معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / بازیگر بی پول در تابلوخوانی به زبان ساده
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

بازیگر بی پول در تابلوخوانی به زبان ساده

بازیگر بی پول؛ تابلوخوانی به زبان ساده «3»

در این بخش قصد داریم یکی از شگردهای بازیگران جهت خالی نمودن و نیز افزایش قیمت سهم با استفاده از کمترین میزان نقدینگی را به شما عزیزان معرفی‌نماییم.

 

 

در مواردی که بازیگر قصد داشته سهم را با کمترین میزان نقدینگی بالا برده بر سر سهامدار خالی نماید از این روش استفاده مینماید.

فرض کنید بازیگری سهمی را در کف قیمتی و نقطه دلخواه خود جمع آوری نموده و دیگر قصد صرف مبلغ بیشتری را نداشته و تصمیم به افزایش قیمت سهم می نماید. جهت این امر فردا راس ساعت ۸:۳۰ اردر سنگین‌میلیونی ترتیب می دهد.سهامداران با دیدن چنین صف سنگینی (بالای ۶m) تصمیم بر عدم فروش گرفته و به همین راحتی سهم با‌کمترین‌معامله ۵% بالا میرود.در واقع فروشندگان تصمیم می گیرند سهم خود را فردا، ۵% بالاتر بفروش برسانند. ضمن اینکه بایستی اشاره نمود با این روش میانگین خرید بازیگر نیز ثابت می ماند.
معمولا در‌چنین‌مواقعی خریداران نیز‌ ترغیب شده‌ و صف سنگین‌تر‌ میگردد.

اردر ترس در تابلوخوانی به زبان ساده

بسته به اهداف بازیگر‌ و کشش‌ سهم، این‌کار تا زمان دلخواه بازیگر ادامه‌میابد.
پس‌از‌اینکه بازیگر به هدف خود رسید، روز آخر دوباره راس ساعت ۸٫۳۰ همین‌ کار‌ تکرار گردیده و صف سنگین تری تشکیل میگردد.
با به صف نشستن خریداران‌بیشتر، بازیگر آرام‌ و آهسته از طرفی شروع به عرضه‌کرده و از طرف دیگر با لغو و اردرگذری متعدد به انتهای صف می رود.
با این‌کار، علاوه بر‌اینکه‌ صف پایدار‌میماند، سهام بازیگر نیز آرام‌ آرام به خریداران انتقال می یابد

✅ پس به یاد داشته باشید در چنین‌مواقعی فریب ترفند بازیگر را نخورده و حس‌نکنید که سهم پس از کمی استراحت دوباره حرکت خواهد نمود.

✅ البته بایستی عرض کرد این جریان، نسبی بوده و نمیتوان بصورت مطلق قضاوت نمود.چرا که از نیت بازیگر؛ جز خود بازیگر‌کسی‌مطلع نیست و ممکن است بازیگر اهداف والاتری را در ذهن خود داشته باشد.

? یک نمونه از این نوع استراتژی ، میتوان به #حسیر در هفتم تیر ماه سال ۹۶ اشاره نمود که با صف ناگهانی بیش از ۴۰m سهم را از ۳۰۰ تا حوالی ۳۸۰ رسانده و خالی نمودند.

☑️ یکی از نشانه های خروج در چنین‌مواردی، دقت به حجم‌معاملات است.
معمولا افزایش حجم نامتعارف نزدیک مقاومت نشانه خروج است. البته این نیز نسبی بوده و نمیتوان بصورت مطلق بکار برد.#بورس_به _زبان_ساده

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس