معماری
آخرین مطالب
خانه / کسب درآمد از اینترنت / کسب درآمد از ارزهای دیجیتال / آیا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

آیا پروژه NOTCoin کلاهبرداری است؟

پروژه Notcoin توجه کاربران از سراسر دنیا را به خود جلب کرده و در مرحله بتای خود به نزدیک به ۵۰۰ هزار بازیکن رسید. در این مرحله بیش از ۶۵۰ هزار بازیکن در مجموع بیش از ۶۰ میلیارد Notcoin استخراج کردند. مدت کوتاهی پس از عرضه رسمی آن در ۱ ژانویه ۲۰۲۴، محبوبیت بازی به شدت افزایش یافت و تنها در ۱۰ روز ۶٫۳ میلیون بازیکن در آن فعالیت داشتند و هم اکنون بیش از ۱۰ میلیون نفر مشغول ماین نات کوین هستند. اما آیا این علاق و توجه زیاد مردم باعث می‌شود که پروژه Notcoin کلاهبرداری نباشد؟

 

برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است پروژه Notcoin همانند یک پروژه ارز دیجیتال بررسی کنیم و ببینیم که آیا پروژه استانداردهای لازم برای یک پروژه قابل قبول در دنیای ارزهای دیجیتال را دارد یا نه. با وجود موفقیت در جذ کاربران، Notcoin یک ارز دیجیتال واقعی نیست و در بلاک چین TON ساخته نشده است که این مساله آن را بیشتر به یک پدیده بازاریابی اینترنتی تبدیل می کند.

 

اشاره به فعالیت درون بازی آن به عنوان “ماینینگ” از نظر فنی نادرست است، زیرا هیچ ماینینگ واقعی ارز دیجیتال انجام نمی‌شود. در پیام تلگرام خودکار این پروژه گفته می‌شود که “هیچکس نمی داند که آیا Notcoin تولید می شود یا اینکه ارزشی دارد یا خیر” که عدم قطعیت در این پروژه را برجسته می کند. پس می‌توان گفت نات کوین در حال حاضر حتی یک رمز ارز بر بستر بلاک چین هم نیست که بتوان آن را جزو میم کوین‌ها یا شت کوین‌ها دسته‌بندی کرد.

 

نقشه راه و وبسایت نات کوین

بررسی‌های عمیق‌تر نشان می‌دهد این بازی فاقد مؤلفه‌های استاندارد ارزهای دیجیتال مانند وب‌سایت، نقشه راه یا وایت پیپر است. البته پروژه یک وایت پیپر ۹ صفحه‌ای ارائه کرده است که کلا خالی است! در حال حاضر، بیش از ۱٫۲ تریلیون Notcoin جمع آوری شده است، اما از آنجایی که این سکه به شکل قابل معامله وجود ندارد، هیچ ارزش واقعی یا گزینه‌ای برای نقد کردن آن وجود ندارد و تنها کاربرد نات کوین استفاده از آن در محیط ربات برای کسب نات کوین های بیشتر است.

 

کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

 

💰بازی کن پول در بیار!

. بزن رو لینک زیر👇🏻
🔴 https://t.me/notcoin_bot?start=rp_8188909 🔴
.

🔸با این ربات نات کوین، ماین استخراج کن و روزانه پول دربیار!

روزانه داخل ربات لاگین کنید و سکه هارو جمع کنید تا لیگتون بره بالا🚀
❗️اگه کسی گفت که سکه هارو میخرم ازتون به هیچ وجه نفروشید چون انتقال سکه فعلا در دسترس نیست و میخوان پولتونو بالا بکشن😕

بفرست به دوستات که عقب نمونن🌹🥰

https://t.me/notcoin_bot?start=rp_8188909
.

#نات_کوین #ناتکوین #بازی #گیم #ماین #ماینر #کوین #تلگرام #درآمددلاری #آموزش_کسب_و_کار

نحوه کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

http://aminarefinejad.ir/سبد-گردانی-در-بورس/

با ثبت نام در صرافی بیت پین در قرعه کشی ۲۰۶ شرکت کنید و ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت بگیرید و از یکسال کانال اختصاصی برخوردار شوید
http://aminarefinejad.ir/لینک-ثبت-نام-در-صرافی-بیت-پین/

 

کسب درآمد از توکن تلگرام با کلیک کردن

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

قیمت نات کوین چقدر است؟

در حال حاضر نات کوین به صورت یک توکن در بستر بلاک چین TON یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس