معماری
آخرین مطالب
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

نحوه بازی در پروژه NOTCoin

 

انجام بازی نات کوین بسیار ساده و سرراست است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت بازی، https://notcoingame.com مراجعه کنید و با کلیک بر روی گزینه PLAY وارد ربات تلگرام شوید و با کلیک بر روی صفحه نات کوین به دست آورید. می‌توانید به طور مستقیم نیز بر روی آی دی ربات تلگرامی نات کوین کلیک کرده و وارد محیط بازی شوید.  با ورود به ربات پیامی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن گفته شده است «این ربات برای شما چکار می‌کند؟ احتمالا هیچی!»

 

در پایین صفحه بر روی گزینه Start کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات به شما یک پیام خوش‌امد گویی ارسال می‌کند و عنوان می‌کند که می‌توانید با کلیک کردن در ربات نات کوین بیشتری به دست آورید. سپس اشاره می‌کند که نات کوین معلوم نیست که در آینده ارزشی داشته باشد یا نه و سپس از شما می‌خواهد که دوستانتان را نیز دعوت کنید تا هم شما و هم دوستانتان نات کوین‌های بیشتری به دست آورید. برای آشنایی با بازی می‌توانید روی گزینه How to play کلیک کنید در غیر اینصورت با کلیک بر روی گزینه Lets go وارد محیط بازی خواهید شد.

 

در محیط بازی با هر بار کلیک بر روی سکه نشان داده شده به تعداد نات کوین‌های شما اضافه می‌شود اما به صورت روزانه محدودیت‌هایی برای تعداد کلیک‌هایی که می‌توانید انجام دهید وجود دارد. در مقابل یک سری روش‌هایی در بخش Booster ربات تعریف شده است تا با استفاده از آن‌ها بتوانید تعداد نات کوین‌های بیشتری را به دست آورید. البته برای فعال کردن این روش‌ها شما باید نات کوین پرداخت کنید یا لیگ خود را بهبود دهید.

 

به طورکلی ۵ لیگ در پروژه NOTCoin تعریف شده است و برای ورود به هر یک از این لیگ‌ها حداقل تعداد نات کوین وجود دارد. به ترتیب برای لیگ‌‌های برنز، نقره، طلا، پلاتین و الماس کاربران حداقل باید صفر، پنج هزار، دویست هزار، دو میلیون و بیست میلیون نات کوین داشته باشند. هر گروه و کانال تلگرامی نیز می‌تواند تیم خود را (Squad) تشکیل دهد تا رقابت بین اعضای آن صورت گیرد. برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه ساخت این تیم‌ها می‌توانید به راهنمای پروژه NOTCoin مراجعه کنید.

 

 

 

💰بازی کن پول در بیار!

. بزن رو لینک زیر👇🏻
🔴 https://t.me/notcoin_bot?start=rp_8188909 🔴
.

🔸با این ربات نات کوین، ماین استخراج کن و روزانه پول دربیار!

روزانه داخل ربات لاگین کنید و سکه هارو جمع کنید تا لیگتون بره بالا🚀
❗️اگه کسی گفت که سکه هارو میخرم ازتون به هیچ وجه نفروشید چون انتقال سکه فعلا در دسترس نیست و میخوان پولتونو بالا بکشن😕

بفرست به دوستات که عقب نمونن🌹🥰

https://t.me/notcoin_bot?start=rp_8188909
.

#نات_کوین #ناتکوین #بازی #گیم #ماین #ماینر #کوین #تلگرام #درآمددلاری #آموزش_کسب_و_کار

نحوه کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

http://aminarefinejad.ir/سبد-گردانی-در-بورس/

با ثبت نام در صرافی بیت پین در قرعه کشی ۲۰۶ شرکت کنید و ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت بگیرید و از یکسال کانال اختصاصی برخوردار شوید
http://aminarefinejad.ir/لینک-ثبت-نام-در-صرافی-بیت-پین/

 

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

قیمت نات کوین چقدر است؟

در حال حاضر نات کوین به صورت یک توکن در بستر بلاک چین TON یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس