معماری
آخرین مطالب
خانه / کسب درآمد از اینترنت / کسب درآمد در منزل با فروش ممبر و خدمات تلگرام
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

کسب درآمد در منزل با فروش ممبر و خدمات تلگرام

  1. کاملا واقعی و خرید از یک سایت که دارای اینماد می باشد
  2. شما می توانید با زدن یک پیج و دریافت مشتری و خرید از سایت ۳۰ درصد کمیسیون دریافت کنید و بعد از هر ۵ خرید کمیسیون خود را درخواست دهید
خرید اکانت تلگرام پرمیوم یک ساله تفاوت تلگرام معمولی با تلگرام پرمیوم
خرید ممبر تلگرام ایرانی (۱۰۰۰ نفر) خرید ممبر تلگرام خارجی ( ۱۰۰۰ نفر )
خرید ممبر تلگرام ایرانی (۳۰۰۰ نفر) خرید ممبر تلگرام خارجی ( ۳۰۰۰ نفر )
خرید ممبر تلگرام ایرانی ( ۵۰۰۰ نفر ) خرید ممبر تلگرام خارجی ( ۵۰۰۰ نفر )
خرید ممبر تلگرام ایرانی ( ده هزار نفر ) خرید ممبر تلگرام خارجی ( ده هزار نفر )

با توجه به گسترش عصر تکنولوژی و همگام سازی تقریبی زندگی واقعی با مجازی، کسب و کارهای متعددی در کانال و گروه های تلگرامی و … روی کار آمده اند. تمامی این مشاغل در جهت فروش بیش تر و مطمئن تر، نیاز به خرید ممبر تلگرام دارند.

به دلیل محبوبیت بالا و بروزرسانی های متعدد در جهت خدمات بهتر، تعداد ساخت کانال های فروشگاهی، خدماتی و … به مقدار قابل توجهی بالا رفته است. با کمی آشنایی با تلگرام می توان به خوبی کسب و کار خود را شروع و رونق داد. نکته حائز اهمیت در این میان، راحت نبودن افزایش ممبر مخصوصا در لحظات ابتدایی ساخت کانال می باشد. ناگفته نماند که بسیاری از کاربران به صورت کامل با این محیط تجاری آشنایی ندارند. نباید از این نکته غافل شد که امروزه هزاران هزار مشاغل در سرتاسر دنیا با شروع کسب و کار در این اپلیکیشن، به فروش بیش تر و درآمد بسیار بالایی رسیده اند. به نظر شما چه مشاغلی در تلگرام موفق می شوند؟

بهترین پاسخ به این سؤال : در واقع مهم نیست که شما هم اکنون در کدام زمینه و حیطه کاری شروع به کار کرده و قصد فروش دارید. مهم ترین چیز در این میان نحوه مدیریت شما، ایده های ناب و پشتکار شما است.

تعداد ممبر هر کانال نشان دهنده محبوبیت یک کانال می باشد؛ اگر شمار کاربران شما زیاد باشد مخاطب ترغیب می شود تا به جمع شما بپیوند. به عبارت دیگر با خرید ممبر کانال تلگرام شما می توانید فروش بیشتر و بهتری را تجربه نموده و در نتیجه روز به روز پیشرفت نمایید. به همین دلیل ما  در صدد هستیم تا با فروش ممبر تلگرام به شما در جهت داشتن کانال فروشگاهی خوب و پرفروش یاری نماید. شما با وب سایت رسمی ما می توانید خدمات لازمی همچون خرید ممبر واقعی، خرید ممبر فیک، خرید ویو، خرید لایک و … را به دست آورید. تمامی خدمات نام برده شده هم برای گروه تلگرامی و هم برای کانال امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ممبر کانال تلگرام تا بخش پایانی این مقاله با ما همراه باشد.

فروش کم تر یکی از دلایل عدم خرید ممبر تلگرام

افراد با داشتن انگیزه و دلایل گوناگونی به فکر خرید ممبر تلگرام می افتند. این انگیزه خرید می تواند به دلیل نوع بیزینس و محتوای کانالی مشتری صورت پذیرد. قبل از هر چیزی لازم دانستیم تا با یک مثال همه چیز را روشن نماییم.

شما پس از گشت و گذار درون تلگرام به محتوایی بر می خورید. یکی از کانال های موردعلاقه تان، به تبلیغ یک چنل فروشگاه لباس پرداخته است. عکس بنر را باز کرده و استایل مورد علاقه شما در صفحه نمایان می شود. با دیدن این عکس ترغیب می شوید تا به کانال موردنظر سری بزنید تا محصولاتش را به دقت بررسی نمایید.

پس از مدت زمان کمی از ورود، از چند محصول خوشتان می آید و قصد خرید آن را دارید؛ اما ناگهان با وجود ممبر ۲۰۰ نفره چنل فروشگاهی موردنظر، سریعاً از تصمیم خود پشیمان شده و کانال را ترک می نمایید.

خود شما که مدیر کانال فروشگاهی هستید، می توانستید به چنین کانال نوپایی اعتماد کرده و هزینه ای بابت خرید پرداخت نمایید؟؟؟ مسلماً خیر.

با توجه به تحقیقات انجام شده به وسیله ما، از جمله مهم ترین دلایل عدم فروش محصولات کانال شما، نبود ممبر و بازدید کافی می باشد. افزایش بازدید و ممبر، تأثیر به سزایی در تعداد فروش محصولات شما خواهد گذاشت.

خرید ممبر تلگرام از تیوتی کالا ، هزینه زیادی برای شما در پی نخواهد داشت؛ زیرا وب سایت تخصصی ما انواع خدمات افزایش ممبر و بازدید را نسبت به سایر رقبا با مطمئن ترین، تضمینی ترین و خوش قیمت ترین حالت ممکن به شما ارائه می دهد. در این میان نباید از یاد برد که شما با پرداخت هزینه کمی می توانید اعتبار کانال خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. به عبارت دیگر شما برای آینده کانال خود سرمایه گذاری کرده و قطعاً نتیجه آن را در کوتاه ترین زمان ممکن خواهید دید.

گاهی لازم است برای یک خروجی بیشتر و باکیفیت تر، مقداری هزینه پرداخت کرد. چه بسا با خرید ۱۰۰۰ ممبر بتوان نتیجه مطلوبی از فروش به دست آورد. در واقع شما نباید پرداخت هزینه برای خرید ممبر تلگرام را به عنوان هزینه اضافی ببینید، بلکه این کار یک سرمایه گذاری برای فروش بهتر و بیشتر است.

در این میان برخی افراد سودجوی فروشنده ممبر تلگرام، پس از دریافت مبلغ، خدماتی به مشتریان خود ارائه نمی دهند، در این میان وب سایت های معتبر نیز چهره خوشایندی برای عموم ندارند. حتی اگر قصد خرید ممبر تلگرام از تیوتی کالا  را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای تلفن ثابت و جواز کسب و کار خرید خود را انجام دهید.

معرفی خدمات ممکن برای افزایش ممبر تلگرام

در حالت کلی راه های مشخصی برای بالابردن تعداد ممبر کانال های تلگرامی وجود دارد. ممبرها به دو دسته ممبرهای فیک و ممبرهای واقعی طبقه بندی می شوند. ناگفته نماند. هر یک از این دسته ها به نوبه خود در شاخه های مختلفی گسترش یافته اند.

ممبر فیک تلگرام

در حال حاضر ۲ نوع ممبر فیک وجود دارد. این ممبر خود به ۲ نوع ممبر فیک واقعی و ممبر فیک بدون ریزش طبقه بندی می شود.

  • در نوع اول شما ممبر فیک عادی با کیفیت بالا اما بدون ریزش را به دست می آورید. ناگفته نماند که بعد از اضافه کردن این ممبر توسط ادمین های سایت موردنظر، احتمال ریزش در حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد طبیعی و ممکن است.
  • در نوع دوم (ممبر فیک) هیچ گونه ریزشی صورت نمی پذیرد.

شما کاربر گرامی می توانید با ورود به وب سایت رسمی فروشگاهی تیوتی کالا ، ممبر موردنیاز خود را با بهترین و کم ترین حالت ممکن با کیفیت بالا سفارش دهید.

ممبر واقعی تلگرام

در حال حاضر راه های زیادی در جهت افزایش ممبر واقعی و مطمئن تلگرام وجود دارد. سایت تیوتی کالا  در این زیر به بررسی هر یک از این عوامل می پردازد

  • ممبر اد اجباری: حتما شما هم تا به حال نسخه های غیررسمی تلگرام اعم از موبوگرام، ایکس گرام و … را نصب نموده اید. با توجه به خدمات ارزنده و زیاد این نسخه ها نسبت به تلگرام، تبلیغاتی در جهت درآمدزایی از طریق این برنامه ها صورت می پذیرد. با نصب این نسخه های غیررسمی از بدو ورود و ثبت نام، اپلیکیشن بدون گرفتن اجازه کاربر، ممبر واقعی اد اجباری برای کانال های مختلف انجام می دهد؛ به این اد، ممبر اد اجبار گفته می شود.
  • ممبر واقعی پاپ آپ: به نوع دیگری از ممبر واقعی تلگرام، ممبر پاپ آپ گفته می شود. افزایش ممبر در این روش به گونه ای است که در ابتدا صفحه ای در موبایل همراه کاربر، در رابطه با کانال موردنظر بالا می آید، در این بخش تبلیغاتی اعم از عکس و توضیحاتی در رابطه با کانال تبلیغاتی ذکر شده است. فرد با خواندن کپشن و توضیحات موردنظر با رضایت کامل عضو کانال موردنظر می شود. ناگفته نماند که این روش به دلایلی، توسط اپلیکیشن تلگرام مسدود شده است. در پی آن فیلترینک تلگرام توسط ایران، تأثیر بسزایی بر روی کیفیت این ممبر گذاشته است. براساس این ۲ عوامل، برای این تبلیغ در حال حاضر متوقف شده است.
  • ممبر پروکسی: با توجه به فیلترینگ تلگرام، به دو روش می توان از اپلیکیشن تلگرام بهره برد. این ۲ روش یا به کمک نرم افزارهای تغییر آی پی یا به صورت پروکسی صورت می پذیرد. با توجه به طولانی شدن روشن – خاموش کردن نرم افزارهای تغییر آی پی، استفاده از سرویس MTProto بسیار منطقی است. با استفاده از پروکسی می توان در کم ترین زمان از امکانات تلگرام در زمینه دانلود، آپلود و … بهره برد. با توجه به کاربرد پروکسی، برخی کانال ها از روش ممبر پروکسی در جهت تبلیغات بهتر استفاده می نماید. این تبلیغات به گونه ای است که بعد از ادِ پروکسی، چنل موردنظر تا تعویض پروکسی موردنظر، در اولین لیست قرار می گیرد و تا زمانی که شما به این بخش نپویسته اید در همان قسمت باقی می ماند. بعد از پیوستن به چنل، کانال فوق به لیست کانال ها اضافه شده و دیگر مزاحمتی ندارد.

پاسخ به شُبهات لازم در رابطه با ممبر فیک و مسدودی توسط تلگرام

به دلیل حساسیت های تعداد متعددی از اپلیکیشن ها، برخی از مدیرها و ادمین کانال های فروشگاهی و … بر این باورند که با وجود خرید ممبر تلگرام امکان مسدودیت توسط این اپلیکیشن وجود دارد. سایت تیوتی کالا  به شما این اطمینان را می دهد که به هیچ عنوان هیچ کانالی با خرید ممبر تلگرام اعم از فیک و واقعی، توسط تلگرام مسدود نشده است. درست است که این اپلیکیشن با ممبرهای فیک موافق نیست؛ اما به هیچ عنوان این کانال ها را مسدود و یا غیرفعال نکرده است.

در عصر حاضر بیشترین حساسیت تلگرام، به مواردی همچون کپی رایت، محتوا و ویدیوهای غیراخلاقی صورت می پذیرد که در صورت مشاهده چنین اوامری، فوراً چنل موردنظر را مسدود می نماید. بنابراین به هیچ عنوان نگران مسدودیت چنل خود به دلیل خرید ممبر تلگرام نباشید.

امکان ریزش کاربران بعد از خرید ممبر کانال تلگرام

امکان ریزش کاربران اد شده، ارتباط مستقیمی با ممبر خریداری شده از وب سایت خواهد داشت. ما در بخش قبل در مورد انواع ممبر سخن گفتیم. بیان کردیم که امکان ریزش ممبر واقعی بعد از اد، حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد صورت می پذیرد؛ اما ممبر فیک به دلیل حساب های کاربری جعلی، امکان ریزش نخواهد داشت. البته ناگفته نماند، اگر محتوای کانال شما به گونه ای باشد که عام پسند بوده و اکثر مردم به آن علاقه نشان دهند، درصد این ریزش به مراتب کم خواهد شد.

مزایا و نتیجه ی خرید ممبر تلگرام برای کانال

 

ما در این زیر به مهم ترین مزایای خرید ممبر تلگرام برای کانال های فروشگاهی و .. می پردازیم.

افزایش تعداد کاربران کانال

خرید ممبر تلگرام برای کانال موجب می شود تا افراد بیشتری با نوع محتوا و کسب و کار شما آشنایی یابند؛ این امر باعث می شود تا کانال شما از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. نباید از یاد برد که این دنبال کنندگان هستند که موجب بیشتر کردن تعداد کاربران چنل خواهند شد.

احتمال قبول تعامل در کانال های دیگر

یکی از راه های مؤثر در جهت افزایش کاربران واقعی در تلگرام، تبلیغ بنر کسب و کار در چنل های دیگر است. برای تعامل با کانال های محبوب و مشهور، لازم است تا تعداد ممبر چنل شما در حد قابل قبول و مطلوبی قرار گیرد تا مدیر کانال مقابل، تعامل بین کانالی را بپذیرد.

به وجودآمدن اعتبار برای مشتریان

بالابودن تعداد ممبر کانال های تلگرامی نشان دهنده: حرفه ای بودن فروشنده موردنظر، اطمینان از تقاضای گسترده و موجب اعتماد مشتریان می شود. به عبارت دیگر کاربران به کانال هایی اعتماد می کنند که دارای اعضای بالاتری باشند.

نکات قابل توجه در خرید ممبر تلگرام

خوشبختانه تلگرام به دلیل داشتن بستر مناسب و محبوبیت بالا در بین کاربران، ایجاد انواع گروه و کانال را برای برقراری ارتباط بهتر، مهیا کرده است. با ادامه این روند کاربران تلگرام توانستند به فروش خدمات تجاری، آموزشی و .. بپردازند. تعداد بی شماری از افراد توانسته اند با بهره گیری از این امکانات، فرصت مناسبی برای فروش بهتر به دست بیاورند. برای تجربه موفق خرید ممبر تلگرام لازم است به نکات زیر توجه نمایید.

  • وب سایت مطمئن: لازم است خرید ممبر تلگرام از یک وب سایت معتبر و مطمئن صورت پذیرد. حدالامکان سعی کنید از وب سایت های مشهور در این عرضه سفارش خود را به ثبت رسانید. در این راستا می توانید به بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان قدیمی تر از خودتان بپردازید.
  • قیمت خدمات ارائه شده: قبل از خرید هر چیزی لازم است به برررسی قیمت موردنظر خدمات درخواستی خود بپردازید. در صورت قیمت بسیار پایین برای خرید ممبر تلگرام این احتمال وجود دارد که وب سایت فروشگاهی موردنظر فالورهای بی کیفیتی را به کانال شما ارائه دهد.
  • عضویت: با توجه به هدف کانال خود، لازم است به نوع عضویت و حساب کاربری ممبرهایی که قصد خرید آن را دارید توجه فرمایید. برخی از کسب و کارها نیازمند عضو واقعی و فعال می باشند؛ این در صورتی است که کانال های تلگرامی دیگر، نیاز چندانی به حساب کاربری فعال ندارند.
  • پشتیبانی: برخی از وب سایت ها به دلیل عدم ارائه خدمات بهتر و یا فرار از دردسرهای احتمالی بعد از افزودن ممبر، از ارائه خدمات پس از فروش خودداری می نمایند. لازم است وب سایت موردنظر دارای پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش مناسبی باشد.

خوشبختانه سایت تیوتی کالا  همه ویژگی های یک وب سایت فروشگاهی برای خرید ممبر تلگرام را داراست و با داشتن خدمات پس از فروش، قیمت مناسب، توجه به نوع ممبر به هنگام اد هم اکنون یکی از بهترین وب سایت های فروشگاهی محسوب می شود.

قیمت ممبر تلگرام وب سایت رسمی تیوتی کالا

از جمله پارامترهای مهم در زمینه خرید ممبر تلگرام توجه به قیمت گذاری، کیفیت ممبر درخواستی و اطمینان از اصالت فروشنده موردنظر می باشد.

همه ما می دانیم که هیچ ارزانی بی حکمت نیست؛ اما باید در نظر داشت که برخی از فروشنده ها به سود کمتر = فروش بیشتر می اندیشند. سایت تیوتی کالا  با سابقه چندین سال فعالیت در این عرصه، هم اکنون خدمات منحصر به فرد خود را با کم ترین و بهترین قیمت با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می دارد.

 

تیوتی کالا ، بهترین و مطمئن وب سایت خرید ممبر تلگرام

وب سایت تیوتی کالا بالاترین سرعت و بهترین کیفیت را به هنگام ارائه خدمات بعد از خرید ممبر کانال تلگرام به مشتریان خود عرضه می دارد. وب سایت ما با داشتن چند سال سابقه در زمینه فروش ممبر تلگرام و …. به همراه تیم مجرب با پشتیبانی فوق حرفه ای به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

سایت تیوتی کالا با داشتن سرورهای اختصاصی، امکانات گسترده و برتری بسیار زیادی نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی در جهت خرید ممبر تلگرام دارد. این شرکت با داشتن این امکانات، تمامی سرویس های الگوریتم تلگرام را بدون وجود واسطه و به صورت کاملاً مستقیم در اختیار مدیر و ادمین کانال قرار می دهد. علاوه بر این، به دلیل تعریف مناسب قیمت و کیفیت بالای ممبر، هم اکنون در صدر جدول گوگل قرار گرفته است.

وب سایت ما به دلیل داشتن سرورهای اختصاصی، سرویس های خود را به بهترین وجه در جهت افزایش باکیفیت حساب های کاربری به کانال به کار می گیرد. شما با خرید ممبر تلگرام از تیوتی کالا می توانید در طی دو روز آینده بهترین و باکیفیت ترین دنبال کنندگان را برای کانال خود به دست بیاورید. سایت تیوتی کالا پلیست بین شما و اعتماد مشتریان.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

آیا نات کوین مال تلگرام است؟

شواهد نشان می‌دهد که پروژه Notcoin ارتباطی با تیم توسعه‌دهنده تلگرام و بلاک چین تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس