معماری
آخرین مطالب
خانه / ارزهای دیجیتال / روش قطره‌ای یا فاست، پرداخت به ازای کلیک و مشاغل کوچک (کلیک کن بیت کوین ببر!)
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

روش قطره‌ای یا فاست، پرداخت به ازای کلیک و مشاغل کوچک (کلیک کن بیت کوین ببر!)

 

این روش جزو بهترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین است اما به حوصله و صبر و تلاش زیادی نیاز دارد. درآمدی که از این روش به دست می‌آید مانند نامش بسیار کم و مصداق بارز ضرب‌المثل قطره قطره جمع گردد است؛ اما بر خلاف قسمت دوم ضرب‌المثل، وانگهی دریا نمی‌شود. سایت‌های قطره‌ای یا فاست‌ها این گونه عمل می‌کنند که در ازای فعالیت‌های شما در بازه‌های زمانی خاصی مقدار بسیار ناچیزی بیت کوین می‌دهند.

فعالیت در این سایت‌ها به صورت زدن گزینه‌ (claim) یا حل کردن کد کپچا است. حتما در گشت و گذارهای اینترنتی خود با سایت‌هایی روبرو شده‌اید که از شما بخواهند برای دریافت کد دانلود یا آپلود رایگان روی گزینه‌ “من ربات نیستم” کلیک کنید، یا به صفحه‌ دیگری منتقل شوید و مجبور باشید آن صفحه را ببینید و رد کنید. این دقیقا همان روشی است که سایت‌های فاست استفاده می‌کنند. اگر بتوانید افرادی هم به عنوان زیر مجموعه‌ خودتان به سایت‌های فاست معرفی کنید با هر بار کلیک کردن آن‌ها هم، مقدار ناچیزی بیت کوین نصیب شما می‌شود.

در این روش اگر همه‌ جوانب احتیاط را رعایت نکنید، ریسک بالایی هم دارد. ممکن است گرفتار کلاهبرداران یا همان اسکم‌ها (scam) شوید. کلاهبرداران اینترنتی سایت‌هایی طراحی می‌کنند و دقیقاً شبیه عملیات سایت‌های فاست از شما می‌خواهند که روی گزینه‌ای کلیک کنید یا صفحه‌ بعد را ببینید یا در قرعه‌کشی سایت شرکت کنید؛ اما پس از انجام این فعالیت‌ها نه تنها بیت کوینی نصیب شما نمی‌شود، بلکه ممکن است با دستیابی به اطلاعات شخصی شما ضرر مالی بزرگی هم وارد کنند. واریز بیت کوین هم در این روش به دو صورت امکان‌پذیر است.

  1. روش اول این است که بیت کوین مستقیم به کیف پول شما واریز می‌شود.
  2. روش دوم ابتدا سایت مورد نظر، بیت کوین را به حساب شخصی واسط می‌ریزد و پس از رسیدن مقدار بیت کوین به حداقل سقفی که در نظر گرفته شده است، می‌توانید درخواست واریز بیت کوین به کیف پول خود را بدهید. این روش به تلاش زیادی نیاز دارد و در مقابل، درآمد کمی به جیب شما وارد می‌شود.
  • میزان تلاش: زیاد
  • میزان درآمد: کم
  • ریسک: زیاد
این مطلب را حتما بخوانید:  پاسخ به ۲۰ سوال در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال

اما روش دیگری هم در مورد سایت‌های فاست وجود دارد که می‌تواند سود بیشتری برای شما داشته باشد. اگر کمی زمان بگذارید و سایت فاست خود را راه‌اندازی کنید از طریق تبلیغات می‌توانید درآمد بیت کوینی بیشتری کسب کنید و ماهانه تا ۱۰۰۰ دلار سودآوری داشته باشید. این کار به میزان تلاش بیشتری نیاز دارد چون باید به همه‌ زیر و بم‌های مدیریت سایت آشنا شوید.

در این روش چون سایت متعلق به خود شما است امکان اینکه گرفتار شیادان اینترنتی شوید پایین‌تر است و بنابراین ریسک کمتری نسبت به روش بالا دارد اما همواره باید مراقب تقلب‌های کاربران باشید.

  • میزان تلاش: زیاد
  • میزان درآمد: متوسط
  • ریسک: کم

سایت‌های زیر، معروف‌ترین سایت‌های کسب رایگان بیت کوین از طریق گزینه‌ claim هستند:

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

ارتباط بین پولهای رایج و ارزهای رمز نگاری شده چیست؟

ارتباط بین پولهای رایج و ارزهای رمز نگاری شده چیست؟ #سرمایه_گذاری #ارز #ارز_دیجیتال #فاندامنتال #تحلیل_درخواستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس