معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / روانشناسی معامله / ده روش کاربردی برای کسب ثروت از بازار سرمایه
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

ده روش کاربردی برای کسب ثروت از بازار سرمایه

ده روش کاربردی برای کسب ثروت از بازار سرمایه

اگر به دنبال کسب درآمد بیشتری هستید، بازار سرمایه جای بسیار مناسبی می باشد. با استفاده از رویکرده های درست و مهارت های مناسب، سرمایه گذاری اندکی هم می تواند منجر به سودآوری شود. میلیونر شدن در بورس سهام کار ساده ای نیست و شما نمی توانید یک شبه به ثروت برسید. سالهاست که دانشگاه ماساچوست دارد روی روش های کاربردی کسب ثروت از بازار سرمایه تحقیق می کند. در ادامه مقاله به بررسی و توضیح ده روش کاربردی کسب ثروت از بازار سرمایه می پردازیم. امیدواریم که این مقاله به درد شما بخورد و بتوانید سرمایه گذاری های دقیق تری انجام دهید.

  1. روی سهام های معتبر که به بالاترین میزان سود دهی رسیده اند تمرکز کنید

در هنگام شروع کار خود در بازار سرمایه، روی سهام های سود ده تمرکز کنید. تحقیقات خود را انجام دهید ، الگوهای رشد آنها را بررسی کنید و بیشتر تمرکز خود را روی این نوع سهام ها قرار دهید چون آنها سریعا برای شما سود آوری می کنند. به هیچ وجه سراغ سهام های شرکت های معروفی که روز به روز در حال سقوط هستند نروید چون به این زودی ها به بالای جدول بر نمی گردند و با خرید آنها پول خود را هدر داده اید.

  1. برای کسب ثروت از بازار سرمایه، از خرید و فروش استقراضی غافل نشوید

عده ای هستند که فکر می کنند برای ثروتمند شدن نیاز به یک بازار کاملا با ثبات و آرام است. اما این اصلا درست نیست. از فروش استقراضی غافل نشوید برای کسب ثروت از بازار سرمایه، لازم نیست برای مدت طولانی سهام خود را نگه دارید.  به موفقیت برخی از معامله گران معروف نگاه کنید.خیلی از آنها توانسته اند با خرید و فروش استقراضی پول خوبی به جیب بزنند.

 

  1. برای کسب ثروت از بازار سرمایه، به سرعت زیان های خود را جبران کنید

برای کسب ثروت از بازار سرمایه، هنگام موفقیت نباید به خود مغرور شوید. اگر ضرر زیادی کردید، تسلیم نشوید و سریعا زیان خود را کاهش بدهید و به سراغ سهام سود ده دیگر بروید. هنگام شکست مغلوب نشوید و سعی کنید که به فکر آینده باشید. شما باید خود را همیشه برای شکست آماده کنید چون هیچ معامله گر شکست نخورده ای آن بیرون وجود ندارد و همه معامله گرهای حرفه ای چندین بار شکست خورده اند تا به اینجا رسیده اند.

  1. از تبدیل مقداری از سهام به پول نترسید

تا روزی که شما سهام را به پول تبدیل نکنید تنها یک رقم است. پس از تبدیل مقداری از سهام به پول نترسید. بازار سریع تغییر می کند. برای کسب ثروت از سرمایه، گاهی اوقات نیاز است که ریسک بکنید. اگر ریسک کردید و شکست خوردید، نگران نباشید شما می توانید مثل آب خوردن تمام زیان های تان را جبران کنید.

  1. از تکنولوژی روز استفاده کنید

 

 

جهان در حال تغییر است و به سرعت دارد دچار تحول می شود ، بنابراین اگر می خواهید در بازار سرمایه موفق باشید باید با آن در حال تغییر باشید. اکنون زمان آن رسیده که از شرکت های حوزه تکنولوژی در راستای اهداف مان استفاده کنیم. این شرکت ها بسیار آینده نگر هستند. از تکنولوژی و مدل های تجاری آنها برای 

این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580
قالب وردپرس