معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / آموزش نحوه برداشت وجه از صرافی بایننس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

آموزش نحوه برداشت وجه از صرافی بایننس

در این مقاله به بررسی و توضیح چگونگی نحوه برداشت وجه ارز دیجیتال از صرافی بایننس میپردازیم.

 

 

 

در صفحه اصلی سایت صرافی بایننس موس خود را به سمت تصویر پروفایل خود حرکت دهید. پس از فعال کردن منوی کشویی، نمای کلی از پروفایل خود مشاهده خواهید کرد. بر روی “Withdraw” کلیک کنید تا به صفحه برداشت وجه بایننس هدایت شوید.

برداشت وجه از بایننس

هنگامی که در صفحه برداشت هستید، می توانید انتخاب کنید که کدام کوین را می خواهید برداشت کنید. انتخاب کوین در سمت چپ صفحه است و جزئیات برداشت در سمت راست نمایش داده می شود. توجه به این نکته مهم است که اگر کیف پول (حساب) تحت پشتیبانی مالی باشد، بعضی اوقات برداشت برای برخی ارزهای دیجیتال میسر نخواهد بود.

برداشت وجه از بایننس

در این مثال، ما بایننس کوین را برداشت می کنیم.

برداشت وجه از بایننس

 

در این حالت، ما بایننس کوین را به کیف پول تراست والت انتقال میدهیم. برای ایجاد یک آدرس دریافت کننده جدید (یا برای دریافت یک آدرس موجود)، کیف پول خود را باز کرده و کوین مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه “Receive” کلیک کرده و آدرس دریافت کننده را به همراه کد QR آن مشاهده خواهید کرد.

در مرحله بعد، وارد صفحه برداشت وجه از بایننس می‌شوید و باید آدرس مورد نظر برای ارسال وجه خود را وارد کنید. اگر عملکرد لیست سفید (WhiteList) را فعال کنید، فقط می توانید از یکی از آدرس های لیست سفید برداشت کنید.

اگر عملکرد لیست سفید شما غیرفعال است، باید آدرس را به صورت دستی وارد کنید. به دلایل امنیتی، ما اکیداً به شما توصیه می‌کنیم عملکرد لیست سفید برداشت را فعال کنید.

در این مثال ، عملکرد لیست سفید برای آدرس کیف پول Trust Wallet ما فعال شده است. بنابراین ما فقط باید آن را از منوی کشویی انتخاب کنیم.

بسته به ارز دیجیتال انتخابی شما برای برداشت، ممکن است فرایند خاصی برای برداشت آن کوین وجود داشته باشد. در مورد بایننس کوین، ممکن است یک MEMO لازم باشد. اگر بایننس کوین را به حساب دیگری در صرافی بایننس ارسال می کنید، باید MEMO را وارد کنید. در غیر این صورت بودجه خود را از دست خواهید داد. حتماً بررسی کنید که آیا آدرسی که بایننس کوین را به آن می فرستید نیاز به MEMO دارد یا خیر.

در این مثال، ما لازم نیست که آن را لحاظ کنیم زیرا ما به آدرس کیف پول تراست والت وجوه را ارسال می‌کنیم. اگر مطمئن هستید که نیازی به کد ممو MEMO ندارید، قسمت “No MEMO” را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، مقدار کوین‌های مورد نظر برای برداشت را تایپ کنید. اگر می‌خواهید کل مانده خود را پس بگیرید، روی مقدار نمایش داده شده به رنگ زرد رنگ در کنار “Available balance” کلیک کنید. در این مثال، ما به صورت دستی مقدار را ۱ BNB (بایننس کوین) تنظیم می کنیم.

توجه داشته باشید که پس از تعیین میزان برداشت وجه از بایننس ، هزینه تراکنش نمایش داده می‌شود و مبلغ برداشت نهایی به طور خودکار محاسبه می‌شود. وقتی آماده بودید و همه چیز را چک کردید، روی “Send” کلیک کنید.

صرافی بایننس از شما میخواهد که احراز هویت دوعاملی خود را ارائه دهید. در این حالت، ما از برنامه Google Authentication استفاده می کنیم.

صرافی بایننس

سرانجام برای تأیید درخواست برداشت خود، ایمیلی دریافت خواهید کرد.

ایمیل‌هایتان را بررسی کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که کد ضد فیشینگ (anti-phishing) صحیح است و قبل از ادامه فرایند، آدرس را با دقت بررسی کنید.

اگر همه چیز صحیح اس، روی “Confirm withdraw” کلیک کنید. پس از آن، باید صفحه زیر را مشاهده کنید.

اکنون فقط باید منتظر بمانید تا درخواست انجام شود. برداشت از حساب در صفحه برداشت شما نشان داده می شود.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره درخواست برداشت وجه خود از بایننس داشته باشید، می توانید بر روی شناسه تراکنش ها (TxID) کلیک کنید. این کار شما را به وب سایت Binance Explorer صرافی بایننس هدایت می کند و تراکنش با جزئیات نمایش داده می شود.

صرافی بایننس

منبع : Binance
سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس