنید.
  5. پس از باز شدن این اپ، بر روی گزینه تلگرام ضربه بزنید.
  6. در نهایت روی گزینه Cancel Subscriptionکلیک کنید و سپس برای تایید نهایی، گزینه Confirm را لمس نمایید.

تلگرام پریمیوم در یک کلام!

تلگرام یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های داخل ایران است که اخیرا با ارائه نسخه پریمیوم خود، قابلیت‌های جدید و ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله به این موضوع پرداختیم که تلگرام پرمیوم چیست و چه تفاوتی با نسخه رایگان این مسنجر پرطرفدار دارد. اگر فکر می‌کنید که نسخه پریمیوم تلگرام همان چیزی است که مدت‌ها منتظرش بودید، می‌توانید به راحتی اشتراک ماهانه خود را پرداخت و نسخه پرمیوم را دریافت نمایید. اما تکلیف کاربرانی که خود را بی‌نیاز از قابلیت‌های ویژه تلگرام می‌دانند، چیست؟ آن‌ها همچنان می‌توانند از نسخه رایگان تلگرام بدون هیچ محدودیت جدیدی، لذت ببرند. حالا این سوال را دوباره می‌پرسیم! از بین نسخه پریمیوم و رایگان، شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ اگر شماهم تجربه‌ای در زمینه خرید و نصب تلگرام پرمیوم دارید، می‌توانید از طریق کامنت با ما درمیان بگذارید.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس