معماری
آخرین مطالب
خانه / ایردراپ ها / دعوت به همکاری در ایردراپ کوینکس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

دعوت به همکاری در ایردراپ کوینکس

نام ایردراپ تعداد پذیرش باقی مانده تعداد پذیرش انجام شده با درآمد قابل اثبات
صرافی خارجی کوینکس+سیگنال رایگان ۱۴ نفر ۱ نفر

مقدمه آموزش ایردراپ رایگان

امروزه دوره های آموزشی ارز های دیجیتال، آشنایی با انواع سیگنال های ارز های دیجیتال، نحوه استفاده از سیگنال های ارز های دیجیتال، نحوه کار کردن و کسب درآمد از بازار ارز های دیجیتال، ایردراپ های رایگان و سایر موارد بسیار فراوان و شایع شده اند. معمولا این دوره ها به روش های مختلفی همچون: حضوری و غیر حضوری برگزار می شوند و هر کدام از این دوره ها دارای مدت زمان مختلف و متفاوتی می باشند. ارزش اقتصادی و قیمت های ثبت نام در این دوره ها یا خرید آنلاین این پکیج های آموزشی نیز متفاوت می باشد. دوره های آموزش ایردراپ رایگان دارای سر فصل های بسیار مختلفی می باشد و هر کدام از این سر فصل ها به صورت مفصل توضیح داده شده اند.

دوره های آموزشی ایردراپ شما را با مفاهیم اصلی و کلی ایردراپ، انواع ایردراپ ها، نحوه کار کردن با ایردراپ ها، کارایی ایردراپ ها، مزیت های اصلی و مهم ایردراپ ها و سایر موارد مربوط به ایردراپ ها را کامل و جامع در اختیار کاربران قرار می دهد و توسط کارشناسان و متخصصان ماهر و پر تجربه تدریس می شود. گذراندن دوره های آموزشی ایردراپ رایگان مزایای بسیار ویژه ای برای کاربران به همراه دارد.

امروزه افرادی که قادر به شرکت در دروه های حضوری نیستند می توانند به راحتی پکیج های آنلاین و غیر حضوری را دریافت کنند و در هر لحظه و در هر مکانی می توانند دوره های خود را بگذرانندن.

آشنایی با آموزش ایردراپ رایگان

تمام ما با قضیه تخفیفات ویژه و یا دریافت کالا های رایگان از فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها و سایر مراکز آشنا هستیم. علت اعطای کالا های رایگان به مشتری ها از طرف این فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها چیست؟

این فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و سایر مراکز برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه ها و رستوران های تازه تاسیس خود اقدام به اعطای کالا ها و اقلام رایگان به مشتریان خود می کنند تا مشتری های خود را وفا دار کنند و مشتری های همیشگی و دائمی را جذب کنند. این مثال یکی از مفاهیم ساده از ایردراپ بود.

ایردراپ برای جذب مشتریان و جلب توجه سرمایه داران اقدام به اعطای سکه های رایگان و یا توکن های جدید در ارز دیحیتال می کند.

هدف اساسی و اصلی ایردراپ رایگان این است توجه مشتریان و سرمایه داران را به پروژه های جدید ارز های دیجیتال جلب کند. در صورتی که کاربران در ایردراپ شرکت کردند و این پروژه ها موفق شدند یک سود خوب و عالی نصیب این شرکت کنندگان در ایردراپ می شود.

airdrop crypto free

ایردراپ رایگان چیست؟

ایردراپ در ارز های دیجیتال در واقع بخشی از توکن ها و یا سکه های ارز دیجیتال را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و در عوض اعطای این توکن های رایگان، فعالیت های ساده و آسانی را از کاربران می خواهد. برای مثال: کاربران و مشترکین با دنبال کردن صفحات مجازی و اجتماعی این پروژه ها، توکن ها و سکه های زیادی را در اختیار کاربران خود به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای قرار می دهد.

پیشنهاد ما به شما: استفاده از سیگنال بایننس

این ایده اولین بار در سال ۲۰۱۷ مطرح و اجرا شد و خوشبختانه مورد استقابل تعداد بسیاری از کاربران در سراسر جهان واقع شد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.

امروزه تعداد بسیاری از پروژه های ارز دیجیتال از ایردراپ ارز دیجیتال به منظور ترویج و گسترش عرضه های اولیه ارز دیجیتال خود استفاده کردند و به موفقیت های ویژه ای رسیدند. به تبعیت از استفاده از ایردراپ ارز دیجیتال تمایل و کشش کاربران و مشترکین به ارز های دیجیتال بسیار بالا رفت.

مطرح شدن و اجرا شدن ایردراپ ارز های دیجیتال برای دو طرف هم شرکت ها و هم کاربران و مشترکین سود آور و مفید بوده است چون باعث می شد که شرکت ها پروژه های خود را از طریق ایردراپ ها به کاربران و مشتری ها معرفی می کنند و کاربران را با این پروژه ها آشنا می کند. کاربران و مشترکین می توانند با شرکت در ایردراپ ها ارز های دیجیتال پروژه ها را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای دریافت کنند.

شرکت در ایردراپ هم برای شرکت ها و هم برای مشترکین بسیار سود آور می باشد به همین دلیل استقبال از ایردراپ بسیار بالا رفته است و تعداد آمار طرفداران آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

ایردراپ دارای انواع متعددی می باشد به علت تنوع در اجرای آن انواع مختلفی دارد. ایردراپ با روش ها و شکل های بسیار متفاوتی اجرا می شود. در برخی از موارد ممکن است که کاربران نیاز به انجام فعالیت های ساده و متفاوت داشته باشند اما یکی از مزایای ایردراپ این است که در هیچ کدام از این روش ها هیچ هزینه ای از کاربران و مشترکین خود دریافت نمی کند.

حالا که با تعریف و مفهوم کلی ایردراپ آشنا شدیم بریم که با انواع ایردراپ ها با تعاریف و مفاهیم آن ها بیشتر آشنا شویم.

انواع ایردراپ رایگان

  • ایردراپ استاندارد
  • ایردراپ جایزه
  • ایردراپ انحصاری
  • ایردراپ هاردفورک
  • ایردراپ هولدر

در ادامه این مقاله انواع ایردراپ را به صورت مفصل و با زبانی رسا شرح می دهیم.

ایردراپ استاندارد

ایردراپ استاندارد یا Standard Airdrop یکی از اولین روش های اجرای ایردراپ می باشد. در ایردراپ استاندارد هیچ کار خاص و مختلفی از کاربران خواسته نمی شود و توکن های پروژه های جدید، بدون هیچ درد سری به کیف پول کاربران واریز می شود. در واقع ایردراپ استاندارد راحت ترین و اولین روش اجرا ایردراپ می باشد.

ایردراپ انحصاری

ایردراپ انحصاری که نام دیگر آن (Exclusive) می باشد وبه همین نام نیز معروف شده است نحوه برگزاری آن به صورت عمومی نمی باشد به خصوص برای آن دسته از افراد که از قبل در وب سایت ها و یا پروژه ها فعالیت داشته اند. در سال ۲۰۲۰ ماه سپتامبر یونی ساپ  َUniswap

۲۵۰۰ توکن یونی به کاربران ثابت و وفا دار خود به عنوان هدیه داد. ۲۵۰۰ توکن یونی در سال ۲۰۲۰ معادل ۱۲۰۰ دلار ارزش اقتصادی و بها داشت.

ایردراپ جایزه

ایردراپ جایزه که به نام Bounty معروف می باشد، یکی از مدل های دیگر ایردراپ می باشد. در ایردراپ جایزه کاربران و مشترکین در ازا و عوض انجام دادن عده ای از فعالیت های راحت و ساده توکن های پروژه ها را دریافت می کنند. این فعالیت ها ممکن است که در حد انجام یک سری فعالیت ها در فضای مجازی و اجتماعی همچون: پست گذاشتن در اپلیکلیشن اینستاگرام، عضو شدن در کانال های تلگرامی یا گروه های تلگرام، ریتوویت عده ای یا یکی از پست های توییتر پروژه ها و سایر موارد مشابه می باشد. (کانال سیگنال اسپات ما را از دست ندهید)

آموزش ایردراپ رایگان

ایردراپ هولدر

کسانی که یک ارز دیجیتال را برای مدت های دراز و طولانی برای خود نگه داری کنند، هولدر گفته می شود. در ایردراپ هولدر به آن تعداد از افرادی که سکه های یک پروژه را هولد کرده اند به میزان تعداد خاصی کوین های جدید داده می شود. یک مثال برای واضح و روشن شدن ایردراپ هولدر بیان می کنیم تا قضیه واضح تر و روشن تر شود.برای مثال: بلاک چین های اتریوم و ایاس زمانی که بر بستر آن ها پروژه های جدید و تازه ای راه اندازی می شود، تعدادی از توکن های آن را ما بین کسانی که ارز دیجیتال خود را دارند، تقسیم می کند.

در واقع هولد معمولا در برابر ترید معنای خود را پیدا می کند.

ایردراپ هاردفورک

یکی از انواع خاص و متفاوت ایردراپ، ایردراپ هاردفورک می باشد. ایردراپ هاردفورک یک نوع متفاوت از ایردراپ می باشد که با انواع دیگر ایردراپ ها تفاوت های زیادی دارد.

هاردفورک به چه معنا می باشد؟ هاردفورک به معنی بروزرسانی نا متقارن و نا سازگار در یک شبکه می باشد که به دو پروژه جدید و مختلف تقسیم می شود.

زمانی که هاردفورک اتفاق می افتد هر یک از دارندگان سکه های اصلی موجود در شبکه به همان میزان و مقدار در شبکه جدید صاحب ارز های جدید می شوند. یک مثال برای درک بهتر این موضوع: کسانی که دارنده بیت کوین هستند پس از انجام دادن هاردفورک در بیت کوین کش به میزان و مقدار دارایی خود در بیت کوین، سکه به کیف پول آن ها واریز می شود و سکه دریافت می کنند. مثال بارز ایردراپ هاردفورک بیت کوین کش می باشد.

این پنج نوع از ایردراپ ها اصلی ترین و معروف ترین انواع ایردراپ های ارز دیجیتال می باشند که سعی شد، به صورت خلاصه و مفید، با زبانی رسا و با ذکر یک مثال ساده برای شما شرح داده باشیم.

حال که با ایردراپ ها و انواع ایردراپ ها آشنا شدیم می خواهیم بدانیم که هدف اصلی از انجام ایردراپ ها چه می باشند.

شما همچنین می توانید از سیگنال فیوچرز ما نیز استفاده کنید.

هدف اصلی از انجام ایردراپ ها چیست؟

در ادامه آموزش ایردراپ رایگان هدف اصلی از انجام ایردراپ ها توزیع و پخش محصولات و چیز های که ارزشمند هستند به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه باعث می شود که ما با سوالی همچون هدف از انجام این کار و علت انجام دادن این کار چیست، روبه رو می کند.

انسان ها معمولا و در حالت های عادی چیز هایی که منفعت و یا سودی برای آن ها داشته باشند را انجام می دهند، یعنی زمانی که انسان ها بدونند این عمل نه تنها سودی برای آن ها ندارد بلکه زیان و ضرر برای آن ها دارد به احتمال بیش از ۹۰ درصد اقدام به انجام آن کار نمی کنند، مگر اینکه ریسک پذیر باشند.

پس به این نتیجه می رسیم انسان ها در حالت عادی در ازای بخشیدن دارایی یا کالا های ارزشمند، چیز ارزشمند تر و گران بها تر را دریافت می کنند.

شرکت های حوزه ارز دیجیتال هم مستثنی نیستند و آن ها هم با برگزاری ایردراپ ها و اعطای سود ها و سکه ها به کاربران و مشترکین سود های دو برابری دریافت می کنند. برگزاری ایردراپ ها برای این شرکت ها منافع بیشتری به همراه دارد. در ادامه این بخش قصد داریم که از منافع و اهداف شرکت ها از برگزاری ایردراپ ها آگاه و مطلع شویم.

اهداف شرکت ها از برگزاری ایردراپ ها چه می باشد؟ معرفی پروژه های خود و آشنا کردن پروژه ها به کاربران و جلب توجه مشتریان و کاربران اصلی ترین و مهم ترین هدف این شرکت ها می باشد. در ادامه به آموزش ایردراپ رایگان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش ایردراپ رایگان

جایزه دادن به مشترکین و کاربران

امروزه بیش از اکثر سرمایه گذاران و کاربران بازار ارز های دیجیتال به منظور ایجاد نرخ بازگشت سرمایه های بالا، وارد بازار ارز های دیجیتال شده اند و اهمیت خاصی به پایداری و دوام و ماندگاری بلند مدت پروژه ها نمی دهند و این امر یکی از خبر های ناراحت کننده بازار ارز دیجیتال می باشد.

این سرمایه گذاران در حال جا به جایی پروژه های مختلف هستند و دنبال کسب سود های بالا و منفعت از دارایی های سرمایه گذاران کوچک تر می باشند.  این سرکایه گذاران و کاربران برای ارائه ارزش واقعی پروتکل ها هیچ تلاش و سعی نمی کنند. خود این مساله و این امر باعث می شود که ضربه شدیدی در بلند مدت و به مرور زمان به پروتکل ها وارد شود.

امروزه برخی از شرکت های رمز نگاری سکه های رایگان را توزیع می کنند تا با این رویکرد به صورت قاطع تر مقابله کنند. این سکه های رایگان ما بین کاربرانی تقسیم می شود که از این سیستم های شرکت ها استفاده کرده اند و یا سکه ها را برای مدت های طولانی هولد می کنند. ایردراپ های همچون: ایردارپ هولدر و ایردارپ انحصاری دقیقا بر این منظور مطرح و انجام می شوند.

غیر متمرکز بودن توزیع توکن ها

سرمایه گذاران و کاربرانی که پول و سرمایه زیادی دارند و از دسته سرمایه گذاران پولدار به حساب می آیند ممکن است که از ثروت خود استفاده کنند و با استفاده از دارایی های خود مقدار بسیار بالا و قابل توجهی از عرضه در گردش را در روز ها و تایم های ابتدایی پروژه خریداری کنند. این امر سبب می شود که قدرت این شبکه در دست چندین سرمایه گذاران باشد و در واقع در این حالات این شبکه متمرکز خواهد بود.

این مساله باعث ایجاد اشکالات اصلی در پروژه های همچون: پروژه دوج کوین می‌ شود.

البته برای جلوگیری از ایجاد اشکالات در پروژه های اصلی، مدیران این پروژه ها می توانند توکن های این شبکه ها را ما بین تعداد بسیار بالایی از کاربران و سرمایه گذاران به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای توزیع و پخش کنند. با این اقدام شبکه غیر متمرکز می شود و غیر متمرکز باقی می ماند. شبکه های غیر متمرکز خطر کمتری آن ها را تهدید می کند و همانند شبکه های متمرکز خطر سقوط در هر لحظه، آن ها را تهدید نمی کند. به خصوص در فضا های که از افراد و کاربران آسیب دیده هیچ حمایتی نمی شود، همچون: فضا های بلاک چین که هیچ قانونی برای حمایت از این افراد آسیب دیده در آن یافته نمی شود. در ادامه به آموزش ایردراپ رایگان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

free airdrop

جذب سرمایه

پس از انجام ایردارپ ها و گذراندن آن، معمولا پروژه ها اقدام به برگزاری عرضه اولیه ارز های دیجیتال مربوطه در بستر های متفاوت می کنند. ایردراپ یکی از بهترین و خلاقانه ترین راهکار ها می باشد که با صرف هزینه های بسیار کم و معقولی اقدام به معرفی پروژه ها می کند و به عنوان یک بازار یاب به پروژه ها کمک می کند که در سطح بازار معروف و شناخته شوند که در ادامه باعث جذب سرمایه گذاران و کاربران به پروژه ها می شود.

زمانی که اجرا و معروفی یک ایردراپ همراه با موفقیت روز افزون شود، در این صورت قیمت توکن های آن نیز افزایش خواهد یافت و صعود خواهد کرد. دریافت کنندگان این توکن ها، آن را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به دست آورده اند و به همین دلیل به صورت دائم و همیشگی به تبلیغ پروژه خواهند پرداخت. برای دریافت مشاوره خرید ارز دیجیتال با ما همراه باشید.

برای مثال

ترند هایی که موجود در سایت ها هستند و یا میزان تعداد اعضای حاضر در صفحات مجازی و اجتماعی پروژه همه آن ها قابلیت اندازه گیری را دارند. سرمایه گذارانی که دارای تخصص و مهارت در این زمینه هستند از این اطلاعات موجود برای تخمین آینده پروژه ها و سرمایه گذاری در آن ها نهایت استفاده را می کنند. ایردراپ ها یکی از اصلی ترین اسباب افزایش در تعاملات پروژه با مشترکین و کاربران می باشد. ایردراپ می تواند سبب افزایش در تعاملات پروژه ها با سایر کاربران و سرمایه گذاران شود.

ارز های رایگان اهدا شده در برابر جذب سرمایه معمولا به شدت بالا و زیاد می باشند.

جمع آوری داده ها و اطلاعات

سرمایه گذاران برای اجرا کردن یک کمپین تبلیغاتی خوب و با کیفیت نیاز به شناخت جامعه هدف پروژه دارند. به همین دلیل برای شناخت جامعه نیاز است که از کاربران و افراد مختلف اطلاعات جمع آوری شود. معمولا امروزه تعداد افرادی که اقدام به پر کردن پرسش نامه ها بدون کسب سود می کنند، بسیار کم می باشد و معمولا اکثر افراد تمایل به دریافت هزینه برای پر کردن پرسش نامه ها دارند. یکی از هدف های جانبی و مهم ایردراپ این مسئله می باشد. افراد و مشترکین در ازای دریافت توکن ها باید فرم های اطلاعاتی مورد نظر را تا آخر پر کنند تا بتوانند توکن ها را به صورت رایگان دریافت کنند.

جمع آوری اطلاعات و داده ها برای شرکت نیز پر از منفعت و  سودمندی می باشد و این شرکت می تواند با استفاده از این اطلاعات و داده های که ذخیره شده اند، برای برگزاری هدفمند کمپین های دیگر و بعدی به راحتی استفاده کند.

افرادی که تمایل به شرکت در ایردراپ دارند باید یک سری مراحل مهم و اساسی را بگذارنند تا بتوانند از ایردراپ استفاده کنند و سود های ویژه ای را دریافت کنند. در ادامه این مقاله می خواهیم با تک تک مراحل شرکت در ایردراپ آشنا شویم.

آموزش ایردراپ رایگان

  1. اولین مرحله شرکت در ایردراپ باید صفحه مجازی و اجتماعی  توییتر رسمی پولکابریج را دنبال کنید. اگر اکانت توییتر ندارید باید در ابتدا اقدام به ساخت یک اکانت توییتر کنید و سپس صفحه رسمی پولکابریج را دنبال کنید.
  2. مرحله دوم باید شما در کانال و گروه تلگرامی ارز دیجیتال پولکابریج عضو شوید. برای این مرحله هم اگر شما اکانت تلگرام ندارید باید یک اکانت تلگرامی بسازید و باید در کانال و گروه تلگرامی ارز دیجیتال پولکابریج عضو شوید.
  3. سپس شما باید پست مربوط به کمپین ایردراپ که در صفحه رسمی و اصلی توییتر پین شده است را باید ریتوییت و لایک کنید و سپس دو نفر از دوستان شما را در زیر این پست تگ کنید. شما باید به صفحه رسمی توییتر مراجعه کنید و سپس زیر پست مربوطه تمام فعالیت های مورد نظر و خواسته شده از شما را باید انجام بدهید.
  4. مرحله بعدی این است که شما فرم ها را پس از گذراندن این مراحل باید باید پر کنید و سپس بر روی  لینک گذاشته شده در صفحه جدید کلیک کنید و ادرس ایمیل، اکانت تلگرام و توییتر، ادرس کیف پول ات یوم، لینک پست ریتوییت خود را به درستی وارد کنید.
  5. آخرین مرحله شرکت در ایردراپ این است که شما باید به سایت کوین مارکت کپ یک رمز ارزی اضافه کنید. شما باید به همین منظور در سایت کوین مارکت کپ یک حساب کاربری بسازید و سپس در اول صفحه مربوط به پروژه جنب نام رمز ارز، یک علامت ستاره موجود است که با کلیک بر روی آن، رمز ارز به watchlist شما اضافه خواهد شد.

با گذراندن تمامی این مراحل شما در ایردراپ شرکت کردین و مراحل شرکت در ایردراپ را به صورت کلی گذراندید.

سیگنال ارز دیجیتال با امین عارفی

آموزش ایردارپ رایگان از طریق سایت های معتبر، کانال های پر طرفدار انجام می شود‌. این دوره های آموزشی به گونه ای هستند که حتی افرادی که هیچ اطلاع قبلی از ایردراپ نداشته اند و هیچ آشنایی با ایردراپ رایگان نداشته اند، می توانند با کمک این دوره ها صفر تا صد ایردراپ را یاد بگیرند.

میدونستی اگه تا همین چند وقت پیش ایردراپ دو ارز Uni & Etc رو میگیرفتین ، بیش از ۴۰۰ میلیون تومن بصورت رایگان هدیه دریافت میکردی اگر میخوای آموزش ایردراپ رایگان رو بدونی و اینکه چه جوری باید اونا رو بصورت رایگان دریافت کنی ، با من همراه باش!

قبل از شروع به آموزش ایردراپ رایگان و نحوه دریافت آن اول باید بدونیم که ایردراپ چیست؟

ایردراپ یا ارز اولیه ، توکن یا کوین جایزه ای که یک پروژه موقع احداث یا تکمیل اون پروژه میاد به کاربراش هدیه میده و در ازای این هدیه دادن ، یه سری توقعاتی از شما داره ، یک سری توقعات رایگان که شما باید اونو انجام بدی ، به عنوان مثال مثلا میاد چی میگه ، میگه شما برین اینستاگرام منو فالو کنین ، لایک کنین ، توئیت من رو فالو کنین ، فیسبوک من رو لایک کنین ، و یکسری از این قبیل ، که شما رایگان میتونی براش به عنوان تبلیغات طور انجام بدی و در ازاش اون چیکار میکنیم ، میاد توکن یا کوین جایزه به شما هدیه میده ، اونم شما دریافت میکنین حالشو میبرین ، وقتی تو صرافی اون توکن یا کوین جایزه لیست شد حالا شما باید چیکار کنین ،برید اونو بفروشین و یه سود تپل ببرید.

به عنوان مثال همون ارز Uni که برای شما مثالش رو آوردم ، نگاه کنین الان اینجا توضیحات ایردراپه ، و این توضیحاته اینه که شما چه کارهایی رو باید انجام بدین تا ایردراپ یا ارز Uni دریافت کنین  و به شما آموزش ایردراپ رایگان رو میده ، و از همه مهم تر اینارو بده کنار ، قسمت Estimated Value هست ، یعنی اینکه چقدر گیرت میاد اگه این کار ها رو انجام بدی
کاراشو میری ۵ دقیقه انجام میدی ، چقدر گیرت میاد ، زده چقدر ؟
۷۴۰۰ دلار یعنی بیش از ۲۰۰ میلیون تومن بصورت رایگان دریافت کنین ، به همین راحتی

حالا اینکه چجوری بقیه ی ایردراپ ها رو باید ازش مطلع شد ، شرایطش رو فهمید خیلی مهمه

 

آموزش ایردراپ رایگان ارز دیجیتال

وارد سایت airdropalert.com میشیم ، از اینجا گزینه ی ایردراپ رو میزنیم ، همه ی دسته بندی ها یاردراپ وجود داره و میشه واردش بشین و انجامش بدین ، ایردراپ های Defi و .. و تمام دسته بندی ها رو برای ما اینجا قرار داره ، برای مثال الان new airdrop ای که برای ما لیست شده اینجاست
روش کلیک میکنیم بریم ببینیم چه ایردراپیه

 

ببینین همینی که بیایم پایین ، توضیحاتش اینجا برای ما اورده ، که چه توضیحاتی راجع به این ایردراپ باید بشنویم
بعدش که میایم پایین تر ، یه estimate value یا اینکه چقدر میگیری توضیحات اینطوری داره

نحوه ی دریافت جزئیاتش اینجاست
step by step

دریافت ایردراپ رایگان ارز دیجیتال

راهنمای قدم به قدم برای دریافت ایردراپ

مثلا آموزش ایردراپ رایگان اینطوریه برای ایردراپ شماره ۱
ایردراپ با ایردراپ فرق داره
مثلا برین توی سایت من
توئیتر من رو فالو کینین ، ری توئیت کنین و و تگ کنین و عضور کانال تلگرام بشین و مورد آخر ، دریافت کنین
دقت کنین که مورد میری توی coin market cap این ایردراپ رو میذاری توی واچ لیست و بعدش این ارز رو دریافت میکنین
هر ایردراپی قدم به قدم توضیح داده و لینک هاش هم هست
روی هر کدوم که دوست داشتین میتوین کلیک کنین و وارد تلگرام  توییر ، پیج یا هر موردی که باید انجام بدین ، برین و انجام بدین بصورت رایگان
سایتش رو معرفی کردم ، این هم از آموزش ایردراپ رایگان .
هر روز برین چک کنین و هر ایردراپی اومده رو بگیرین و حال کنین.

آموزش دریافت ایردراپ رایگان از طریق بازی

می‌خوام با هم ایردراپ بازی بیسی این فینی و زیر ۲ دیقه بگیریم بعد تو سریع‌ترین زمان ممکن می‌خوام انجام بشه سریع بریم روی لپ تاپ بیا تا بهت نشون بدم

اگر فرصت نداری این مطلب زیر رو بخونی این ویدیو رو ببین!

سایت بیسی فینی تی دات کام ، اسلش ایر دراپ میشیم آدرس سایت و باز من خودم تگ می‌کنم میایم میایم پایین تو بخش پلیس اینتری بی اس اینجا آدرس آدرس اسمارت چین مونه وارد می‌کنیم و در پایین پیلیز این تریور ایمیل، ایمیلمون اینجا وارد می‌کنیم من یه ایمیلی الان اینجا بزارم و در آخر روی آیم نات رابد یا ربات کلیک می‌کنیم اونایی که چراغ قرمز ترافیک هستنو کلیک کن و کانفیرم رو می‌زنیم

در آخر روی رجیستر ن اوپن رو میزنیم و اینجا تبریک بهمون گفتش و اینجا ر که می‌بینی بی سی ری وارد ۱۰۰ تا برای ما تعلق گرفت که می‌تونی این ۲۰ ترام داره و فرداش بزنی. پس با بازی های ارز دیجیتالی هم می توان ایردراپ دریافت کرد و کسب درآمد انجام داد.

ما در کانال سیگنال ارز دیجیتال به شما روزانه ارز هایی را معرفی میکنیم برای خرید و سود بالا!

آموزش دریافت ایردراپ NFT رایگان

فقط بعدا نگی ایردراپ رایگان وجود نداره ، گفتین که دارم میگم
ارز لینک رو ببین ، چند سال پیش بصورت ایر دراپ بود ، و قیمتش از رایگان بودن رسید به ۵۰ دلار ، ینی یه چیز توو مایه های ۵۰ هزار درصد سود ! به هر شخص و هر اکانت بین چند صد تا چند هزار تا ارز لینک دادن ینی رک بخوام بهتون بگم اگر چند سال پیش اینو گرفته بودین الان پورش زیر پات بود
الان بریم روی صفحه ی دسکتاپ میخوام آموزش یه ایردراپ و یه NFT آینده دار رو بهتون بدم که چند سال بعد دعا گو باشین و خاطره ی این ارز لینک براتون زنده بشه.

اگر فرصت نداری مطلب زیر رو بخونی این ویدیو رو ببین!

دیگه ما نمیخوایم NFT ایردراپ بدیم ، ایردراپ دیگه به این ارز نمیدیم ، از اونجا به بعده که رشد سریعش مثل ارز لینک شروع میشه پس دقت کنین کی میتونین بفروشین و از اونوقته که دیگه ایردراپ تعلق نمیگیره ، حالا هر چند ماه که طول کشید ، نگهش دارین

ارز ها اسمش بود ، وین ، تی آر ایکس ، بی تی تی و جی اس تی یا ۱۰۰ تا جی اس تی ، یا ۲۰۰۰ تا بی تی تی یا ۱۵۰۰۰ تا وین با داشته باشین تا ایردراپ به شما تعلق بگیره

چون ارز خوبی بود بهتون معرفی کردم که بگیرین ، ببینین ارز لینک به کجا رسید همین اعتبار رو لینک داشت . اینو مطمئن باشین که در آینده سود خوبی میده
دوستانی که عجله دارن برای فروختن ، میتونن بعد از گرفتن ایردراپ برن بفروشن ولی پیشنهاد میدم چند سال نگه دارین تا قشنگ مثل ارز لینک یه سود فوق العاده ای بده و بعدش بفروشین

تجربه ثابت کرده وقتی ایردراپ این ارز تموم میشه و میان اعلامیه میدن که دیگه ایردراپ ندارن
حالا میان این کار ها رو میکنین و گفته شده اگه بنا به هر شرایطی شما این کار ها رو کردین و به شما ایردراپ تعلق نگرفت ، میتونین به ما ایمیل بزنین ، اسم ایمیلشون هم هست

tech@apenft.org

اگر ایردراپش رو دریافت نکردین ، بهشون ایمیل بدین و اسکرین شات ها رو براشون بفرستین تا مشکل شما رو رفع کنن

میان از والت شما یه اسنپ چت دریافت میکنن و بعدش میان این NFT رو بصورت رایگان به شما میدن ، بسته به اینکه چه مقدار از ارز های گفته شده رو دارین ، میان به شما هدیه میدن

جزئیاتش توی این مقاله نوشته شده و من لینکش رو براتون میذارم و جزئیاتش رو بخونین ، و اینکه کدومشون بیشتر سود میده ، اینجا اومده توضیح داده که کدومش بیشتر سود میده
همونطور که گفتم توکن این ایردراپ NFT هستش و توی خیلی از صرافی ها لیست شده

خیلی از صرافی ها این ارز NFT رو دارن پس مارکت کپ خوبی داره و به راحتی میتونه خرید و فروش بشه

ایردراپ های خوب و بد رو میشه اینطوری تشخیص داد که صرافی هایی باشن که بتونیم بخریم و بفروشیمش ، شیوه ی دریافتش هم اینه که قبل از دهم هر ماه ، باید یکی از ارز های ذکر شده رو هولد داشته باشین

هر آنچه که درباره صرافی کوینکس باید بدانید.

 

 

شما می توانید با معرفی این ایراپ ها به افراد با سرمایه گذاری که از طرف آنها انجام می شود کمیسیونی برای شما واریز می شود، لذا هر چه تعداد افرادی که جذب می کنید بیشتر باشد کمیسیون شما هم بیشتر خواهد شد

تنها معتبرترین آنها که روزانه ۴ درصد هم سود میدهد همین یک مورد هست که اولی گذاشتم

 

 

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس