معماری
آخرین مطالب
خانه / ارز دیجیتال / همه چیز درباره صرافی بایننس / نحوه ثبت سفارشات oco در بایننس به همراه فیلم
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

نحوه ثبت سفارشات oco در بایننس به همراه فیلم

فرض کنید نشانه‌هایی از صعودی شدن بازار اتریوم مشاهده کرده‌اید و نمی‌خواهید فرصت را از دست بدهید. لذا با موجودی تتر خود ۱۰ اتریوم خریده‌اید. پیش‌بینی می‌کنید طی روزهای آینده حداقل ۱۵ درصد سود کسب نمایید. لذا قصد دارید برای بایننس، حد سود خود را ۱۵% بیشتر از قیمت فعلی تعیین کنید. همچنین به عنوان استاپ‌لاس، می‌خواهید برای بایننس تعیین کنید چنانچه قیمت اتریوم به ۹۵% قیمت فعلی رسید، اردر فروشی با اختلاف ۲ دلار نسبت به قیمت بازار برای شما ثبت کند. در چنین شرایطی با استفاده از oco در سایت بایننس، سفارش خود را در ادامه به شکل زیر ثبت می‌کنید

سفارش OCO مخفف اصلاح One Cancels the Other است.

به معنی اینکه یک سفارش، سفارش دیگری را لغو می‌کند.

سفارشات OCO در سایت بایننس به شما امکان می‌دهد تا دو سفارش را همزمان ثبت کنید.

 

نکته: بایننس یک سایت برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال است.

سفارش OCO یک سفارش با قیمت مشخص (limit order) را با یک سفارش استاپ‌لیمیت (stop-limit order) ترکیب می‌کند اما تنها یکی از این دو مورد قابل اجرا است.

مطلب مرتبط: در مورد سفارشات limit order و stop limit order اینجا بخوانید

به عبارت دیگر، به محض اینکه یکی از سفارشات به‌طور جزئی یا کامل پر شود، سفارش دیگر به‌طور خودکار لغو خواهد شد.

توجه داشته باشید لغو یکی از سفارشات سفارش دیگر را نیز کنسل می‌کند.

به‌هنگام انجام معامله در صرافی بایننس، می‌توانید از سفارش‌های OCO به‌عنوان یک شکل ابتدایی از معاملات خودکار استفاده کنید.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا دو سفارش لیمیت (سفارش با قیمت مشخص) را به‌طور همزمان انجام دهید که می‌توانند برای سودآوری بیشتر و به حداقل رساندن ضررهای احتمالی مفید باشند.

در سایت Binance چگونه می‌توان از سفارش‌های OCO استفاده کرد؟

پس از ورود به حساب بایننس خود، به رابط Basic Exchange بروید و منطقه معاملاتی را مطابق شکل زیر پیدا کنید. روی Stop-limit order کلیک کنید تا منو باز شود و OCO را انتخاب کنید.

در بایننس، سفارش‌های OCO را می‌توان به‌عنوان جفت سفارش‌های خرید یا فروش قرار داد. می‌توانید اطلاعات بیشتر را در خصوص سفارش‌های OCO با کلیک روی علامت سوال پیدا کنید.

پس از انتخاب گزینه OCO، یک رابط معاملاتی جدید مانند تصویر زیر بارگذاری می‌شود. این رابط به شما امکان می‌دهد یک سفارش لیمیت و یک سفارش استاپ‌لیمیت را به‌شکل همزمان تنظیم کنید.

سفارش لیمیت (limit order)

قیمت: قیمت سفارش لیمیت شما. این سفارش در دفتر سفارش (order book) قابل مشاهده است.

استاپ‌لیمیت (stop limit order)

  • استاپ: قیمتی که در آن سفارش استاپ-لیمیت شما انجام می‌شود (به‌عنوان مثال ۰.۰۰۲۴۹۵۰ بیت‌کوین)
  • لیمیت: قیمت واقعی سفارش لیمیت شما پس از استاپ انجام می‌شود (به‌عنوان مثال ۰.۰۰۲۴۹۰۰ بیت‌کوین)
  • مقدار: سایز سفارش شما (مثلا ۵ بایننس‌کوین)
  • کل: میزان کل سفارش شما

بعد از تنظیم سفارش OCO، می‌توانید پایین صفحه جزئیات هر دو سفارش خود را به‌شکل بصری در بخش Open Orders ببینید.

به‌عنوان نمونه، فرض کنید که ۵ بایننس‌کوین را با قیمت ۰.۰۰۲۶۸۳۷ بیت‌کوین به این علت خریداری کرده‌اید که فکر می‌کنید قیمت نزدیک به یک منطقه اصلی حمایت است و احتمالا بالا خواهد رفت.

در این حالت، می‌توانید از ویژگی OCO برای انجام سفارش گرفتن سود به قیمت ۰.۰۰۳۰ بیت‌کوین همراه با سفارش استاپ‌لیمیتی به قیمت ۰.۰۰۲۴۹۰۰ بیت‌کوین استفاده کنید.

اگر پیش‌بینی شما درست باشد و قیمت به بالاتر از ۰.۰۰۳۰ بیت‌کوین افزایش یابد، سفارش فروش شما اجرا شده و سفارش استاپ‌لیمیت به‌طور خودکار لغو می‌شود.

از طرف دیگر، اگر اشتباه کرده باشید و قیمت به ۰.۰۰۲۴۹۵۰ بیت‌کوین نزول کند، سفارش استاپ‌لیمیت شما ارسال می‌شود. این مسئله می‌تواند در صورت کاهش بیشتر قیمت، ضرر شما را به حداقل برساند.

در این مثال توجه داشته باشید که قیمت استاپ ۰.۰۰۲۴۹۵۰ (قیمت trigger یا شروع انجام سفارش) و قیمت لیمیت ۰.۰۰۲۴۹۰۰ (قیمت معاملاتی سفارش شما) است، یعنی سفارش استاپ‌لیمیت شما زمانی اجرا می‌شود که به نقطه ۰.۰۰۲۴۹۵۰ رسیده باشد. اما سفارش شما روی ۰.۰۰۲۴۹۰۰ ارسال خواهد شد.

به عبارت دیگر، اگر بایننس‌کوین/بیت‌کوین سقوط کرده یا به پایین‌تر از ۰.۰۰۲۴۹۵۰ برسد، یک سفارش فروش لیمیت در ۰.۰۰۲۴۹۰۰ قرار داده خواهد شد.

سخن آخر

در سایت بایننس، سفارش OCO ابزاری ساده اما قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد تا به‌شکلی ایمن‌تر و تطبیق‌پذیرتر معامله انجام دهید.

این نوع ویژه از سفارش می‌تواند برای جلوگیری از کاهش سود، محدودکردن ریسک‌ها، و حتی ورود و خروج از موقعیت‌های معاملاتی مفید باشد.

در هر صورت، پیش از استفاده از سفارش‌های OCO مطمئن شوید که درک درستی از سفارش‌های لیمیت و استاپ‌لیمیت دارید.

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید و از کارمزد معاملات ما ۵ درصد دریافت کنید:

نام ویژگی‌ها
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • معاملات بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، تتر و… در برابر ریال و دلار
لینک ثبت نام

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک اقدام کنید و یا کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را دانلود کنید و بخوانید…

لینک ثبت نام در صرافی کوینکس

 آموزش کسب درآمد آسان از ارزهای دیجیتال

کاملترین و بهترین منبع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری تضمینی و مطمئن در ارز خارجی

در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر می تونید پیام بدین تا راهنماییتون کنم

منتظر نظرات ارزشمند شما خوانندگان عزیز هستیم…

آموزش نحوه کسب درآمد از معتبرترین صرافی ایرانی نوبیتکس — پس از ثبت نام از این لینک و برخورداری از کارمزد اطلاع دهید تا فیلم نحوه کسب درآمد از این سرایت براتون ارسال بشه — پس از ثبت نام به شماره واتساپ ۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰ اطلاع دهید

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

نحوه خرید فوری یک ارز و تبدیل دیگر ارزها به اون ارز در بایننس چگونه است؟

زمان‌هایی پیش‌ می‌آید که نیاز دارید در بایننس، بلافاصله تمام دارایی‌های خود را به ارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس