معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / بسته بندی حبوبات در منزل
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

بسته بندی حبوبات در منزل

ویرایش اول

کار بسته بندی در منزل مانند بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پر سود ترین روش های کسب درآمد در منزل می باشد . در سایت منزل کار قصد داریم تمامی روش های کارآفرینی در منزل ( کار در منزل ) را به صورت حرفه ایی به شما آموزش دهیم طبق بررسی های که انجام داده ایم بسته بندی در منزل به خصوص بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پر طرفدارترین مشاغل خانگی است . جهت راه اندازی بسته بندی حبوبات در منزل نیاز است مجوز های لازم را بگیرید و گرفتن مجوز کمی دوندگی دارد اما سوال اینجاست با وجود دوندگی چرا بسته بندی حبوبات در منزل اینقدر طرفدار دارد ؟

دلایل محبوبیت بسته بندی حبوبات در منزل :

  • تنوع زیاد در محصولات
  • سرمایه اولیه کم ( برای راه اندازی این فعالیت نیاز به سرمایه گذاری زیادی نیست )
  • سود زیاد ( به طور متوسط به ازای هر بسته ۱۰۰۰ تومان سود خالص خواهید داشت ) با یک حساب کتاب سر انگشتی می توان حساب کرد اگر در روز فقط ۲۰۰ بسته بفروشید ماهی ۶ میلیون تومان درآمد خواهید داشت
  • ریسک بسیار کم
  • انعطاف در زمان کاری
  • شغلی مناسب برای بانوان که دوست دارند در منزل فعالیت کنند

درآمد بسته بندی حبوبات در منزل 

همانطور که گفتیم درآمد بسته بندی حبوبات در منزل درآمد قابل قبولی است برای محاسبه سود و درآمد هر فعالیتی ابتدا باید هزینه ها را حساب کنیم در مشاغل خانگی و کسب و کار هایی که به عنوان کار در منزل می شناسیم هزینه اجاره یا فضا بسیار ناچیز است به همین دلیل بخش قابل توجهی از سرمایه شما صرفه جویی می شود اما هزینه هایی که باید محاسبه شود :

  1. هزینه خرید دستگاه بسته بندی
  2. هزینه آب و برق مصرفی برای بسته بندی حبوبات
  3. هزینه حبوبات فله ایی
  4. هزینه پاکت های بسته بندی
  5. هزینه کاتالوگ و ابزار های تبلیغاتی
  6. هزینه رفت و آمد برای خرید مواد و فروش بسته ها

برخی از این هزینه ها هزینه ثابت و برخی هزینه متغیر هستند طبق محاسباتی که سایت منزل کار انجام داده است به طور معمول به ازای هر بسته ۵۰۰ تا ۱۲۰۰  تومان سود خالص نصیب کار آفرین می شود اگر شما به عنوان کار آفرینی بتوانید روزی ۳۰۰ بسته حبوبات بفروشید در آمد ماهانه شما به ۹ میلیون تومان می رسد فروش ۳۰۰ بسته در روز رقم بالایی نیست !

هرچه بیشتر بتوانید بفروشید درآمد شما نیز بیش تر خواهد شد پیشنهاد می شود برای موفقیت در این کار راه های بازاریابی را مطالعه کنید یا از یک بازار یاب ماهر استفاده نمایید .

درآمد بسته بندی حبوبات در منزل

رمز موفقیت بسته بندی حبوبات در منزل

برای موفقیت در هر کسب و کاری نیاز به رعایت اصول خاصی است برای موفقیت و فروش بیشتر حبوبات باید چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید این نکات شامل موارد زیر است :

  • رقابت زیادی در این صنف وجود دارد
  • برند سازی و حک شدن نام تجاری شما بر روی مغز مشتری !
  • برنامه ریزی بر اساس سرمایه محدود
  • به کار گیری روش های نوین بازاریابی

حال به توضیح موارد می پردازیم

رقابت زیاد 

به دلیل محبوبیت ریسک پایین درآمد زیاد و دیگر  نکاتی که در این مطلب ذکر شد بسته بندی حبوبات طرفداران زیادی دارد و بسیاری در حال بیزینس هستند به همین دلیل رقبا زیاد و به تبع رقابت سخت تر از دیگر مشاغل خانگی است اما ارزشش را دارد که تمام تلاش خود را بکار ببرید.

برند سازی کنید 

بهترین تبلیغ برند سازی محصول است برای بند سازی اصول و قواعد و روش های برند سازی را رعایت کنید اولین نکته برای شروع برند سازی نام تجاری شماست نام تجاری که انتخاب می کنید باید مناسب کوتاه و در ذهن ها ماندگار باشد یعنی طوری نام تجاری انتخاب کنید که ذهن مشتری با این نام درگیر شود و پس از تجزیه و تحلیل نام شما در ذهن ماندگار شود . دومین نکته برند سازی کیفیت بسته بندی است از روش نوین و خلاقانه در بسته بندی هایتان استفاده کنید سعی کنید ظاهر محصولات شما کاملا متفاوت باشد . سومین و مهم ترین راه برند سازی کیفیت محصولتان است از بهترین مواد اولیه استفاده کنید مرغوب ترین را انتخاب کنید قبل از بسته بندی در منزل خوب محصولات را تمیز و برق بیاندازید. این سه نکته را رعایت کنید با کم ترین هزینه بیشتر ترین تاثییر را خواهید گذاشت .

برند سازی برای بسته بندی حبوبات
برند سازی برای بسته بندی حبوبات

برنامه ریزی بر اساس سرمایه محدود 

یکی از ویژگی های کار در منزل سرمایه کم است در نتیجه برای برنامه ریزی در برند سازی و تبلیغات به این نکته توجه کنید درست است که رقابت در این حوزه بسیار زیاد است اما با رعایت نکات کوچک می توانید از سایر رقبا پیشی بگیرید به عنوان مثال لازم نیست هزینه کلانی بابت تبلیغات در بیلبور های شهری یا تلویزیون انجام دهید با کمی خلاقیت و ساخت استند های کوچک و نکاتی که در برند سازی ذکر شد می توان کار های بزرگی انجام داد.

 

برای بسته بندی حبوبات در منزل از کحا شروع کنیم ؟

برای راه اندازی هر فعالیتی نیاز به مجوز است مخصوصا محصولات خوراکی که ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارند برای مجوز بسته بندی حبوبات در منزل ابتدا باید به بخش مشاغل خانگی سازمان جهاد کشاورزی شهر خود مراجعه نمایید و فرم درخواست مشاغل خانگی را پر کرده بعد از آن نامه ایی به شبکه بهداشت نوشته می شود باید آن نامه را به شبکه بهداشت محل خود تحویل دهید پس از مدتی کارشناسان شبکه بهداشت برای بررسی شرایط محیطی به منزل شما می آیند پس از تاییدیه محیطی شبکه بهداشت متقاضی کار در منزل بایستی آزمایش عدم اعتیاد دهد و برای ثبت برند و شرکت اقدامات لازم را انجام دهد .

چگونه مواد اولیه را تهیه کنیم ؟

بعد از گرفتن مجوز های مربوط به کار آفرینی در منزل باید وسایل مورد نیاز تهیه کنید یکی از مهم ترین وسایل جهت بسته بندی مواد اولیه است اینکه شما بدانید از کجا و به چه میزان مواد اولیه تهیه کنید تاثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد . مواد اولیه برای بسته بندی حبوبات در منرل شامل موارد زیر است :

  • عدس
  • نخود
  • لپه
  • لوبیا چیتی
  • لوبیا سفید
  • لوبیا قرمز
  • لوبیا چشم بلبلی
  • ماش
  • لوبیا سیاه

شما باید استراتژی خود را مشخص کنید اگر می خواهید در ابتدا تولید کم و تمرکز بر یک یا دو نوع محصول داشته باشید باید محصولاتی را انتخاب کنید که فروش بیش تری دارد اگر می خواهید در حجم کم تولید کنید بهتر است از عمده فروشی حبوبات محصولات را به صورت فله ایی خریداری کنید اما برای بیش از یک تن اکیدا پیشنهاد می شود از تولید کننده یا همان کشاورز محصول را تهیه کنید در این مرحله باید تمام تمرکز خود را بر کیفیت محصولات معطوف کنید برای اطمینان از محصولات قبل از خرید مقدار کمی حبوبات را از فروشنده تهیه نمایید و در خانه آن را تست کنید اگر کیفیت خوبی داشت به میزان لازم خریداری کنید.

 

دستگاه مورد نیاز جهت بسته بندی حبوبات در منزل 

برای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل باید به قدر کافی تحقیق کنید  مواردی که در این تحقیق باید مد نظر قرار دهید به شرح زیر است :

  1. دستگاه خانگی باشد نه صنعتی
  2. اگر محدودیت مالی دارید دستگاه نیمه اتومات بخرید نه تمام اتومات ( قیمت نیمه اتومات ۳ تا ۵ میلیون تومان است و قیمت تمام اتومات ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان )
  3. مصرف برق دستگاه دقت کنید و دستگاهی تهیه نمایید که برق مصرفی تک فاز مصرف نماید
  4. به ارتفاع دستگاه و ارتفاع اتاق تولیدتان توجه داشته باشید.
  5. خدمات قبل و پس از فروش شرکت ها مورد بررسی قرار دهید
سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس