معماری
آخرین مطالب
خانه / ارز دیجیتال / لیست طرافی های خارجی / قرار داد پذیرش ریسک معاملات پرپشوال در کوینکس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

قرار داد پذیرش ریسک معاملات پرپشوال در کوینکس

کاربران محترم CoinEx ، قرارداد CoinEx ، یک محصول مشتق رمزنگاری شده که توسط تیم CoinEx توسعه یافته است ، دارای نفوذ بالا و خطرناک است. بنابراین ، کاربر باید خطرات مربوط به معاملات دائمی و قوانین معاملات در CoinEx را به طور کامل درک کند. با استفاده از قراردادهای CoinEx ، شما تأیید و موافقت می کنید که از خطرات زیر آگاه هستید و مایل به پذیرش آنها هستید.

۱٫ خطر نوسان قیمت محصولات مشتقات Crypto محصولات خاصی با ارزش سرمایه گذاری هستند. با توجه به عوامل مختلف ، قیمت ها دارای نوسانات وحشی هستند. بنابراین ، کاربر با دشواری درک جامع بازار در معاملات مواجه می شود ، در نتیجه ممکن است اشتباهات سرمایه گذاری در این فرآیند انجام شود. در صورت بروز هرگونه ضرر معاملاتی بزرگ برای مدیریت ناکافی ریسک ، فقط کاربر مسئول این ضرر است.

۲٫ خطر انحلال اجباری کاربر باید درک کاملی از این موضوع داشته باشد که یک محصول مشتق از رمزنگاری به شدت مورد استفاده قرار می گیرد و در آنجا سود یا زیان سریع ممکن است. اگر بازار بر خلاف جهت معاملات کاربر حرکت کند ، ممکن است کاربر ضررهای زیادی را متحمل شود. بسته به ضرر کاربر ، عملیات افزودن حاشیه ارز دیجیتال اضافی یا کاهش موقعیت باید انجام شود. در غیر این صورت ، موقعیت های کاربر منحل می شود و تنها کاربر مسئول عواقب آن است.

۳٫ خطر معامله هنگامی که سفارشی در CoinEx ارسال می شود ، غیرقابل برگشت است. کاربر باید خطرات ناشی از معامله را بپذیرد. علاوه بر این ، مبادله هیچ گونه سود و ریسکی را با کاربر تضمین نمی کند یا در اختیار آن قرار نمی دهد.

۴٫ خطرات چشم انداز مقررات محصولات مشتق از Crypto نیز مشمول خطرات مناظر مختلف نظارتی هستند. بنابراین ، کاربر باید قوانین و مقررات محلی را قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ارزیابی کند.

۵٫ قوه قهریه کاربر مسئول زیان های ناشی از عدم انجام و یا عدم اجرای دستور به دلایلی خارج از کنترل CoinEx ، از جمله اما بدون محدودیت در وقایع فورس ماژور مانند زلزله ، سیل ، آتش سوزی ، و خرابی سیستم یا ارتباطات است.

۶٫ سایر خطرات احتمالی هنگامی که کاربر از هرگونه قرارداد با اهرم بالا استفاده می کند ، ممکن است خطرات زیادی را برای کاربر و بازار به همراه داشته باشد. اقدامات احتمالی ممکن است توسط CoinEx انجام شود به این دلیل که ثبات بازار ممکن است به طور قابل توجهی تحت تأثیر کاربر قرار گیرد ، از جمله اما بدون محدودیت در ارتباطات ، آشکارسازی خطرات ، کاهش وزن اجباری ، انحلال اجباری و غیره ، و توضیحات مکتوب به کاربران می دهد.

توجه داشته باشید:

CoinEx در حال حاضر از سرزمین اصلی چین پشتیبانی نمی کند.

 

 

 

  1. آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و راهنمای استفاده از آن (Coinex)
  2. لینک ثبت نام صرافی کوینکس
سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس