معماری
آخرین مطالب
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

تحلیل سهام خودرو

خبر مهم در مورد #خودرو

تاریخ عنوان خبر
۲۲-۱۰-۱۴۰۲ خودرو  در قیمت کنونی ۲۸۹ تومان برای بلند مدت خوب است
۱۶-۱۰-۱۴۰۲
۲۱-۴-۹۹

مدیرعامل ایران خودرو از عرضه محصول جدید K۱۳۲ در سه طرح فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید از ۲۲ بهمن سال جاری خبر داد.

فرشاد مقیمی درباره زمان عرضه محصول جدید ایران خودرو گفت: مهندسان تجربیات و اندوخته‌های چند ساله را در محصول جدید K۱۳۲ به کار گرفته‌اند تا بتوانیم هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب به بازار عرضه کنیم. موتور محصول از موتورهای توسعه یافته و به روز ایران خودرو بوده و خط تولید موتور EC۵ نیز تجهیز شده و آماده تولید است. قطعات تمامی بخش ها طراحی و قالب سازی شده و درحال ساخت است.

وی افزود: طبق مصوبه کمیته خودرو سه طرح شامل فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی محصول و موعد تحویل تا سه ماه از زمان ثبت نام، پیش فروش یک ساله با تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه و مشارکت در تولید برای فروش محصولات خودروسازان تعیین شده است.

مقیمی ادامه داد : فروش مشارکت در تولید با دو موعد تحویل ۱۳ تا ۲۴ و ۲۵ تا ۳۶ ماه تعریف شده که برنامه اخیر فروش ایران خودرو در قالب نوع اول اعلام شده است.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس