معماری
آخرین مطالب
خانه / کسب درآمد از اینترنت / پلتفرمهای زیرمجموعه گیری / شبکه‌های اجتماعی و وبسایت پروژه Notcoin
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

شبکه‌های اجتماعی و وبسایت پروژه Notcoin

در حال حاضر، Notcoin هیچ وب سایت یا حساب رسانه اجتماعی به جز X ندارد. حساب X آنها ۱۶۵ هزار دنبال کننده دارد که نشان دهنده تعامل بالایی است که توسط بخش نظرات فعال و ریتوییت‌های مکرر پشتیبانی می‌شود. شاید بتوان یکی از نقطه قوت‌های پروژه Notcoin را در همین فعالیت بازاریابی دید که بدون تلاش‌های زیاد و تنها از طریق تبلیغات کاموینیتی محور توانسته است این حجم از کاربر را جذب کند.

 

تیم توسعه‌دهنده نات کوین

اطلاعات محدودی در اینترنت در مورد سازندگان Notcoin وجود دارد. طبق بیانیه ای از بنیاد TON، Open Builders مسئول این سکه میم بالقوه است. Open Builders سازمانی متعهد به تامین مالی پروژه‌ها در بلاک چین TON است. این پلتفرم با Tonstarter مرتبط است، پلتفرمی که با موفقیت ۱٫۵ میلیون دلار بودجه اولیه را در سال گذشته برای حمایت از پروژه های مبتنی بر بلاک چین TON جمع آوری کرد. وجود این تیم یک نکته مثبت برای احتمال تبدیل شدن این نات کوین ها به رمز ارز واقعی در آینده است.

 

توکنومیکس پروژه Notcoin

در حال حاضر، عملکرد اصلی Notcoin به عنوان یک میم کوین در یک ربات بازی است و هیچگونه کاربرد دیگری برای این توکن وجود ندارد. تیم سازنده Notcoin هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ایجاد توکن در بستر بلاک چین و توزیع آن ارائه نکرده است. علاوه بر این هیچ حد نهایی برای توکن‌ها وجود ندارد که این نشان می‌دهد توکن‌ها همواره با سرعت بالاتری نسبت به گذشته در حال تولید هستند که برای یک توکن واقعی این سیستم تورمی مناسب نخواهد بود.

 

در نهایت در پاسخ به سوال آیا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟ می‌توان گفت این پروژه هنوز یک پروژه ارز دیجیتال هم نیست که بتوان آن را در قامت یک رمز ارز بررسی کرد و تنها یک بازی بر بستر تلگرام با یک سری اعداد به عنوان پاداش است. پشتیبانی و فعالیت تیم توسعه‌دهنده تلگرام در پروژه ما را امیدوار می‌کند که در نهایت نات کوین به عنوان یک رمز ارز در شبکه تلگرام ایجاد و به کاربران ارائه شود. اگر این اتفاق افتاد و وایت پیپر و اطلاعات فنی پروژه ارائه شد در اینصورت می‌توان در مورد ارزشمند بودن پروژه و ارز نات کوین صحبت کرد. در حال حاضر پروژه Notcoin چیزی بیش از یک سرگرمی در تلگرام نیست. 

کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

 

💰بازی کن پول در بیار!

. بزن رو لینک زیر👇🏻
🔴 https://t.me/notcoin_bot?start=rp_8188909 🔴
.

🔸با این ربات نات کوین، ماین استخراج کن و روزانه پول دربیار!

روزانه داخل ربات لاگین کنید و سکه هارو جمع کنید تا لیگتون بره بالا🚀
❗️اگه کسی گفت که سکه هارو میخرم ازتون به هیچ وجه نفروشید چون انتقال سکه فعلا در دسترس نیست و میخوان پولتونو بالا بکشن😕

بفرست به دوستات که عقب نمونن🌹🥰

https://t.me/notcoin_bot?start=rp_8188909
.

#نات_کوین #ناتکوین #بازی #گیم #ماین #ماینر #کوین #تلگرام #درآمددلاری #آموزش_کسب_و_کار

نحوه کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

http://aminarefinejad.ir/سبد-گردانی-در-بورس/

با ثبت نام در صرافی بیت پین در قرعه کشی ۲۰۶ شرکت کنید و ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت بگیرید و از یکسال کانال اختصاصی برخوردار شوید
http://aminarefinejad.ir/لینک-ثبت-نام-در-صرافی-بیت-پین/

 

کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

قیمت نات کوین چقدر است؟

در حال حاضر نات کوین به صورت یک توکن در بستر بلاک چین TON یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس