معماری
آخرین مطالب
خانه / کسب درآمد از اینترنت / کسب درآمد از ارزهای دیجیتال / آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام در Fragment با رمزارز Toncoin

خرید اکانت پرمیوم تلگرام از سایت fragment

خرید اکانت پرمیوم تلگرام برای ایرانی‌ها با مشکلات زیادی همراه است. پیش شماره +۹۸ ایران به دلیل تحریم‌ها برای اکانت‌های پرمیوم تلگرام پشتیبانی نمی‌شود از طرفی پرداخت هزینه خرید تلگرام پرمیوم با استفاده از حساب بانکی نیز به دلیل تحریم‌ها برای ایرانی‌ها ممکن نیست.

 

در حال حاضر امکان خرید اکانت پرمیوم تلگرام با استفاده از کیف پول Tonkeeper و ارز دیجیتال TON برای کاربران فعال شده است که نیازی به شماره همراه ندارد و همه کاربران از سراسر دنیا قادر به خرید آن هستند. در ادامه این مقاله آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام را با بررسی نحوه کار با کیف پول Tonkeeper و خرید تن کوین آموزش می‌دهیم.

 

اکانت پرمیوم تلگرام

اکانت پرمیوم تلگرام اکانت پولی تلگرام است که امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آن‌جایی که قابلیت‌های اضافه شده به این نوع اکانت هزینه‌های اضافی برای تلگرام دارد، دسترسی به این حساب‌ها رایگان نیست و نیاز است که کاربران آن را خریداری کنند. ویژگی‌های مهمی در اکانت پرمیوم تلگرام وجود دارد که می‌تواند برای برخی از کاربران بسیار کاربردی و مفید باشد.

 

از جمله مهمترین مزایای خرید اکانت پرمیوم تلگرام دسترسی سریعتر به ابزارهای جدید است. به عنوان مثال، در حال حاضر گذاشتن استوری در تلگرام تنها برای دارندگان اکانت پرمیوم تلگرام امکان‌پذیر است. از جمله مهمترین ویژگی‌های اکانت پرمیوم تلگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • استیکرهای اختصاصی که به صورت تمام صفحه در محیط چت دیده می‌شود
  • حذف تبلیغات از کانال‌هایی که در آن‌ها عضو هستید
  • تغییر آیکون نرم افزار تلگرام به آکون اختصاصی اکانت‌های پرمیوم تلگرام
  • نمایش یک ستاره بنفش رنگ (Premium badge) در کنار نام کاربری دارندگان اکانت پرمیوم تلگرام
  • نمایش گیف پروفایل کاربری حتی در زمانی که مخاطب وارد صفحه چت شما نشده باشد
  • استفاده از پوشه‌بندی‌های خودکار و متنوع نسبت به اکانت‌های معمولی
  • اضافه کردن ایموجی‌های بیشتر به حالت عکس‌العمل به پیام‌ها
  • تبدیل پیام‌های صوتی به پیام متنی که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند
  • دانلود و آپلود با سرعت بالاتر (این مورد در ایران به دلیل فیلتر بودن تلگرام موثر نیست)
  • دو برابر شدن حجم آپلود یک فایل (از ۲ گیگ به ۴ گیگ)
  • محدودیت‌های تعریف شده در تلگرام معمولی برای این اکانت‌ها نصف می‌شود. به عنوان مثال، این اکانت‌ها می‌توانند عضو ۱۰۰۰ گروه یا کانال تلگرام باشند یا تعداد کانال‌ها و چت‌های پین شده می‌تواند تا ۱۰ کانال باشد که این مقدار برای کاربران عادی نصف مقادیر اعلان شده است.

 

خرید اکانت پرمیوم تلگرام با تن کوین

 

خرید تلگرام پرمیوم با ارز دیجیتال TON

برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام روش‌های متعددی وجود دارد که به دلیل وجود مشکلات متعدد، کاربران ایرانی قادر به استفاده از آن‌ها نیستند. در این میان روش خرید اکانت پرمیوم تلگرام با ارز دیجیتال TON یکی از راحت‌ترین روش‌ها است که شما بدون نیاز به یک واسطه و استفاده از شماره مجازی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام با استفاده از ارز دیجیتال TON ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری در کیف پول ارز دیجیتال Tonkeep بسازید و آن را با استفاده از رمز ارز TON شارژ کنید. سپس با مراجعه به وبسایت «Fragment» اکانت پرمیوم مورد نظر را برای خود یا دیگران خریداری کنید. در ادامه به بررسی جزئی‌تر هر یک از این مراحل می‌پردازیم.

 

ساخت کیف پول Tonkeep برای خرید تلگرام پرمیوم

کیف پول Tonkeep برای فعالیت‌های شبکه TON که توسط تلگرام توسعه داده شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این کیف پول شما می‌توانید رمز ارز TON را نگهداری یا به دیگران ارسال کنید. امکان استیکینگ ارز دیجیتال TON و شرکت در فعالیت‌های مربوط به تلگرام نیز با استفاده از این کیف پول وجود دارد.

 

کیف پول Tonkeep هم نسخه مرورگر و همک نسخه موبایل دارد اما برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام بهتر است که از نسخه موبایل آن استفاده کنید. برای دانلود نسخه آیفون، اندروید یا افزونه مرورگر این کیف پول می‌توانید به وبسایت «+» مراجعه و نسخه مورد نظر خود را انتخاب و نصب کنید.

 

دانلود کیف پول tonkeep

 

پس از نصب نرم افزار دو گزینه به شما نمایش داده می‌شود. با استفاده از گزینه «Create New Wallet» می‌توانید یک حساب کاربری برای خود بسازید. اگر از قبل حساب کاربری دارید از گزینه «Import Existing Wallet» می‌توانید برای ورود به آن حساب استفاده کنید.

 

نصب کیف پول tonkeep

 

با انتخاب گزینه ساخت حساب کاربری، پنجره جدید نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد خودکار و دفتر خود را آماده کنید تا عبارت بازیابی کیف پول خود را یادداشت کنید. این کیف پول از ۲۴ کلمه به عنوان عبارت بازیابی استفاده می‌کند و گزینه کپی نیز ندارد. گزینه Continue را در این صفحه انتخاب کنید.

 

کیف پول tonkeep برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام

 

پنجره جدید باز شده شامل ۲۴ کلمه عبارت بازیابی شما است که حتما باید آن‌ها را با ترتیب موجود یادداشت کرده و در یک جای امن نگهداری کنید. پس از یادداشت، بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا پنجره ارزیابی باز شود. در این پنجره از شما خواسته می‌شود تا سه کلمه از عبارت بازیایی خود را وارد کنید تا از یادداشت درست آن مطمئن شوید. با نوشتن این سه کلمه روی گزینه Continue کلیک کنید.

 

عبارت بازیابی کیف پول Tonkeep

 

اگر کلمات خواسته شده را درست وارد کرده باشید پنجره مربوط به تعیین رمز عبور برای کیف پول نمایش داده می‌شود. در این پنجره رمز عبور خود و تاییدیه آن را در دو قسمت تعیین شده یادداشت کرده و گزینه Continue را انتخاب کنید. با این کار ساخت کیف پول به اتمام می‌رسد و شما می‌توانید حساب کاربری خود را مشاهده کنید و از آن برای خرید تلگرام پرمیوم استفاده کنید.

 

کیف پول تلگرام

 

خرید تن کوین TonCoin برای فعال سازی اکانت پرمیوم تلگرام

پس از ساخت کیف پول Tonkeep شما باید مقداری رمز ارز تن کوین خریداری کنید تا بتوانید با استفاده از آن هزینه خرید اکانت پرمیوم تلگرام را پرداخت کنید. برای انجام این کار، پس از ورود به حساب کاربری خود در صرافی رابکس باید به صفحه خرید تن کوین مراجعه کنید. اگر از قبل در این صرافی حساب کاربری ندارید می‌توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه این کار را از قسمت ثبت نام (+) انجام دهید.

 

مقدار رمز ارز تن کوین مورد نیاز برای فعال سازی اکانت پرمیوم تلگرام بسته به مدت زمان انتخاب شده متفاوت است. در حال حاضر برای خرید تلگرام پرمیوم به مدت سه ماه این مقدار برابر با ۸٫۳۸ تن کوین است که ارزش دلاری آن با توجه به قیمت فعلی این رمز ارز ۱۲ دلار است.

 

پس از خرید مقدار تن کوین مورد نیاز خود از صرافی رابکس به قسمت برداشت ارز دیجیتال تن در حساب کاربری رابکس مراجعه کنید و مقدار کل رمز ارز خود را در شبکه TON به آدرس کیف پول Tonkeep انتقال دهید. برای دسترسی به آدرس خود در Tonkeep کافی است بر روی گزینه Receive کلیک کرده و آدرس نشان داده شده را در قست آدرس دریافت کننده در رابکس یادداشت کنید. با انجام این کار رمز ارز تن کوین به کیف پول شما منتقل می‌شود.

 

خرید تن کوین Toncoin

 

خرید اکانت پرمیوم تلگرام با تن کوین

برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام با استفاده از تن کوین ابتدا باید به وبسایت پروژه Fragment مراجعه کنید. پروژه فراگمنت یک بازار غیرمتمرکز برای خرید و فروش حساب‌های کاربری و شماره همراه تلگرام است که به تازگی گزینه خرید اکانت پرمیوم تلگرام نیز به آن اضافه شده است.

 

پس از مراجعه به این وبسایت از قسمت بالا سمت راست ابتدا گزینه Connect Ton را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه QRCode برای شما نمایش داده می‌شود. به کیف پول موبایل خود مراجعه کرده و از قسمت بالا سمت راست گزینه دوربین را انتخاب و کیوارکد را اسکن کنید. با این کار گزینه اتصال نمایش داده می‌شود که باید با گزینه Connect wallet اتصال را تایید کنید. با انجام این کار آدرس در وبسایت فراگمنت نمایش داده می‌شود.

 

پس از وصل کردن کیف پول با انتخاب گزینه Connect telegram و تایید آن در حساب تلگرام خود، دسترسی فراگمنت به تلگرام خود را ممکن کنید. با این کار نام کاربری و تصویر شما در وبسایت نمایش داده می‌شود. پس از انجام این کار گزینه «Telegram Premium» را انتخاب می‌کنیم تا پنجره مربوط به خرید اکانت پرمیوم تلگرام نمایش داده شود.

 

در قسمت Recipient این پنجره نام کاربری مورد نظر خود را می‌نویسیم. اگر برای حساب کاربری خودتان می‌خواهید اکانت پرمیوم تلگرام را خریداری کنید در این صورت گزینه Buy for myself را انتخاب کنید تا به صورت خودکار شناسه شما نشان داده شود. در حال حاضر امکان خرید تلگرام پرمیوم برای سایر اکانت‌های ایرانی ممکن نیست و تنها می‌توانید برای حساب خودتان این کار را انجام دهید.

 

پس از انتخاب شناسه از قسمت پایین یکی از آپشن‌های موجود را به عنوان حساب سه ماهه، شش ماه و یکساله انتخاب کنید. توجه داشته باشید که باید به اندازه مشخص شده در این صفحه رمز ارز تن کوین در کیف پول خود داشته باشید. پس از انتخاب حساب مورد نظر گزینه Gift Telegram Premium را انتخاب کنید.

 

خرید اکانت پرمیوم تلگرام از Fragment

با انجام این کار یک پنجره جدید باز می‌شود که در آن اطلاعات خرید نمایش داده می‌شود. بر روی گزینه Buy Gift کلیک کنید. پنجره جدید شامل QRCode پرداخت هزینه خرید اکانت پرمیوم تلگرام نمایش داده می‌شود. با استفاده از کیف پول Tonkeep این کیوارکد را اسکن کنید.

 

اگر به میزان کافی رمز ارز تن کوین در کیف پول خود داشته باشید، مقدار پرداخت در کیف پول نمایش داده می‌شود که با تایید شما هزینه پرداخت شده و اکانت پرمیوم برای حساب مورد نظر خریداری می‌شود. اگر رمز ارز مورد نظر در کیف پول موجود نباشد پیام موجودی کافی نیست در کیف پول نمایش داده خواهد شد.

 

چگونه اکانت پرمیوم تلگرام بسازیم؟

اکانت پرمیوم تلگرام نسخه پولی اکانت تلگرام است. بنابراین، اکانت پرمیوم تلگرام ساختنی نبوده بلکه خریدنی است. برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام به صورت مستقیم می‌توان از کارت بانکی بین‌المللی استفاده کرد. باتوجه به عدم دسترسی ایرانی‌ها به این حساب‌ها، بهترین راه خرید اکانت پرمیوم تلگرام در ایران استفاده از ارز دیجیتال Toncoin است.

 

چگونه اکانت پرمیوم تلگرام رایگان به دست آوریم؟

در حال حاضر هیچ روش معتبری برای به دست آوردن رایگان اکانت پرمیوم تلگرام وجود ندارد. کاربران ایرانی می‌توانند از وبسایت‌های واسطه و با هزینه بالاتر از قیمت تعیین شده تلگرام این اکانت را خریداری کنند یا اینکه می‌توانند با مراجعه به وبسایت Fragment و با استفاده از رمز ارز TON این کار را انجام دهند.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

آیا نات کوین مال تلگرام است؟

شواهد نشان می‌دهد که پروژه Notcoin ارتباطی با تیم توسعه‌دهنده تلگرام و بلاک چین تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس