معماری
آخرین مطالب
خانه / الگوهای شمعی / الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)

 

الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)

این الگوی وقتی اتفاق می افتد که اوج دو کندل تقریباً در همان سطح پس از پیشروی اتفاق می افتد. یک الگوی پایینی هنگامی رخ می دهد که کمترین میزان دو کندل تقریباً در همان سطح بعد از کاهش روی خواهد داد.

الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)

همانطور که می دانید از منطق کندل شناسی برای تجارت کالاها استفاده می شود و نمودارهایی از جمله نمودار الگوی تویرزر تاپ همچنان محبوب هستند زیرا روشی بصری و جذاب برای نظارت بر داده های قیمت هستند.         الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)الگوهای کندل شناسی از جمله الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) می توانند ظاهرهای مختلفی به خود بگیرند، اما همه دارای چندین ویژگی مشترک هستند. گاهی اوقات که در نقاط چرخش بازار ظاهر می شوند، این الگوهای کندل می توانند به هدف تجزیه و تحلیل و برای نشان دادن احتمال بازگشت معکوس استفاده شوند و یا می توان از آنها برای یک زمینه گسترده تر از تجزیه و تحلیل بازار برای ارائه سیگنال های تجاری برای معامله گران روند استفاده کرد.        بدنه یک کندل با تفاوت بین باز و نزدیک ایجاد می شود، در حالی که سایه های باریک در هر دو طرف کندل نشانگر بالا و پایین در آن دوره است. در الگوی تویرزر تاپ شمع سیاه یا قرمز به معنی نزدیک بودن در زیر محدوده باز شدن است، در حالی که یک شمع سفید یا سبز نشان می دهد که قیمت بسته شده بالاتر از آن است که باز شود.   تجارت و الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top)آموزش الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) : یک الگوی بالا و پایین است و الگویی که نشان دهنده تغییر جهت روند است. از آنجایی که ممکن است الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) به طور مکرر رخ دهد، معمولاً برای تأیید سیگنال یک بستر وسیع تر نیاز است.شاخص های اضافی در آموزش الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) عبارتند از اینکه، کندل اول بدنه واقعا بزرگ دارد (تفاوت بین سطوح باز و بسته)، اما کندل دوم تقریباً می تواند در هر اندازه ای باشد. بنابراین، ممکن است به صورت دو کندل متفاوت به چشم آیند.کندل اول ممکن است کندل بسیار قوی بوده و بسیار نزدیک به سطح بالایی بسته می شود، در حالی که کندل دوم ممکن است یک دوجی باشد که نزدیک به سطح بالایی نیست، لیکن تا این لحظه شباهت زیادی به شمع اول دارد.  کندل شناسی-انبرک بالاییپیش فرض الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) بالا یا پایین این است که شمع اول حرکت قوی را در جهت فعلی نشان می دهد، در حالی که شمع دوم متوقف شده یا حتی عملکرد قیمت روزهای قبل را کاملاً معکوس می کند. یک تغییر کم در حین حرکت روی می دهد که معامله گران باید از آن آگاه باشند.در میان الگوهای مختلفی که معامله گران می توانند از آنها برای پیش بینی تغییرات احتمالی در جهت روند استفاده کنند، الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) از بقیه متمایز است. ارتفاع سایه ( سایه های ) بالایی نشانه محدوده مقاوم است.هر چند خریدارها قیمت را بالاتر می برند، ولی به هیچ عنوان حاضر نیستند حتی کمی بیشتر از بالاترین قیمت خرید کنند. در نتیجه فروشندگان با وارد کردن فشر، وارد عمل شده و قیمت را به پایین بازمی گردانند. ارتفاع یکسان در الگوی تویزر تاپ (Tweezers Top) از بالاترین کندل ها، مقاومت را نشان داده و بیان کننده آن است که روند صعودی، توقف یا نزولی خواهد بود.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس