معماری
آخرین مطالب
خانه / کسب درآمد از اینترنت / کسب درآمد از ارزهای دیجیتال / چگونه نات کوین های بیشتری بگیریم؟
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

چگونه نات کوین های بیشتری بگیریم؟

برای دریافت نات کوین بیشتر روش‌های مختلفی وجود دارد. کاربرانی که اکانت پرمیوم تلگرام دارند به صورت پیش فرض ۱۰۰ هزار نات کوین دریافت می‌کنند. دعوت از دوستان با کد دعوت یکی دیگر از راه‌های به دست آوردن نات کوین بیشتر است. همچنین عضویت در برخی از گروه‌ها و تیم‌های تشکیل شده نیز به شما اکان دریافت نات کوین بیشتر را فراهم می‌کند. با مراجعه به قسمت Earn در ربات می‌توانید این روش‌های افزایش تعداد نات کوین را مشاهده و عملی کنید.

 

  • آموزش خرید اکانت پرمیوم تلگرام با Toncoin

 

با این حال، اصلی‌ترین روش افزایش تعداد نات کوین ها استفاده از امکانات بخش بهبود یا Boosts است. با کلیک بر روی این گزینه در ربات گزینه‌های مختلف برای بهبود تعداد نات کوین ‌های دریافتی به شما نمایش داده می‌شود. قسمت اول Free daily boosters است که شامل دو بخش Turbo و Full Energy است. هر یک از این گزینه‌ها هر روز سه بار برای کاربران فعال می‌شود.

 

با انتخاب گزینه Turbo حین کلیک بر روی صفحه ربات برای کسب نات کوین یک موشک دیده می‌شود که اگر بر روی آن کلیک کنید تا چند ثانیه به ازای هر کلیک تعداد توکن‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. با انتخاب گزینه Full energy نیز بدون نیاز به صبر کردن سه بار کل نات کوین‌های قابل استخراج در ربات برای شما شارژ خواهد شد تا بدون نیاز به صبر کردن به ماین نات کوین بپردازید.

 

در قسمت پایین این صفحه روش‌های دیگر بهبود شرایط برای دریافت نات کوین آورده شده است. گزینه Multi tab برای افزایش تعداد توکن‌های دریافتی به ازای هر کلیک استفاده می‌شود که با افزایش سطح فعالیت شما گزینه‌های افزایش آن نیز فعال می‌شود. برای فعال کردن این ویژگی در هر سطح مقداری نات کوین از حساب شما برداشت می‌شود که در زیر این گزینه نوشته شده است. در یلند مدت استفاده از این گزینه به نفع کاربر خواهد بود.

 

گزینه بعدی Energy limit است که ظرفیت استخراج در هر یک بار استفاده از ربات را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال ممکن است در ابتدای شروع کار تعداد توکن‌های قابل استخراج ۱۰۰۰ باشد اما با استفاده از این گزینه و پرداخت هزینه آن این مقدار برای شما به ۲۰۰۰ توکن در هر بار افزایش یابد که این مساله نیز در بلند مدت به نفع کاربران خواهد بود.

 

گزینه Recharging Speed باعث می‌شود که ظرفیت استخراج نات کوین شما بیشتر شود. و در نهایت گزینه Tap bot وجود دارد که با انتخاب آن ربات به صورت خودکار برای شما کار استخراج را انجام می‌دهد. برای فعالسازی این گزینه شما باید حداقل در لیگ نقره‌ای عضویت داشته باشید. لیگ شما در زیر مقدار توکن‌های موجود نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توانید در صورت رسیدن به سطح مورد نظر لیگ خود را به روز کنید.

 

پروژه Notcoin

 

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

آیا نات کوین مال تلگرام است؟

شواهد نشان می‌دهد که پروژه Notcoin ارتباطی با تیم توسعه‌دهنده تلگرام و بلاک چین تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس