معماری
آخرین مطالب
خانه / تحلیل ارزهای دیجیتال / تحلیل اتم یا کازماس (ATOM)
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

تحلیل اتم یا کازماس (ATOM)

۲۳-۹-۱۴۰۲

 ارز دیجیتال کازماس در ۶۰ روز اخیر، با جهش‌های قیمتی قابل‌توجهی، توانست بیش از ۶۰ درصد رشد داشته باشد. این رشد قیمتی، کازماس را به یکی از پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال در این بازه زمانی تبدیل کرده است.

 بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، قیمت ارز دیجیتال ATOM در هفته گذشته، از ۱۰ دلار به ۱۱.۱ دلار رسید و رشدی نزدیک به ۱۱ درصد را ثبت کرد. همچنین، حجم معاملات ارز ATOM در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت و صعود ۲۴ درصدی را تجربه کرد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کازماس (ATOM) – 22 آذر (13 دسامبر)

در این تحلیل قصد داریم از لحاظ تکنیکالی این ارز دیجیتال اکنون را بررسی کنیم و ببینیم در چه موقعیتی قرار گرفته و همچنین نقاط حمایتی و مقاومتی مهم آن را مشخص خواهیم کرد.

در ادامه، با بررسی روند قیمتی و تحلیل تکنیکال این ارز، با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

 نمودار ارز دیجیتال اتم در تایم فریم هفتگی نشان می‌دهد که این ارز پس از رسیدن به سقف قیمت ۴۴ دلاری، با ریجکت از این ناحیه، به سمت کف حمایتی خود در محدوده ۶.۶ دلار حرکت کرد. این روند نزولی که از اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز شد، با سرعت زیادی ادامه یافت و قیمت اتم را تا ۶.۶ دلار کاهش داد. این ناحیه قیمتی، کف حمایتی قوی برای اتم محسوب می‌شود و باعث شد که قیمت در این ناحیه متوقف شود.

 همچنین در انتهای روند، یک فشردگی در نمودار اتم دیده می‌شود که این فشردگی نشان‌دهنده این است که تریدرها در حال حاضر در مورد آینده قیمت اتم مردد هستند. اگر قیمت اتم بتواند از این فشردگی خارج شود و به بالای مقاومت داینامیک خود صعود کند، می‌توان انتظار داشت که روند نزولی متوقف شود و قیمت به سمت بالا حرکت کند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کازماس (ATOM) – 22 آذر (13 دسامبر)

 با بررسی نمودار اتم در تایم فریم ۴ ساعته، می‌توانیم چند ناحیه قیمتی را برای این ارز دیجیتال در نظر داشته باشیم که نقاط مهمی به شمار می‌روند و می‌توانند روی روند قیمتی این رمزارز تأثیرگذار باشند. این نواحی مهم قیمتی عبارت‌اند از:

  • محدوده مقاومتی و عرضه در قیمت ۱۳.۲ دلار
  • محدوده حمایتی کوتاه‌مدت در قیمت ۱۰.۱ دلار
  • بیس مهم حمایتی در ناحیه قیمتی ۸.۲ الی ۸.۵ دلار

باتوجه‌به بررسی‌های انجام شده، انتظار می‌رود که ارز دیجیتال اتم پس از بازگشت به سطوح حمایتی و جذب نقدینگی لازم، روند صعودی خود را آغاز کند. این روند صعودی می‌تواند از سطوح حمایتی گفته شده آغاز شود و تا ناحیه مقاومتی ۱۳ دلاری ادامه یابد.

خرید کازماس | ATOM

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال کازماس (ATOM) – 22 آذر (13 دسامبر)

 ارز دیجیتال ATOM، توکن بومی شبکه کازماس است. کازماس یک شبکه غیرمتمرکز از بلاک چین‌های موازی و مستقل است که به آنها اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این امر کازماس را به یک پلتفرم مناسب برای توسعه و اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) تبدیل می‌کند. ATOM برای مدیریت شبکه کازماس استفاده می‌شود و دارندگان ATOM می‌توانند در رأی‌گیری‌های شبکه شرکت کنند و از طریق استیکینگ در امنیت شبکه مشارکت داشته باشند.
در مجموع، ارز دیجیتال ATOM یک پروژه با پتانسیل بالا است. اگر شبکه کازماس به رشد خود ادامه دهد و محبوبیت برنامه‌های غیرمتمرکز افزایش یابد، ATOM می‌تواند به یک ارز دیجیتال ارزشمند تبدیل شود.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

تحلیل KASUSDT

مطلب مشابهی وجود ندارد.

یک دیدگاه

  1. homilist xyandanxvurulmus.uMh8P9tUCkX3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس