معماری
آخرین مطالب
خانه / مقالات / مقالات ویژه / بهترین ارز برای ترید روزانه؛ معرفی ۱۰ رمزارز مناسب با نوسان بالا
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

بهترین ارز برای ترید روزانه؛ معرفی ۱۰ رمزارز مناسب با نوسان بالا

بهترین ارز برای ترید روزانه گزینه‌ای است که دارای ویژگی‌هایی نظیر نوسان و حجم معامله بالا باشد.

در دنیای پر از نوسانات ارزهای دیجیتال، ترید روزانه یکی از راه‌های جذاب برای کسب درآمد است که نیازمند انتخاب دقیق بهترین ارزها برای این منظور است. یک سری از رمزارزها با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، از جمله نوسان زیاد، حجم معاملات بالا و حاشیه‌های آن‌ها، باعث جلب‌توجه بسیاری از تریدرها می‌شوند؛ اما بهترین ارز برای ترید روزانه چیست؟

در این مقاله، ابتدا به بررسی جزئیات و ویژگی‌های بهترین ارزها برای ترید روزانه و نوسان‌گیری می‌پردازیم و سپس ۱۰ رمزارز محبوب برای این کار را به شما معرفی می‌کنیم. اگر قصد دارید روش تریدینگ روزانه را برای کسب درآمد در پیش بگیرید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب

شناخت مفهوم ترید روزانه و نوسان‌گیری

نوسان‌گیری، همان‌طور که از نامش پیداست، به معنای کسب سود ناشی از نوسانات قیمت است. معمولاً تریدرها با تحلیل‌هایی که انجام می‌دهند، رمزارزی را با قیمت ارزانی خریده و سپس با تخمین نقطه سقوط ارزش، اقدام به فروش رمزارز با قیمت بیشتری می‌کنند. بدین ترتیب، از اختلاف قیمتی که میان نقطه خرید و نقطه فروش وجود دارد، سود به دست می‌آورند؛ به این کار نوسان‌گیری گفته می‌شود.

ترید روزانه نیز نوعی نوسان‌گیری به شمار می‌رود. با این تفاوت که بازه زمانی نوسان‌گیری ممکن است چند روز تا چند هفته باشد؛ اما در ترید روزانه، عمل تریدینگ در طول یک روز انجام می‌شود.

در حالت کلی، ترید روزانه به خرید و فروش یک دارایی در یک روز گفته می‌شود. این دارایی می‌تواند هر موردی باشد؛ از سهام گرفته تا ارزهای دیجیتال. دلیل این اتفاق چیست؟ تریدرهای روزانه معمولاً چندین بار در طول روز خرید و فروش می‌کنند تا از نوسانات کوتاه‌مدت قیمت کریپتو استفاده کنند. در واقع، تریدینگ روزانه فعالیت بسیار سودآوری است و می‌تواند در طولانی‌مدت باعث افزایش درآمد شود؛ اما با خطرات زیادی نیز همراه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترید روزانه مقاله «ترید روزانه ارز دیجیتال (Day Trading) چیست؟» را مطالعه کنید.

هدف معامله‌گران با خرید و فروش متوالی دارایی‌ها، سرمایه‌گذاری بر نوسانات کوتاه‌مدت قیمت در بازار ارزهای دیجیتال به‌جای روندهای بلندمدت است. به همین دلیل، معاملات روزانه کاملاً متفاوت از سرمایه‌گذاری معمولی است و نیاز به تجزیه‌وتحلیل قیمت‌ها و دارایی‌های کریپتویی دارد.

دانلود ماهنامه آذر ماه دامیننس

از قدرت روایات در فضای ارزهای دیجیتال تا کاربرد‌های ChatGPT در این بازار

آموزش نوسانگیری در بورس یا ارز دیجیتال با برداشت روزانه
https://tutkala.ir/product/آموزش-نوسانگیری-بورس-ارز-دیجیتال/
کانال عمومی اخبار بازارهای مالی
https://t.me/aminarefinejadir

سبدگردانی نوسانی با برداشت روزانه
سلب مسئولیت؛ تحلیلهای این پیج جنبه آموزشی داشته و نباید مبنای خرید و فروش قرار بگیرد #خودرو #شبندر #فملی #وبملت #وبصادر #شتران #شاراک #شبریز #شرانل #دی #سرمایه_گذاری #اقتصاد #بازارهای_مالی #بازار_سرمایه #سهام #بورس #تحلیل_تکنیکال #ومعادن
‏‎#investment #economy #economics #finance #stocks #bourse

 

 

همچنین بخوانید : ثبت نام در بیت پین بهترین صرافی ایران و دریافت ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت
https://bitpin.ir/signup/?ref=MY7JnsQI

 

ارز دیجیتال مناسب برای ترید روزانه و نوسان‌گیری چه ویژگی‌هایی دارد؟

وقتی نوبت به انتخاب ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای دیجیتال برای نوسان‌گیری یا ترید روزانه می‌رسد، باید به چند نکته مهم توجه کنید. قبل از انجام هر تحقیق دیگری، مطمئن شوید که کریپتویی که قصد ترید آن را دارید، کارمزد معامله پایینی دارد. به‌این‌ترتیب، می‌توانید سود خود را با به‌حداقل‌رساندن هزینه‌های خود، افزایش دهید؛ بالاخره هیچ‌کس نمی‌خواهد تمام درآمد خود را صرف کارمزد معاملات کند.

سایر ویژگی‌هایی که باید در انتخاب ارز دیجیتال برای ترید روزانه و نوسان‌گیری به آن‌ها توجه کنید، عبارت‌اند از:

ارز دیجیتال برای نوسان گیری

نوسان قیمت بالا

اول‌ازهمه، برای ترید به تعدادی ارز دیجیتال با نوسان بالا نیاز دارید. نوسان به این معنی است که قیمت دارایی به طور مداوم در حال تغییر است و فرصت‌های سود زیادی را پیش پای شما می‌گذارد. اگرچه وجود نوسان بالا اغلب به عنوان جنبه‌ای منفی تلقی می‌شود، در ترید روزانه مزیتی فوق‌العاده است؛ زیرا در غیر این صورت، به‌ندرت راهی برای کسب سود قابل‌اعتماد پیدا خواهید کرد.

حجم معامله زیاد

ارزهای دیجیتالی که انتخاب می‌کنید، باید نقدینگی بالا و حجم معاملات زیادی داشته باشند؛ به‌عبارت‌دیگر، افراد زیادی با آن ارز دیجیتال معامله کرده و خرید و فروش دارایی را آسان کنند. هنگام معامله جفت ارزهای دیجیتال با حجم معاملات کم، ممکن است با نوسانات شدید قیمت مواجه شوید، اما قادر به فروش آن‌ها نباشید.

انتشار اخبار جدید درباره آن

با این‌که تأثیر اخبار بر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت بیشتر از تریدینگ روزانه و نوسان‌گیری است، نمی‌توان از تأثیر اندک آن چشم‌پوشی کرد.

اخبار می‌تواند سرنخی به شما بدهد که چه ارزهای دیجیتال یا جفت‌های کریپتویی روند رو‌به‌رشدی خواهند داشت. علاوه‌براین، می‌توانید از اخبار برای پیش‌بینی این‌که آیا باید پوزیشن‌های کوتاه یا لانگ باز کنید، استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که در ایران نیز اخبار تاثیر بسزایی در قیمت دلار و در نتیجه آن بر روی ارزهای دیجیتال دارند؛ ازاین‌رو، اخبار، ویژگی مهمی در انتخاب بهترین ارز برای ترید روزانه برای ایرانی هاست.

فهرست بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان‌گیری و ترید روزانه

اکنون که می‌دانیم در ترید روزانه ارز دیجیتال به دنبال چه هدفی باشیم، بیایید نگاهی به برخی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود برای ترید روزانه یا نوسان‌گیری بیندازیم.

رمزارز میزان نوسان حجم معامله تاثیر اخبار بر قیمت کارمزد
فانتوم بالا بالا بالا کم
XRP زیاد متوسط متوسط کم
سولانا بالا بالا بالا کم
بیت کوین متوسط بالا بالا متوسط
کازماس بالا متوسط متوسط متوسط
اتریوم متوسط بالا بالا متوسط
کاردانو بالا متوسط متوسط متوسط
پولکادات متوسط بالا بالا کم
دوج کوین بالا متوسط بالا کم
چین لینک بالا متوسط بالا متوسط

فانتوم (FTM)

فانتوم احتمالاً کم‌ترین ارز دیجیتال شناخته شده در این لیست است، اما این موضوع باعث کسب سود کم از نوسان‌گیری آن نمی‌شود. فانتوم دارای همه ویژگی‌های یک دارایی دیجیتال مناسب برای ترید روزانه کریپتو است: کارمزد کم، زمان تراکنش سریع و حجم معاملات بالا.

در زمان نگارش این مقاله، رمزارز فانتوم از نظر ارزش بازار در کوین مارکت کپ، در بین ۶۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد که این موضوع حداقل سطح پایه نقدینگی را تضمین می‌کند. قیمت آن نیز به طور مداوم در نوسان است که باعث تبدیل‌شدنش به ارز دیجیتالی مناسب برای نوسان‌گیری می‌شود.

فانتوم در پلتفرم‌های مختلف ترید روزانه کریپتو فهرست شده است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از استراتژی‌های معاملاتی پیشرفته مانند آربیتراژ استفاده کنند.

XRP

XRP، به چند دلیل ارز دیجیتالی عالی برای ترید روزانه است. اولاً، کارمزد تراکنش بسیار پایینی به اندازه ۰٫۰۰۰۰۰۱ XRP دارد که آن را برای کسانی که می‌خواهند بدون نگرانی در مورد کارمزدهای بالا معاملات زیادی انجام دهند، به گزینه‌ای ایدئال تبدیل می‌کند.

دوم، XRP فوق‌العاده سریع است و تأیید تراکنش‌های آن فقط چهار ثانیه طول می‌کشد. این سرعت برای تریدرهای روزانه که نیاز به معاملات سریع دارند و زمان کافی برای انتظار و تأیید بلاک ندارند، عالی است.

توکن بومی XRP نیز بسیار نوسانی است؛ بنابراین اگر بدانید که چگونه از تغییرات قیمت آن سود کسب کنید، می‌تواند نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای برایتان داشته باشد. علاوه‌بر‌این، به لطف محبوبیت باورنکردنی آن، همیشه افرادی هستند که تمایل دارند بر رو نوسانات قیمت آن سرمایه‌گذاری کنند و این روند را پایدار نگه‌دارند.

سولانا (SOL)

اگر به دنبال ارز دیجیتالی سریع و مقیاس‌پذیر برای ترید روزانه هستید، سولانا گزینه‌ای عالی است. این کوین می‌تواند تا ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه را انجام دهد که در مقایسه با سایر بلاک چین‌ها فوق‌العاده سریع است. علاوه‌بر‌این، ازآنجایی‌که کارمزد تراکنش‌های سولانا بسیار کم است، لازم نیست نگران ازدست‌دادن پول بابت کارمزد باشید.

یکی دیگر از مزیت‌های Solana این است که تا حدودی به لطف فناوری قراردادهای هوشمند آن، هم محبوب است و هم آینده‌نگر. به‌خاطر سرمایه‌گذارانی که همواره به دنبال خرید این ارز دیجیتال در پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزی هستند، نقدینگی و پتانسیل سودآوری آن بسیار بالاست و می‌تواند به‌عنوان بهترین ارز برای ترید روزانه و نوسان‌گیری شناخته شود.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین، بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال، بیشترین ارزش بازار را به خود اختصاص داده است. این رمزارز میان سرمایه‌گذاران بسیار محبوب بوده و نوسانات قیمتی آن برای تریدرهای روزانه بسیار هیجان‌انگیز است.

جدای از این، بیت کوین، کریپتوی لیکوییدی است، به این معنی که همیشه خریداران و فروشندگان آن در دسترس هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا خریدوفروش آن در طول روز بسیار زیاد باشد. بیت کوین دارای حجم معاملات فوق‌العاده زیاد و نوسانات بالایی است و در مجموع می‌توان آن را انتخاب قاطعانه‌ای برای معاملات روزانه در نظر گرفت.

کازماس (ATOM)

اگر به دنبال بهترین ارز برای ترید روزانه با سود زیاد هستید که نوسان بالایی هم داشته باشد، کازماس (Cosmos) انتخابی عالی است. این رمزارز در مدت‌زمان کوتاه، دامنه نوسان گسترده‌ای را در بازار تجربه کرده است و هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در آن دیده نمی‌شود. در واقع، Cosmos کلیدی طلایی است که به کمک آن می‌توانید بازار را از نزدیک تماشا و از هر فرصت پیش‌رو خود استفاده کنید.

اتریوم (ETH)

اتریوم محدوده قیمتی بسیار گسترده‌ای دارد؛ به این معنی که فرصت‌های زیادی را برای خرید با قیمت کم و فروش با قیمتی بالا را به ارمغان می‌آورد. به‌علاوه، اتریوم عنوان دومین ارز دیجیتال جهان را به دوش می‌کشد؛ بنابراین همیشه می‌توانید خریدار و فروشنده آن را به‌راحتی پیدا کنید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد اتریوم این است که نسبتاً پایدار است. برخلاف برخی دیگر از کوین‌ها، اتریوم نوسانات قیمت زیادی را به صورت روزانه تجربه نمی‌کند. اگرچه ممکن است این امر غیرمنطقی به نظر برسد، می‌تواند برای معاملات روزانه نیز عالی باشد؛ چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا به دنبال استراتژی‌های کم‌ریسک‌تری بروید و در پایان روز معاملاتی با سود قابل‌اعتمادتری را تجربه کنید.

کاردانو (ADA)

از دیگر رمزارزهایی که در لیست ارز برای ترید روزانه قرار می‌گیرد، کاردانو است. کاردانو نوسان بسیار زیادی دارد و دارای پتانسیل صعودی بالایی است. ADA اغلب با اتریوم مقایسه می‌شود، اما Cardano در واقع مقیاس‌پذیرتر و سریع‌تر است. علاوه‌براین، Cardano جامعه‌ای قوی دارد که دائماً روی بهبود آن کار می‌کنند؛ این موضوع تریدرها را از دوام علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال مطمئن می‌کند.

پولکادات (DOT)

DOT همه فاکتورهایی را که برای ترید روزانه نیاز است، در خود دارد: نقدینگی خوب، دردسترس‌بودن در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های معاملاتی، کارمزدهای پایین و موارد دیگر. این ارز دیجیتال دارای جامعه‌ای بسیار اختصاصی است و مهم‌تر از همه، دارای عملکردی عالی و نوآورانه است که تضمین می‌کند تغییرات قیمت آن ارزش دنبال‌کردن را دارد.

به‌طورکلی، DOT، با وجود فرصت‌ها و ریسک‌های بیش از اندازه برای سودآوری، انتخابی عاقلانه برای ترید روزانه است.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE) میم کوینی است که در اکثر صرافی‌ها معامله می‌شود. این دارایی تا حد زیادی دارایی سوداگرانه‌ای است که توانسته در بین ۱۵ دارایی برتر ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار رتبه‌بندی شود.

Dogecoin پوشش مطبوعاتی بالایی دارد و اخبار زیادی درباره آن منتشر می‌شود؛ بنابراین اگر اتفاقی دررابطه‌با این توکن رخ دهد، به‌سرعت متوجه خواهید شد. همین موضوع، دوج کوین را مستعد نوسانات بالا در قیمت می‌کند که یک ویژگی عالی برای ترید روانه و نوسان‌گیری است.

آموزش نوسانگیری در بورس یا ارز دیجیتال با برداشت روزانه
https://tutkala.ir/product/آموزش-نوسانگیری-بورس-ارز-دیجیتال/
کانال عمومی اخبار بازارهای مالی
https://t.me/aminarefinejadir

سبدگردانی نوسانی با برداشت روزانه
سلب مسئولیت؛ تحلیلهای این پیج جنبه آموزشی داشته و نباید مبنای خرید و فروش قرار بگیرد #خودرو #شبندر #فملی #وبملت #وبصادر #شتران #شاراک #شبریز #شرانل #دی #سرمایه_گذاری #اقتصاد #بازارهای_مالی #بازار_سرمایه #سهام #بورس #تحلیل_تکنیکال #ومعادن
‏‎#investment #economy #economics #finance #stocks #bourse

 

 

همچنین بخوانید : ثبت نام در بیت پین بهترین صرافی ایران و دریافت ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت
https://bitpin.ir/signup/?ref=MY7JnsQI

چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) پلتفرم اوراکلی است که به عنوان واسطه‌ای بین قراردادهای هوشمند و داده‌های دنیای واقعی عمل می‌کند. این توکن شبکه اوراکل را تقویت می‌کند و تنها ارز دیجیتال مورد نیاز برای استفاده از سیستم قرارداد هوشمند Chainlink است.

اگر به تاریخ قیمت چین لینک نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که نوسان بسیار بالایی داشته است و از همین رو می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای ترید روزانه و نوسان‌گیری باشد.

مزایا و معایب ترید روزانه و نوسان‌گیری در بازار ارزهای دیجیتال

تریدینگ روزانه و نوسان‌گیری از جمله روش‌هایی است که تریدرها برای کسب سود و افزایش درآمد خود از آن استفاده می‌کنند؛ اما به‌هرحال همانند هر روش دیگری، ترید روزانه نیز دارای مزایا و معایبی است که در ادامه مطرحشان می‌کنیم:

مزایا و معایب ترید روزانه

صرفهجویی در زمان

زمان یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های هر فرد به شمار می‌رود. هرچه تریدی زمان کم‌تری را به خود اختصاص بدهد، برای افراد نتیجه بهتری دارد. ازاین‌رو، تریدهای روزانه و نوسان‌گیری گزینه بسیار خوبی هستند؛ چرا که در این روش عمر پوزیشن‌ها تنها یک روز است و زمان و انرژی زیادی را نمی‌طلبد.

قابلیت کسب سود سریع

با سایر روش‌های تریدینگ، کسب سود ممکن است روزها و ماه‌ها طول بکشد؛ درحالی‌که در روش ترید روزانه بسیار سریع می‌توان به سود رسید. فرصت‌هایی که لیست ارز ترید روزانه در اختیار کاربران کریپتو قرار می‌دهد، بسیار زیاد بوده و می‌توان سود‌های قابل‌توجهی از آن‌ها به دست آورد.

سادگی

به‌جای صرف زمان برای تحلیل فاندامنتال و ایجاد ارزش ذاتی، شاخص‌های تحلیل تکنیکال به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بر روی قیمت و حجم تمرکز کنید؛ بنابراین، ترید روزانه می‌تواند بسیار ساده‌تر از سایر روش‌ها بوده و مناسب انواع تریدرها از مبتدی تا حرفه‌ای گرفت؛ البته به یاد داشته باشید که اگر هیچ دانشی از تحلیل تکنیکال ندارید، ممکن است این روش مناسب شما نباشد.

نیاز به سرمایه کم

برای انجام ترید روزانه و نوسان‌گیری، نیازی به سرمایه زیادی ندارید. شما می‌توانید با سرمایه‌ای در حدود ۱۰۰ دلار یا حتی کمتر، شروع کنید. البته، هرچه سرمایه شما بیشتر باشد، سود شما نیز بیشتر خواهد بود.

بااین‌حال، حتی در صورت خرید ارز برای ترید روزانه با سرمایه کم نیز می‌توانید سودهای خوبی کسب کنید. به عنوان مثال، اگر با سرمایه ۱۰۰ دلار وارد یک معامله شوید و سودی ۱۰ درصدی کسب کنید، سود شما ۱۰ دلار خواهد بود. این سود ممکن است برای سرمایه‌گذار بزرگی ناچیز باشد، اما برای سرمایه‌گذار تازه‌کار یا با سرمایه کم، می‌تواند سود قابل توجه باشد؛ اما به یاد داشته باشید که حتما عمل مدیریت سرمایه را جدی بگیرید؛ بدون مدیریت سرمایه و ریسک ممکن است همین اندک سرمایه خود را نیز از دست بدهید.

استرس بالا

ترید روزانه دارای استرسی بالایی است. این‌که نمی‌دانید آیا قیمت رمزارز خریداری شده بیشتر می‌شود یا کمتر، استرسی را به جان آدمی می‌اندازد. البته این استرس را می‌توانید تا حدودی با اعمال حد ضرر و نقطه توقف کمتر کرده و میزان ضرر خود را به حداقل برسانید.

نیازمند دانش و مهارت

هرچند ترید روزانه به نظر ساده می‌رسد، نیازمند دانش و مهارت کافی است. اگر هیچ تجربه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال نداشته باشید، تریدینگ روزانه و نوسان‌گیری برای شما مناسب نیست. ابتدا باید دانش و مهارت آن را که شامل تحلیل‌های تکنیکال می‌شود، به خوبی فرابگیرید و سپس اقدام به خریدوفروش روزانه کنید.

نکات مهم در ترید روزانه و نوسان‌گیری

تا به اینجا گفتیم که بهترین رمزارز در فهرست ارز برای ترید روزانه چه ویژگی‌هایی دارد و کدام رمزارزها مناسب‌ترین گزینه برای این کار هستند. در این میان، بهتر است نکاتی را که در زیر مطرح می‌کنیم، همیشه در پس ذهن خود داشته باشید و آن‌‌ها را رعایت کنید.

از مبالغ کم شروع کنید

اگر در زمینه ترید روزانه مبتدی هستید، حداکثر روی یک تا دو سهم تمرکز کنید و مبلغ کمی را سرمایه‌گذاری کنید. برای مثال اگر می‌خواهید بیت کوین را که به عنوان بهترین ارز برای ترید روزانه شناخته می‌شود، خریداری کنید، کل سرمایه خود را به‌یک‌باره صرف آن نکنید. ابتدا تعداد کمی بیت کوین بخرید تا روند کار دستتان بیاید. سپس با یادگیری بیشتر، می‌توانید از مبالغ بالا برای کسب سود بیشتر استفاده کنید.

استراتژی ترید روزانه خود را تعیین کنید

کلید موفقیت در معاملات روزانه ارزهای دیجیتال، داشتن استراتژی قبل از شروع است. استراتژی به شما کمک می‌کند تا بدانید در یک معامله به دنبال چه هستید و چه زمانی باید از آن خارج شوید. هنگامی که این موارد را فهمیدید، می‌توانید شروع به جستجوی معاملاتی کنید که مطابق با معیارهای شما باشد.

هر کدام از استراتژی‌های معاملاتی روزانه و معاملات ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید، قبل از شروع معامله، مطمئن شوید که برنامه‌ای شسته رفته دارید. این به شما کمک می‌کند تا ضرر خود را به حداقل برسانید و سود خود را به حداکثر برسانید. کپی تریدینگ، اسکالپینگ، آربیتراژ، رنج تریدینگ و غیره از جمله استراتژی‌های تریدینگ روزانه است. همچنین به یاد داشته باشید که می‌توانید اهرم را در استراتژی خود نیز به کار ببرید تا میزان سود خود را افزایش دهید.

خونسرد بمانید

مواقعی وجود دارد که بازار ارزهای دیجیتال اعصاب شما را آزمایش می‌کند. به عنوان تریدر روزانه، باید یاد بگیرید که حرص، امید و ترس را از خود دور کنید. تصمیم‌هایی که می‌گیرید، باید بر اساس منطق باشد، نه احساسات.

اخبار را دنبال کنید

همان‌طور که گفتیم، اخبار تأثیر غیرمستقیمی بر قیمت ارزهای دیجیتال دارند. هر خبر می‌تواند چراغ‌راهنمایی برای رسیدن به سود زیاد باشد؛ بنابراین، حتماً اخبار را دنبال کنید؛ به‌خصوص خبری را که مربوط به رمزارزی است که قصد تریدینگ روزانه آن را دارید.

گفتار پایانی

انتخاب مناسب‌ترین ارز برای ترید روزانه نیاز به تحلیل دقیق و فهم عمیق از بازار دارد. هر ارز دارای ویژگی‌ها و ریسک‌های خود است، اما با درک صحیح این عوامل، می‌توان بهترین تصمیمات را برای بهره‌وری حداکثری از ترید روزانه انجام داد. مهارت در مدیریت ریسک، استفاده از ابزارهای تحلیلی و پیش‌بینی درست تغییرات بازار، اساس موفقیت در این راه هستند. در واقع، با این مهارت‌ها، می‌توان به عنوان تریدری حرفه‌ای و موفق در دنیای پویای ترید روزانه حضور پیدا کرد.

آیا تابه‌حال تجربه ترید روزانه یا نوسان‌گیری را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام ارز برای ترید روزانه مناسب است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

 

آموزش نوسانگیری در بورس یا ارز دیجیتال با برداشت روزانه
https://tutkala.ir/product/آموزش-نوسانگیری-بورس-ارز-دیجیتال/
کانال عمومی اخبار بازارهای مالی
https://t.me/aminarefinejadir

سبدگردانی نوسانی با برداشت روزانه
سلب مسئولیت؛ تحلیلهای این پیج جنبه آموزشی داشته و نباید مبنای خرید و فروش قرار بگیرد #خودرو #شبندر #فملی #وبملت #وبصادر #شتران #شاراک #شبریز #شرانل #دی #سرمایه_گذاری #اقتصاد #بازارهای_مالی #بازار_سرمایه #سهام #بورس #تحلیل_تکنیکال #ومعادن
‏‎#investment #economy #economics #finance #stocks #bourse

 

 

همچنین بخوانید : ثبت نام در بیت پین بهترین صرافی ایران و دریافت ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت
https://bitpin.ir/signup/?ref=MY7JnsQI

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

یک دیدگاه

  1. shough xyandanxvurulmus.m7fnh8DaqZuL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس