معماری
آخرین مطالب
خانه / ارز دیجیتال / سایر مطالب در مورد ارزهای دیجیتال / بهترین صرافی های داخلی و خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کدامند؟
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

بهترین صرافی های داخلی و خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کدامند؟

بهترین صرافی های داخلی و خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کدامند؟

اگر قصد دارید که وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید، باید چند صرافی معروف این حوزه را که نسبت به دیگر صرافی ها از اعتبار بیشتری برخوردار هستند بشناسید. به طور کلی ما دو نوع صرافی مخصوص ارزهای دیجیتال داریم. در گروه اول شما در قبال پرداخت یک ارز فیات می توانید ارز دیجیتال خریداری کنید. در این نوع صرافی ها قیمت هر ارز دیجیتال توسط خود صرافی تعیین می شود مانند صرافی اوکی اکس و ما به این نوع از صرافی ها کارگزار می گوییم. نوع دوم صرافی ها خریدار را به طور مستقیم به فروشنده ارتباط می دهند. این نوع صرافی ها در واقع به عنوان واسطه عمل می کنند. در این دسته از صرافی ها قیمت ارزهای دیجیتال توسط خریداران تعیین می شود نه صرافی. صرافی والکس یکی از صرافی های معروف در این نوع است. به این نوع صرافی ها بازار معاملاتی هم می گوییم. شما در صرافی های ارزهای دیجیتال می توانید سه کار انجام دهید: خرید ارز، فروش ارز و تبدیل یک ارز دیجیتال به ارزی دیگر. در ادامه به بررسی چند صرافی برتر خارجی می پردازیم.

بهترین صرافی های خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

صرافی بایننس

صرافی بایننس یکی از برترین صرافی های مخصوص ارزهای دیجیتال است که تا به امروز 

این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

۴ دروغ بزرگ در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال

بازارها شامل تنوع گسترده‌ای از تریدرها یا معامله گران هستند که برای خودشان اهداف و …

قالب وردپرس