معماری
آخرین مطالب
خانه / اخبار / فوری؛زاکربرگ نیم میلیارد دلار از سهام متا را فروخت
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

فوری؛زاکربرگ نیم میلیارد دلار از سهام متا را فروخت

اقتصادنیوز: طبق اظهارنامه تنظیم شده نزد رگولاتوری آمریکا، مارک زاکربرگ که مدیرعامل شرکت متا پلتفرم است، این سهام را در فاصله اول نوامبر تا پایان سال ۲۰۲۳ فروخته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مارک زاکربرگ در پی بهبود ارزش سهام شرکت متا پلتفرم، حدود ۵۰۰ میلیون دلار از سهام این شرکت بزرگ شبکه اجتماعی را طی دو ماه گذشته فروخت.

 

طبق اظهارنامه تنظیم شده نزد رگولاتوری آمریکا، مارک زاکربرگ که مدیرعامل شرکت متا پلتفرم است، این سهام را در فاصله اول نوامبر تا پایان سال ۲۰۲۳ فروخته است.

 

به طور میانگین، میزان هر فروش ۱۰.۴ میلیون دلار بود و بزرگترین فروش به میزان ۱۷.۱ میلیون دلار، در ۲۸ دسامبر انجام شد

 

پیش از این زمان، زاکربرگ از نوامبر سال ۲۰۲۱ که ارزش سهام متا به رکورد پایینی سقوط کرده بود، سهام این شرکت را برای فروش عرضه نکرده بود. قیمت سهام متا از پایین ترین رکورد هفت ساله که اواخر سال ۲۰۲۲ ثبت کرده بود، بهبود یافت و در سال ۲۰۲۳، رشد ۱۹۴ درصدی داشت. سهام این شرکت در سال ۲۰۲۳، در مقایسه با سهام سایر شرکت های بزرگ فناوری به جز شرکت انویدیا، عملکرد بهتری داشت.

 

بر اساس گزارش بلومبرگ، داده‌های شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان می دهد که زاکربرگ ۳۹ ساله، حدود ۱۳ درصد از سهام متا را در اختیار دارد و ثروتی به ارزش حدود ۱۲۵ میلیارد دلار دارد که وی را هفتمین فرد ثروتمند جهان ساخته است.

تبلیغات

کالای خود را در تی یو تی کالا بفروشید

tutkala.ir

با ارسال لینک کانال تلگرام فروشگاه به ۱۰ نفر و وارسال تصاویر آن از یک ماه اشتراک کانال خصوصی بازارهای مالی استفاده کنید

کانال فروشگاه : https://t.me/tutkala

آموزش نوسانگیری در بورس یا ارز۰۰۰۰ دیجیتال با برداشت روزانه

https://tutkala.ir/product/آموزش-نوسانگیری-بورس-ارز-دیجیتال/

کانال رایگان فرصتهای سرمایه گذاری بازارهای مالی

https://t.me/aminarefinejadir

 

سبدگردانی نوسانی با برداشت روزانه

 

همچنین بخوانید : ثبت نام در بیت پین بهترین صرافی ایران و دریافت ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت

https://bitpin.ir/signup/?ref=MY7JnsQI

تبلیغات کالای خود را در تی یو تی کالا بفروشید tutkala.ir با ارسال لینک کانال تلگرام فروشگاه به 10 نفر و وارسال تصاویر آن از یک ماه اشتراک کانال خصوصی بازارهای مالی استفاده کنید کانال فروشگاه : https://t.me/tutkala آموزش نوسانگیری در بورس یا ارز0000 دیجیتال با برداشت روزانه https://tutkala.ir/product/آموزش-نوسانگیری-بورس-ارز-دیجیتال/ کانال رایگان فرصتهای سرمایه گذاری بازارهای مالی https://t.me/aminarefinejadir سبدگردانی نوسانی با برداشت روزانه همچنین بخوانید : ثبت نام در بیت پین بهترین صرافی ایران و دریافت ۳۰۰ هزار شیبای رایگان بلافاصله پس از ثبت نام و احراز هویت https://bitpin.ir/signup/?ref=MY7JnsQI

درباره ی امیدمحمد رضایی

همچنین ببینید

افت معاملات سهام در هفته ریزش بورس+ اینفوگرافیک

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۴ هزار میلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس