معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / نحوه کسب امتیاز در تریدینگ ویو
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

نحوه کسب امتیاز در تریدینگ ویو

چگونه در TradingView شهرت ایجاد کنیم؟

مشارکت کنندگان اغلب می پرسند چه کاری می توانند انجام دهند تا توجه جامعه را جلب کنند تا افراد بیشتری نشریات آنها را ببینند و دوست داشته باشند. برای اعضای جدید یا کمتر شناخته شده ای که هنوز سابقه موفقیت در TradingView ندارند، قرار گرفتن در معرض می تواند یک کار دلهره آور باشد و ممکن است به نظر یک ماموریت غیرممکن باشد. با میلیون ها ایده منتشر شده و هزاران ایده جدید که روزانه توسط معامله گران از سراسر جهان منتشر می شود، چگونه می توانید مردم را متوجه ایده های خود کنید؟

شما می توانید   با ایجاد محتوای ارزشی برای جامعه شهرت خود را به دست آورید. این باید تمرکز اصلی شما باشد. آسان به نظر می رسد، درست است؟ شاید نه چندان؟ نگران نباشید، ما می دانیم که اولین قدم ها اغلب سخت ترین هستند، بنابراین در اینجا ۱۰ نکته برای قرار دادن شما در مسیر درست آورده شده است. اگر در زمینه انتشار تازه کار هستید، به شما کمک می‌کنند که به درستی شروع کنید و در مسیر کسب احترام دیگران قرار بگیرید. اگر قبلاً ایده‌هایی منتشر کرده‌اید و می‌خواهید بیشتر متمایز شوید، این نکات به شما کمک می‌کند تا دریابید در چه زمینه‌هایی می‌توانید بیشتر پیشرفت کنید. آنها را به کار ببرید، بازی خود را ارتقا دهید و مورد توجه قرار بگیرید! نمایه کاربری شما دارای آمار کاملی در مورد نحوه پیگیری نحوه انجام کارتان است.

  1. قدرت چرایی بر چه چیزی. TradingView مکانی برای کسانی نیست که به دنبال تماس های ساده برای خرید یا فروش هستند. جامعه ما با رویکرد علمی بررسی همتایان هدایت می شود: به اشتراک گذاشتن، بررسی، نقد، یادگیری از و ایجاد ایده های مفید و توصیفی به منظور به حداکثر رساندن سود. این یکی از نقاط قوت اصلی ماست. بنابراین فقط نگویید که بازار چه خواهد کرد، بلکه با به اشتراک گذاشتن چگونگی رسیدن به فرضیه خود، دلیل آن را توضیح دهید. از ابزارهای ترسیم برای تجسم تحلیل خود و ارائه توضیحات معنادار استفاده کنید. جزئیات اهداف و توقف ها یک مزیت قطعی است زیرا به دیگران کمک می کند منظور شما را درک کنند.
  1. مخلوطش کن! فقط ایده های تجاری را منتشر نکنید و چند پست دیگر را برای جلب توجه مردم در ترکیب قرار ندهید. آموزش یکی از قوی ترین دارایی های ما است و کاربران عاشق پست های روشنگر و آموزشی هستند. اگر به خوبی انجام شود، می توانند صدها لایک و هزاران بازدید دریافت کنند. موضوعات زیادی برای انتخاب وجود دارد! دیدگاه خود را در مورد روانشناسی معاملات به اشتراک بگذارید، در مورد مدیریت پول مشاوره دهید، آنچه در برنامه معاملاتی شما وجود دارد را برجسته کنید، توضیح دهید که چگونه اهداف را تعیین می کنید، پیکربندی های دقیق الگوهای قیمت را توضیح دهید، ۱۰ نکته مورد علاقه خود را فهرست کنید، یک ستون مرتبط با معاملات بنویسید، یا یک تجربه شخصی را توصیف کنید. … محدودیت ها واقعاً بی پایان هستند. خلاق باشید و مخاطبان خود را مجذوب خود کنید!
  1. ارائه همه چیز است. یک عنوان جذاب قطعا کمک می کند، اما آنچه توجه مردم را در درجه اول جلب می کند نمودار است. از فلج تجزیه و تحلیل اجتناب کنید و آن را حرفه ای، متعادل و تمیز جلوه دهید. با ساده و منظم نگه داشتن آن، دیگران می توانند دیدگاه بازار شما را به طور مستقیم درک کنند. ایده های ارائه شده به خوبی در  فید پرطرفدار در صفحه اصلی ما گنجانده شده است ، که باعث افزایش در معرض دید آنها می شود. آنها بر اساس محبوبیتشان در میان جامعه مرتب شده اند و نمودارهای پرطرفدار می توانند هزاران بازدید داشته باشند. طراحی  نمودار متمایز  می تواند بیشتر به برجسته شدن نشریات شما کمک کند.
  1. کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. از انجام بازی حجم خودداری کنید: تلاش برای ایجاد شهرت با انتشار بسیاری از ایده‌های عجولانه که هرکدام تنها چند لایک دریافت می‌کنند. یک ایده خوب اندیشیده شده ارزش، تعامل بیشتر و امتیاز شهرت بیشتری نسبت به چندین ایده نیمه کاره ایجاد می کند. جامعه ما به ایده های هوشمندانه و مفید معروف است، بنابراین از انتشار نمودارهایی که از نوار عبور نمی کنند خودداری کنید. محتوای با کیفیت در طول زمان ارزش خود را حفظ می کند. می توانید ماه ها بعد آن را مطالعه کنید و همچنان چیزی یاد بگیرید، که به طور ارگانیک منجر به فالوورها و لایک های اضافی می شود. تمام تجزیه و تحلیل های منتشر شده در TradingView به طور دائم عمومی می ماند، نه کاربران و نه کارکنان نمی توانند یک ایده را پس از انتشار حذف کنند. پس چرا بهترین عکس را به آن نمی دهید؟ توجه داشته باشید که مشارکت کنندگانی که روزانه بیش از ۵ ایده منتشر می کنند به ندرت محتوای با کیفیت تولید می کنند. چیزی که باید در نظر داشت …
  1. پیدا شدن ۵ ابزاری که بیشترین جستجو را دارند عبارتند از BTCUSD، Gold، EURUSDSPX500، Oil و GBPUSD. محبوب ترین تایم فریم ها از ساعتی تا روزانه متغیر است. در نظر گرفتن این عوامل شانس گنجاندن ایده های شما در جستجوهای محبوب را افزایش می دهد. به عنوان مثال، تحلیل هفتگی سهام Abiomed Inc احتمالا کمتر از یک ساعت در ساعت برای طلا مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از برچسب‌های هوشمند بیشتر به افراد امکان می‌دهد ایده‌های شما را بیابند در حالی که پیوند دادن به موارد مشابه، به کشف آن‌ها نیز کمک می‌کند. به خودت دست بده! یکی دیگر از استراتژی های عالی می تواند انتشار ایده هایی برای نمادهایی باشد که ایده های کمی دارند یا اصلاً ایده ندارند. اولین نفر باشید و مورد توجه قرار بگیرید!
  1. بازخورد را در آغوش بگیرید. با پاسخ به موقع، ارزشمند و مثبت به نظرات، طبیعتا نظرات بیشتری را تحریک می کنید. بحث عمومی درباره ایده‌ها ویژگی مهمی است که ارزش زیادی به همراه می‌آورد و راه خوبی برای تعامل با کسانی که به نظرات شما علاقه دارند ارائه می‌کند. پس دانش خود را به اشتراک بگذارید و از دیگران بیاموزید. محترمانه رفتار کنید، حتی اگر کسی دیدگاه مخالفی را مطرح کند. یک مناظره خوب با استدلال های قوی می تواند برای هر دو طرف ارزش داشته باشد. انجمن TradingView فعال و فعال است و روزانه بیش از ۶۰۰ نظر ارسال می کند و ایده های دارای رتبه بالا می توانند در طول زمان صدها نظر دریافت کنند. پذیرش انتقاد سازنده می تواند به شما کمک کند اعتبار خود را در طول زمان افزایش دهید و بر نمایه شما در آینده تأثیر مثبت بگذارد.
  1. ایده های خود را به روز کنید. از ویژگی وضعیت به‌روزرسانی  برای ارائه به‌روزرسانی‌های سریع در مورد مدیریت معاملات منتشر شده یا اضافه کردن اطلاعات مهم به ایده اصلی خود استفاده کنید  . از طریق یک جدول زمانی جالب در زیر نمودار، می توانید نشان دهید که آیا معامله فعال است، اخبار چگونه روی آن تأثیر گذاشته است یا اینکه آیا هدف مورد نظر قرار گرفته است. با استفاده از عکس های فوری، می توانید نشان دهید که چگونه عمل قیمت در طول مسیر توسعه می یابد. این ایده‌های شما را آموزنده‌تر و پویاتر می‌کند، خوانندگان شما را درگیر می‌کند و بازدیدها و لایک‌های بیشتری ایجاد می‌کند. فالوورهای شما همچنین اعلان‌های فوری از هر به‌روزرسانی دریافت می‌کنند.
  1. هر کسی چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارد. در میان مشارکت کنندگان ما، معامله گران باتجربه با استراتژی های اثبات شده وجود دارند که محتوای بسیار عالی را ارائه می دهند. حتی برخی از اعضا بر این باورند که فقط آنها باید بتوانند ایده ها را منتشر کنند. ما به شدت مخالفیم. ما معتقدیم که معامله گران مشتاق در همه سطوح چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارند، خواه یک فرصت تجاری خوب، یک نکته ارزشمند یا یک بینش عمیق.

این به ۵ روش کار می کند:

  • به دیگران کمک می کند
  • شما با گرفتن بازخورد یاد می گیرید
  • شما خود را مسئول می دانید
  • خودت رو بهتر می بینی
  • شما در فضای مالی آنلاین شهرت ایجاد می کنید.

به اشتراک گذاری سفر خود برای تبدیل شدن به نسخه بهتری از خود به عنوان یک معامله گر با یک مجله تجاری عمومی برای نشان دادن آن ارزش زیادی دارد.

  1. راستگو باش از انتشار برندگان یا ایده هایی که قیمت به طور قابل توجهی به سمت هدف شما پیش رفته است، قبل از انتشار آنها خودداری کنید. فقط برندگان را به‌طور انتخابی به‌روزرسانی نکنید، یا ادعای سود برای بازندگان نکنید. ممکن است احساس غریزه طبیعی شما برای انجام این کار باشد، اما واقعاً منصفانه نیست، اینطور است؟ نه تنها این، بلکه به شما مزیت واقعی نخواهد داد، زیرا اعتمادی که برای به دست آوردن آن سخت تلاش کرده اید به راحتی از بین می رود. این واقعاً می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. کاربران ما یک جامعه لمسی تشکیل داده‌اند که می‌داند، با توجه به ماهیت بازار، همه به احتمال زیاد در نقطه‌ای دچار اشتباه می‌شوند. مالک آن بود. بهتر شدن در هر کاری مستلزم آن است که در مورد موفقیت ها و شکست های خود کاملاً صادق باشید. اما قبل از هر چیز با خودتان صادق باشید. بنابراین معامله‌های بازنده را قبول کنید و آنها را به‌عنوان فرصت‌هایی برای بهبود در نظر بگیرید. این فقط در دراز مدت به شما کمک می کند. به آن به عنوان یک مجله فکر کنید. وقتی تحلیلی را منتشر می کنید، می توانید هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها بعد برگردید و از آن درس بگیرید. صداقت همیشه بهترین سیاست است!
  1. دارای صبر. انتظار نداشته باشید که فورا مورد توجه قرار بگیرید و دنبال کننده بسازید. به یاد داشته باشید، آنچه سریع می آید، دوام نخواهد داشت. اولین انتشارات شما، حتی اگر خوب باشند، ممکن است فقط چند لایک دریافت کنند. اما از این موضوع ناامید نشوید. به اشتراک گذاری ایده ها ادامه دهید و به تدریج احترام و علاقه جامعه ما را به دست خواهید آورد. اگر خدمات خوبی ارائه می‌دهید، از روز اول برای فروش آنها عجله نکنید. شانس خود را با به دست آوردن شناخت و اعتماد ابتدا از طریق مشارکت محتوای با کیفیت افزایش دهید. ارزش تلاش را دارد زیرا طبیعت انسان این است که ترجیح دهد از افرادی که به آنها اعتماد داریم خرید کند.

استفاده از این نکات به شما کمک می کند تا شهرت خود را بهبود بخشید و نام خود را به دست آورید. آنها را اعمال کنید، از آنها برای تقویت شهرت خود و ارائه ایده های عالی استفاده کنید! ما روی شما حساب می کنیم تا جامعه خود را به بهترین نحو درگیر کنید!

Thank you!
سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس