معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / کسب درآمد از ارزهای دیجیتال
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

 

شما احتمالاً از کریپتوکارنسی (یا کریپتو ، به شکل کوتاه) شنیده اید ، و علاقه مند به یادگیری چگونگی کسب درآمد با کریپتوکارنسی هستید . Crypto یکی از داغترین موضوعات برای سرمایه گذاری در حال حاضر است و مقالات خبری زیادی در سرتاسر جهان در مورد چگونگی تبدیل شدن میلیونرها با سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال وجود دارد.

شما ممکن است برخی از مقالات را خوانده باشید و با خود گمان کرده باشید که این یک کار حرفه ای است. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که اینطور نیست! هر کس می تواند نحوه کسب درآمد با cryptocurrency را بیاموزد و تا پایان این مقاله ، شما قادر خواهید بود خودتان درآمدزایی را شروع کنید.

در این مقاله انواع بهترین روش های کسب درآمد از ارز های دیجیتال را با هم معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال [۱]

نحوه ساخت کیف پول ارز های دیجیتال

کریپتوکارنسی تمام دیجیتال است ، بنابراین شما آن را در یک بانک واقعی ذخیره نمی کنید. در عوض ، شما کیف پول دیجیتالی ایمن خود را دارید که سکه های شما در آن نگهداری می شود. کیف پول می تواند یک پرونده روی رایانه شما ، یک USB باشد ، یا حتی چاپ شود و به عنوان بارکدی روی کاغذ برای دسترسی به آن اشاره شود. برای انتقال ارز های ساخته شده خود به کیف پول احتیاج دارید .

بنابراین توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید و بسته به هر ارز مورد علاقه خود کیف پول مخصوص به آن را برای خود ایجاد کنید.

۱٫خرید و نگه داری

خرید و نگهداری روشی است که احتمالاً هنگام سرمایه گذاری و کسب درآمد با ارز های دیجیتال با آن بیشتر آشنا خواهید شد: شما به نوعی دارایی خریداری می کنید (مانند سهام) ، کمی مهلت می دهید تا ارزش آن زیاد شود و سپس پول خود را دریافت می کنید.

همین ایده در خرید و نگهداری با کریپتو نیز صدق میکند . شما منتظر هستید تا قیمت ارز منتخب خود بالا برود تا بتوانید با نرخ بالاتر از زمانی که خریداری کرده اید آن را بفروشید.

این یکی از بهترین و آسانترین راه ها برای تمرکز در مورد چگونگی کسب درآمد در ارز های دیجیتال است .

به عنوان مثال بیت کوین در سال ۲۰۱۳ حدود ۱۳ دلار ارزش داشت و بیشترین قیمتی که تاکنون دیده ایم در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲۰،۰۰۰ دلار بود. این بدان معناست که اگر شما فقط در سال ۲۰۱۳ ۲۰۰ دلار بیت کوین خریداری کرده بودید ، در اوج قیمت بیت کوین می توانستید ۳۰۰۰۰۰ دلار آن بیت کوین ها را بفروشید! این به معنای بازگرداندن ۱۵۰۰ برابر پول شماست . تقریباً در چنین مدت کوتاهی در بورس سهام همچین چیزی را شاهد نخواهیم بود. این موضوع واقعاً قدرت درآمدزایی با ارز های دیجیتال را نشان می دهد.

نمیدانید چه ارزی را برای خرید و فروش انتخاب کنید؟

اگر نمی دانید که چه ارزی را برای خرید و فروش تهیه کنید ما به شما چهار ارز بیت کوین ، لایت کوین ، اتریوم و ریپل را معرفی می کنیم.این چهار ارز از محبوب ترین ارز های دیجیتال هستند.صرافی های آنلاین بسیاری (ایرانی و خارجی )وجود دارند که می توانید از آن ها ارز دیجیتال خریداری کنید

در حالی که بسیاری از ارز های مختلف در صرافی ها وجود دارد ، توصیه می کنیم به ۴ مورد ذکر شده توجه بیشتری کنید. اینها امن ترین  ها هستند و مدت زیادی است که فعالیت دارند. اگر روی یک سکه جدید سرمایه گذاری کنید ، خریدن مقدار زیادی از آن ارزان خواهد بود ، اما احتمال بسیار بالایی وجود دارد که ارز در آینده ناپدید شود.

ارز هایی با تاریخچه بلند مدت این احتمال را شامل نمی شوند.

اگر آماده خرید هستید ، توصیه می کنیم از Coinbase بازدید کنید که به عنوان “مبادله دوستانه مبتدی” رتبه بندی شده است. برای بازدید از Coinbase اینجا کلیک کنید و وقتی وارد سیستم شوید ، ۱۰ دلار بیت کوین رایگان با سفارش ۱۰۰ دلاری خود دریافت خواهید کرد !

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال [۲]

۲٫خرید و انتظار برای سود

استراتژی و ارزهای فوق در هنگام فروش بهای بالاتر از قیمت خریداری شده ، به شما سود می دهند. با این حال ، برخی از ارزها در واقع شما به شما تنها بابت نگهداری یک ارز سود می دهند ، که این موضوع این روش را یک متود سودمند جلوه می دهد . شما در واقع این ارز ها را خریداری یا تملک نمی کنید.

 برخی از نمونه های این ارز ها عبارتند از:

Neo

KuCoin

CryptoBridge

Neblio

KOMODO

۳٫دسته بندی ارز های دیجیتال

این استراتژی ترکیبی از دو مورد اول است که ما به آنها اشاره کردیم: شما یک ارز خریداری می کنید ، آن را نگه می دارید ، تصمیم می گیرید که آن را در فرصت مناسب بفروشید و یا اینکه مانند روش دوم فقط از نگه داشتن آن سود می کنید. این یک روش عالی کسب درآمد در زمینه ارز های دیجیتال است.

۴٫ماینینگ

هنگام بررسی نحوه کسب درآمد با ارز های دیجیتال ، استخراج یکی از روش هایی است که همیشه پای صحبتش در این بحث باز می شود. استخراج کریپتوکارنسی یکی از بهترین راه های درآمدزایی با ارز های دیجیتال است زیرا این کار بسیار بی زحمت است تنها نیاز به هزینه از جانب شما دارد: فقط در تجهیزات سرمایه گذاری کنید ، آن را تنظیم کنید و اجازه دهید دستگاه برای شما شروع به ماین کردن کند .

اما تنها مسئله ای که ممکن است مشکل ساز شود … هزینه ی تجهیزات لازم. در حالی که شما می توانید ارز های قابل استخراج را بدون سخت افزار بسیار بالا استخراج کنید ، اما طبیعی است هرچه این سخت افزار بهتر باشد ، سریعتر می تواند ارز های دیجیتال را برای شما استخراج کند و شانس شما برای درآمدزایی بهتر می شود. استخراج به این معنی است که سخت افزار شما معادلات ریاضی موجود برای اسخراج ارز دیجیتال را حل می کند و بدین ترتیب ارز دیجیتال برای شما می شود

مسئله این است که هرچه ارز بیشتری ساخته شود ، معادلات سخت تر و سخت تر می شوند و بنابراین اگر سیستم سطح بالایی نداشته باشید ، زمان زیادی از وقت شما صرف استخراج ارز مورد نظر می شود. همچنین ممکن است برای پشتیبانی از همه اینها به واحدهای خنک کننده ، ارتقاء دهنده برق اضافی و موارد دیگر احتیاج داشته باشید.

 

همچنین بسیاری از افراد مختلف در تلاشند این مسائل را همزمان حل کنند. اگر رایانه شما خیلی کند باشد و شخص دیگری زودتر مسائل را حل می کند ، شما چیزی دریافت نمی کنید همانند یک مسابقه. بنابراین در این روش سرمایه گذاری روی یک سیستم قوی همیشه نیاز است.

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال [۳]

۵٫ترید روزانه

این روش کمی پیشرفته تر است و مستلزم جستجوی الگوها در نمودارهای معاملات مالی هر روز است. از آنجا که بازار ارز های دیجیتال بسیار بی ثبات است ( قیمت در طی یک روز به شدت تغییر می کند) ، شخصی که دائماً طی یک روز قیمت را ردیابی می کند می تواند با خرید برخی ارز ها در یک ساعت بازده بسیار بزرگی از سرمایه گذاری کسب کند و یک ساعت بعد آنها را بفروشد.

اگر مبتدی باشید ، یا اگر نمی خواهید هر روز نمودارها را دنبال کنید ، این کار را توصیه نمی کنیم. اما اگر در تجارت و دانش قبلی در زمینه ارز های دیجیتال تجربه دارید ، این می تواند راهی برای شما باشد که بتوانید از ارز های دیجیتال به نفع خود استفاده کنید!

۶٫انجام عملیات های کوچک

اگر نمی دانید چگونه می توانید در ارز های دیجیتال درآمد کسب کنید ، باید انجام مایکرو تسک ها را در نظر بگیرید. اینها عملیات های کوچکی هستند که برای کسی انجام می دهید و به صورت ارز های دیجیتال شخص مقابل به شما پرداخت می کند. ممکن است یک نظرسنجی آنلاین را پر کنید ، یک برنامه را آزمایش کنید ، یک وب سایت را امتحان کنید یا چیزهای مشابه را انجام دهید.

Cointasker تخمین می زند که یک فرد مشغول در این حوزه به طور متوسط ​​برای حدود ۱۰ دقیقه کار ۰۰۰۰۱۴۲۶BTC یا ۰٫۹۰ دلار

(از ژوئیه ۲۰۱۸) هزینه پرداخت می کند

.برخی از این وبسایت ها عبارتند از:

b.bituro

Coin Bucks

Bitcoin

Reward

همچنین می توانید در سایتهایی مانند Upwork به صورت فریلنسر کار کنید و درخواست کنید که دستمزد شما به صورت ارز های دیجیتال به شما پرداخت شود. اگر این کار را کردید نگران نباشید ، این کار خلاف قوانین وبسایت نیست

 

۷٫کار در ازای کریپتوکارنسی

همانطور که در بخش عملیات های کوچک اشاره کردیم ، بسیاری از کارفرمایان خوشحال می شوند که هزینه کار را به صورت ارز های دیجیتال پرداخت کنند. اگر به صورت آنلاین کار می کنید یا شغلی دارید که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید ، این یک روش عالی برای درآمدزایی با ارز های دیجیتال است.

وبلاگ هایی که به طور خاص به ارز های دیجیتال اختصاص داده شده اند ، از پرداخت به نویسندگانی که می خواهند برای ارز های دیجیتال نیز کار کنند ، خوشحال می شوند.

 

از این قبیل سایت ها عبارتند از:

CoinWorker , Earn , Angel.Co , Coinality , bitWAGE, XOTFreelancer

۸٫مبادله ارز های دیجیتال

صرافی های ارز های دیجیتال سیستم عامل های آنلاینی هستند که به شما امکان می دهند حساب کاربری خود را ایجاد کنید و برای خرید ، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال وارد عمل شوید. اما ، ممکن است قیمت ارز در یک صرافی متفاوت با دیگری باشد و قیمت تمام ارزها نیز همیشه در حال تغییر است.

با ردیابی این اعداد می توانید سود کنید: ممکن است در یک مبادله ارزی را ارزان خریداری کنید و سپس به قیمت بالاتر آن را بفروشید . همچنین می توانید یک ارز بخرید و سپس به ارز دیگری که ارزش هر کدام آن دلار پایین تری بخواهد تبدیل کنید.

مبادله ی ارز دیجیتال

مبادله ی ارز دیجیتال [۴]

۹٫ارز قطره ای

باید بدانید که برنامه ها و وب سایت های مختلفی وجود دارند که بیت کوین را به عنوان پاداش برای انجام یک کار تعیین شده ارائه می دهند.

این وب سایت ها یا برنامه ها به عنوان فاست های بیت کوین شناخته می شوند و هزاران سایت از آن ها بصورت آنلاین وجود دارد. تنها مشکل این سایت ها این است که مقدار بیت کوین هایی که به شما می دهند بسیار اندک است و از ۱۰۰ ساتوشی (۰٫۰۰۰۰۰۱ BTC) تا ۱۰،۰۰۰ ساتوشی (۰٫۰۰۰۱ BTC) متغیر است.

کارهایی که معمولاً انجام می دهید شامل مواردی مانند کلیک کردن روی تبلیغات ، تماشای فیلم و پر کردن نظرسنجی ها است. در اینجا لیستی از فاست بیت کوین که می توانید به آنها نگاه کنید آورده شده است.

۱۰٫بازاریابی وابسته

اگر صاحب یک وب سایت یا شغل هستید ، این ممکن است یک راه خوب برای بدست آوردن پول اضافی باشد . به زبان ساده ، بازاریابی وابسته جایی است که وقتی شخصی از وب سایت شما روی پیوند یک شرکت دیگر کلیک می کند و یکی از محصولات آنها را خریداری می کند ، کمیسیون به شما پرداخت می شود. اگر شرکت پرداخت ارز را ارائه می دهد ، می توانید به جای پرداخت پول نقد ، این مورد را انتخاب کنید.

برای استراتژی هایی مانند تجارت روزانه ، باید به طور مرتب به نمودارها و رایانه خود نگاه کنید ، وقتی فکر می کنید زمان مناسب است ، به صورت دستی خرید و فروش کنید. این کار شامل زحمت زیادی است زیرا از مغز خود استفاده می کنید تا پیش بینی های خود را بر اساس داده ها انجام دهید. هنگامی که هنوز در حال درک این موضوع هستید که چگونه می توانید از ارز های دیچیتال درآمدزایی کنید ، این قطعاً می تواند خسته کننده و ملال آور باشد.

مانند اکثر موارد امروز دنیا ، این روند به شکلی عالی انجام شده است: رایانه ها می توانند هزاران محاسبه را بسیار سریعتر از شما یا من انجام دهند و از الگوریتم ها و همچنین علم داده برای پیش بینی استراتژی های قیمت گذاری ارز ها استفاده کنند.

با سرمایه گذاری در یک ربات معاملاتی ارز های دیجیتال ، می توانید به جای اینکه مجبور شوید ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت دستی حدس بزنید یا به یک صفحه نگاه کنید ، به طور خودکار می توانید در زمان مناسب براساس هزاران نقطه از داده ها خرید و فروش کنید. ربات عملیات تریدینگ را برای شما انجام می دهد.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته [۵]

۳ ربات ترید ارز های دیجیتال:

Cryptotrader , 3commas , Cryptohopper

۱۱٫اگر یک بیزنسمن ، بازرگان یا فریلنسر هستید ، دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال بگیرید

اگر کارفرمایی دارید با آن کارفرما توافق کنید که به صورت ارز های دیجیتال به شما پرداخت کنند.و یا اگر صاحب فروشگاهی هستید ، امکان خرید با ارز های دیجیتال معروف مانند بیت کوین را فعال کنید.آینده ارز های دیجیتال بسیار روشن است و می تواند جنبه سرمایه گذاری نیز برای شما داشته باشد.

  1. سب درآمد از سایت بایننس
  2. کسب درآمد از صرافی رمزینکس
  3. نحوه کسب درآمد از صرافی نوبیتکس

 

لینک ثبت نام نوبیتکس و   کسب درآمد از سایت بایننس و برخورداری از ۵ درصد کارمزد معاملات ما

دایره المعارف ارزهای دیجیتال —  آموزش کسب درآمد آسان از ارزهای دیجیتال

به کاملترین و بهترین منبع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال خوش آمدید—- خرید و فروش ارز در کمتر از ۱۰ دقیقه!

سوالات متداول در مورد ارزهای دیجیتال

#سرمایه_گذاری #ارز #ارز_دیجیتال #فاندامنتال #تحلیل_درخواستی #فارکس #کار_در_منزل #صرافی #بیت_کوین #فملی #سمگا #سیگنال_فارکس #سیگنال_ارزهای_دیجیتال #سیگنال_بورس آموزش بورس و ارزهای دیجیتال

شماره آموزش و پشتیبانی :۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰

لطفا نظر خود را بنویسید

مرحله اول : ابتدا در یکی از صرافی های زیر ثبت نام کنبد

  1. لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس ، ضمنا اگر از این کد استفاده کنید ۵ درصد از کارمزد معاملات ما به شما تعلق میگیره ۱۷۶۲۲۳

مرحله دوم : کافیست تنها با شماره ۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰ جهت آموزش رایگان هماهنگ کنید ، در ضمن آموزشهای رایگان تنها متعلق به افرادیست که از طریق لینک های فوق اقدام به ثبت نام کرده باشند

مرجله سوم : مطالعه موارد زیر در صورت لزوم ، گرچه با آموزشی که ما به شما می دهیم نیازی به مطالعه موارد زیر نیست و کافیست تنها با شماره فوق جهت آموزش رایگان هماهنگ کنید ، در ضمن آموزشهای رایگان تنها متعلق به افرادیست که از طریق لینک های فوق اقدام به ثبت نام کرده باشند

بخش مقدماتی ارزهای دیجیتال

  1. ارزهای رمزنگاری شده چه هستند؟
  2. جفت ارز یا زوج ارز چیست ؟
  3. ارزهای رمزنگاری شده چه مزایایی دارند؟
  4. منظور از کلید خصوصی کیف پول ارزی شما چیست؟
  5. بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟
  6. ارتباط بین پولهای رایج و ارزهای رمز نگاری شده چیست ؟
  7. پول دیجیتال با پول رمزنگاری شده چه فرقی میکنه؟
  8. بیت کوین ها و آلت کوینها چه هستند؟
  9. فرصتهای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

 

خرید ، نگهداری و تبدیل رمز ارزها

  1. کیف پول الکترونیکی یا والت چیست؟
  2. منظور از کلید عمومی در کیف پول ارزی شما چیست ؟
  3. منظور از کلید خصوصی در کیف پول ارزی چیست؟
  4. انواع والتها یا کیف پولهای الکترونیکی کدامند؟
  5. انواع کیف پول الکترونیکی به ترتیب امنیت
  6. منظور از کیف پول کاغذی چیست ؟
  7. نحوه ایجاد  و رمز نگاری کیف پول کاغذی بیت کوین؟
  8. همه چیز درباره کیف پول مای اتر ولت
  9. همه چیز درباره کیف پول کوینومی
  10. نحوه استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر
  11. خرید و فروش بیت کوین در سایت localbitcoins.com
  12. خرید و فروش سریع بیت کوین در سایت localbitcoins.com
  13. چگونه در localbitcoins.com به فروشندگان اعتماد کنیم؟
  14. نحوه ثبت آگهی خرید بیت‌کوین در سایت لوکال‌بیت‌کوینز
  15. اگر کلید عمومی ولت خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  16. راه های مناسب برای یافتن ارزهای جدید
  17. آپ میوکانکنت چیست و چه کاربردی دارد؟
  18. منظور از سوئیپ کردن در ارزها چیست؟

راهنمای نحوه خرید و استفاده از وی پی اس
چگونه با توجه به تحریم ها، سرمایه مان را ایمن نگهداریم.

همه چیز درباره صرافی بایننس

 

  1. کسب درآمد از سایت بایننس و برخورداری از ۵ درصد کارمزد معاملات ما
  2.  آشنایی با صرافی یا اکسچنج بایننس
  3. لینک دعوت در صرافی بایننس
  4. مراحل ورود به بایننس از طریق vps
  5. افتتاح حساب در بایننس
  6. نحوه ثبت نام در صرافی بایننس
  7. راهنمای کامل ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) + آموزش تصویری
  8. نحوه اضافه کردن آدرس ولت به وایت‌لیست در بایننس
  9. دریافت آمار سود و زیان در بایننس از طریق بخش overview
  10. ترجمه عبارات خارجی در بایننس
  11. در بایننس با داشتن کد ریفرال یا معرفی میتوانید از تخفیف چند درصدی در کارمزد معاملات استفاده کنید؟
  12. در بایننس از طریق کدام بخش میتونین به صفحه خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از پول فیات وارد بشین؟
  13. سابقه تمامی واریزها و برداشت‌های خود را در بایننس خود را در کدام بخش می توانید مشاهده نمایید؟
  14. عدد لیمیت در سفارشات خرید و فروش بایننس چگونه تعیین می شود؟
  15. در کدام بخش از بایننس میتونیم اکانت خود را غیر فعال کنیم ؟
  16. در بخش واریز وجه در بایننس، در کدامیک از ارزهای زیر علاوه بر آدرس عمومی نیاز به پر کردن فیلد memo نیز می‌باشد؟
  17. در کدام قسمت می‌توانیم لیست دستگاه‌های وارد شده به بایننس را ببینیم؟
  18. در کدام قسمت از بایننس می‌توانیم اردرهای باز خود را بببینیم؟
  19. در کدام تب در بایننس مشخص می‌کنیم که در چه مواقعی از ما تایید ۲fa بگیرد؟
  20. بایننس کارمزد انتقال وجه را از چه منبعی برداشت می‌کند؟
  21. ارسال مدارک شناسایی و احراز هویت در بایننس، چه کاربردی برای کاربر دارد؟
  22. چه روش‌هایی برای کاهش کارمزد در بایننس موجود می‌باشد؟
  23. آیا بایننس مشابه یک کیف پول است و برای نگهداری بلندمدت دارایی‌هایمان، می‌توانیم از آن استفاده کنیم؟
  24. تنها راه ورود به بایننس برای ما ایرانیها از چه طریق می باشد؟
  25. گزینه Convert to BNB در بایننس چه کاربردی دارد؟
  26. برای افزایش امنیت حساب کاربری در بایننس، چه مواردی را باید انجام داد؟
  27. برای جلوگیری از رفتن به صفحه‌های مشابه بایننس و جلوگیری از کلاهبرداری، چه موردی را باید فعال کنیم؟
  28. کاربران ساکن ایران برای بالا بردن امنیت حساب بایننس، باید چه کارهایی انجام دهند؟
  29. به ازای هر ترید، بایننس چه مقدار کارمزد از شما دریافت می‌کند؟
  30. نحوه ثبت سفارشات oco در بایننس به همراه فیلم
  31. تعیین TAKE PROFIT یا STOP LOSS در بایننس
  32. تعیین TAKE PROFIT یا STOP LOSS در بایننس از طریق اپلیکیشن بایننس
  33. بایننس اسمارت چین یا زنجیره هوشمند Binance چیست؟
  34. استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟ آموزش Staking در صرافی بایننس
  35.  آموزش نحوه برداشت وجه از صرافی بایننس
  36. آموزش تبدیل باقی‌مانده‌های غیرقابل معامله (Dust) در صرافی بایننس
  37. نحوه خرید فوری یک ارز و تبدیل دیگر ارزها به اون ارز در بایننس چگونه است؟
  38. آموزش انواع سفارش ‌ها در صرافی بایننس
  39. نحوه ایجاد و تنظیم API در بایننس
  40. تمرینهای سفارش گذاری در بایننس
  41. و…. ادامه در لینک روبرو  همه چیز درباره صرافی بایننس

 

همه چیز درباره وب سایتهای مرجع ارزیابی رمز ارزها و ICO ها

 

 

همه چیز درباره بلاک چین

  1. بیشتر توکن ها از چه بلاک چینی استفاده می کنند؟
  2. Hard fork چیست؟
  3. فرق کوین و توکن چیست؟

 

 

همه چیز درباره تحلیل تکنیکال

برخی از مباحث موجود در زمینه تحلیل تکنیکال

  1. مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال
  2. فلسفه تحلیل تکنیکال
  3. تعریف تحلیل تکنیکال
  4. تحلیل روند چیست؟
  5. آیا گذشته می تواند برای پیش بینی آینده مورد استفاده قرار بگیرد؟
  6. تفاوت تحلیل گر تکنیکال و فاندامنتال
  7. فاندامنتال چیست ؟
  8. انواع نمودار در تحلیل تکنیکال چیست؟
  9. انواع روند در تحلیل تکنیکال
  10. منظور از نقاط پیوت در تحلیل تکنیکال چیست؟
  11. منظور از نقاط پیوت مینور در تحلیل تکنیکال چیست؟
  12. منظور از نقاط پیوت ماژور در تحلیل تکنیکال چیست؟
  13. انواع حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال ؟
  14. منظور از سطوح حمایت و مقاومت در تکنیکال چیست؟
  15. منظور از مقاوت و حمایت سنگین چیست؟
  16. منظور از تبدیل سطوح به یکدیگر در حمایت و مقاومت چیست؟
  17. منظور از شکست مقاومت چیست ؟
  18. الگوی مثلث در (تحلیل تکنیکال) چیست؟
  19. ورود به بازار با میانگین‌های متحرک وزنی
  20. خروج از بازار با استفاده از باند بولینگر
  21. و…..

 

همه چیز درباره استفاده از تایم فریمها

 

انواع استراتژی ترید در بورس و ارز دیجیتال

برخی مطالب ویژه در مورد ارزهای دیجیتال

 

  1. بهترین ابزار تکنیکال در ارزهای دیجیتال
  2. معرفی بهترین صرافی های ایرانی برای ترید
  3. لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی
  4. لیست سایتهای ارائه خدمات ارزی
  5. معرفی بهترین صرافی خارجی
  6. معرفی ۱۰ صرافی معتبر خارجی
  7. لیست صرافی های ارز دیجیتال خارجی
  8. مقایسه انواع صرافی ایرانی و خارجی از نظر اندیکاتور
  9. معرفی زمان پول درآوردن در فارکس؟؟؟
  10. مزایای درآمد دلاری ؟

 

دیگر مطالب کاربردی در مورد ارزهای دیجیتال

  1. انواع کیف پول ارزهای خارجی

دیگر مطالب مفید در مورد ارزهای دیجیتال

  1. چگونه وارد بازار ارزهای دیجیتال شوم؟
  2. همه چیز درباره بیت راه
  3. لینک دعوت در صرافی بایننس
  4. ترفندهای کسب درآمد از فارکس
  5. آیا ممکن است در بازار ارزهای دیجیتال ضرر کنیم؟
  6. بهترین صرافی های داخلی و خارجی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کدامند؟
  7. ۶ توصیه معامله‌گر مشهور برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال
  8. ۴ دروغ بزرگ در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال
  9. راهنمای یک مرد فقیر برای ماهر شدن در کسب سود از دنیای کریپتو
  10. مهمترین استیبل کوین بازار رمزارزها
  11. خیمه شب بازی توزیع غیرمتمرکز پول در آینده چگونه انجام خواهد شد؟
  12. سایتهای ارزیابی و سود سازی ارزهای دیجیتال
  13. خرید و فروش ارز در کمتر از ۱۰ دقیقه!
  14. الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof of Stake “PoS”) چیست؟

 

 

همه چیز درباره فارکس

جهت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای خارجی با شماره ۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰ پیام دهید

لینک ثبت نام در صرافی نوبیتکس

 آموزش کسب درآمد آسان از ارزهای دیجیتال

کاملترین و بهترین منبع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری تضمینی و مطمئن در ارز خارجی

در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر می تونید پیام بدین تا راهنماییتون کنم

منتظر نظرات ارزشمند شما خوانندگان عزیز هستیم…

آموزش نحوه کسب درآمد از معتبرترین صرافی ایرانی نوبیتکس — پس از ثبت نام از این لینک و برخورداری از کارمزد اطلاع دهید تا فیلم نحوه کسب درآمد از این سرایت براتون ارسال بشه — پس از ثبت نام به شماره واتساپ ۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰ اطلاع دهید

 

#ارز_دیجیتال #سبد_گردانی #سرمایه_گذاری #فملی #فولاژ #نوبیتکس #بیت_پین

 

 

اگر قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید و از کارمزد معاملات ما ۵ درصد دریافت کنید:

نام ویژگی‌ها
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • معاملات بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، تتر و… در برابر ریال و دلار
لینک ثبت نام

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک اقدام کنید و یا کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را دانلود کنید و بخوانید…

لینک ثبت نام نوبیتکس و   کسب درآمد از سایت بایننس و برخورداری از ۵ درصد کارمزد معاملات ما

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس