معماری
آخرین مطالب
خانه / کسب درآمد از اینترنت / پلتفرمهای زیرمجموعه گیری / نات کوین میم کوین تلگرام | آیا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

نات کوین میم کوین تلگرام | آیا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟

بازی نات کوین در بستر تلگرام یکی از پروژه‌های جذاب روزهای اخیر برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال بوده است. پروژه NOTCoin یک ربات تلگرامی است که در آن کاربران می‌توانند به ازای هر بار ضربه زدن به سکه نمایش داده شده در ربات نات کوین استخراج کنند. از آنجایی که این پروژه در بستر تلگرام شکل گرفته و حمایت تیم توسعه‌دهنده آن را به دست آورده است توجه زیادی به آن شده است اما سوال این است که آیا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است یا قرار است به یکی از میم‌کوین‌های پرطرفدار دنیای ارزهای دیجیتال مثل دوج کوین تبدیل شود؟

 

در ادامه این مقاله به بررسی بازی NOTcoin می پردازیم و گیم پلی ساده و در عین حال ارزشمند آن، ارتباط آن با بلاک چین امن و مقیاس پذیر TON و جامعه پر جنب و جوشی را که آن را به محبوبیت گسترده سوق داده است می‌پردازیم. همچنین راه های مختلف به دست آوردن نات کوین بیشتر را بررسی می‌کنیم. فعلا نات کوین در هیچ صرافی ارز دیجیتال خرید و فروش نمی‌شود اما برای خرید ارز TON و بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال دیگر می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

 

نات کوین میم کوین تلگرام

پروژه NOTCoin یک بازی مبتنی بر تلگرام است که به بازیکنان امکان می‌دهد با کلیک بر روی صفحه‌ی ربات نات کوین کسب کنند. نات کوین یک ارز مجازی است که پتانسیل تبدیل شدن به یک توکن واقعی در آینده را دارد اما در حال حاضر هنوز نمی‌توان آن را جزو دسته رمزارزها به حساب آورد. این بازی بر اساس مفهوم ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال طراحی شده  است، اما بازیکنان به جای استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و سخت‌افزار گران‌قیمت، می‌توانند به سادگی بر روی صفحه نمایش خود کلیک کرده و نات کوین استخراج کنند.

 

این بازی به گونه ای طراحی شده است که بازی ساده و آسانی داشته باشد و نیازی به نصب، ثبت نام و هزینه ندارد. هر کسی که یک مرورگر وب و اتصال به اینترنت داشته باشد می‌تواند بلافاصله شروع به بازی کرده و نات کوین به دست آورد. کاربران با استفاده از نات کوین‌هایی که به دست آورده‌اند می‌توانند آیتم‌های مختلف درون بازی را خریداری کنند تا از این طریق امکان استخراح نات کوین های بیشتری برای آن‌ها فراهم شود.

 

این بازی همچنین به بلاک چین TON متصل است، یک شبکه غیرمتمرکز که هدف آن ارائه یک پلتفرم سریع، ایمن و مقیاس پذیر برای برنامه ها و خدمات مختلف است. بلاک چین TON زاییده افکار پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر است. پروژه NOTCoin یکی از اولین بازی‌هایی است که از بلاک چین TON استفاده می‌کند و قصد دارد در آینده ویژگی‌ها و عملکردهای بیشتری را از شبکه ادغام کند.

 

نات کوین میم کوین تلگرام

 

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

آیا نات کوین مال تلگرام است؟

شواهد نشان می‌دهد که پروژه Notcoin ارتباطی با تیم توسعه‌دهنده تلگرام و بلاک چین تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس