معماری
آخرین مطالب
خانه / ارز دیجیتال / ۲۵ روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

۲۵ روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

۱۷- روش هفدهم : بازاریابی و زیرمجموعه گیری برای صرافی ها و دیگر پلتفرمهای مشابه(بازی و … )

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال استفاده از کد referral است. شما با عضویت در صرافی بیت پین و دعوت دوستانتان به این پلتفرم از طریق کد ریفرال کارمزد هدیه دریافت خواهید کرد. هر فردی که با استفاده از کد دعوت و یا لینک دعوت شما در والکس ثبت نام کند، ۲۰% درصد از کارمزد ریالی که والکس از هر معامله آن فرد دریافت می‌کند، به شما تعلق می‌گیرد. برای دعوت دوستان خود، کافی است که لینک دعوت خود در صرافی ارز دیجیتال والکس را برای دیگران ارسال کنید یا با وارد کردن ایمیل دوستان خود به آن‌ها نیز اطلاع بدهید.

روشهای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بترتیب درآمد زایی

۱- روش اول : فاست های ارز دیجیتال

فاست های ارز دیجیتال به اندازه کافی محبوب نیستند، اما روش مناسبی برای کسب درآمد هستند.

سایت های فاست رمزارزها هنوز آنچنان رایج نشده‌اند، اما در عین حال ابزاری مناسب برای درآمدزایی هستند. فاست‌های بیت کوین رایج‌ترین آنها هستند و آنها اساسا یک سیستم پاداش‌دهی هستند که در قالب یک وب سایت و یا برنامه اجرا می‌شوند و در قالب ساتوشی، پاداش‌هایی را به کاربران واجد شرایط ارائه می‌دهند.

یک ساتوشی، یک صدم از یک میلیونیم بیت کوین است. این پاداشی است که در ازای انجام کاری مانند در اختیار قرار دادن سیستم شخصی و یا انجام هر کار دیگری که مورد نیاز برنامه و یا وب سایت است، پرداخت می‌شود.

این وظایف همچنین می‌توانند در قالب کارها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده مثل بازی کردن، تماشای ویدئوها و یا مشاهده تبلیغات خاص باشد. هر وظیفه‌ای که به انجام برسد، بخش کمی از بیت کوین را برای شما به ارمغان خواهد داشت. شاید لازم باشد تا شما تعداد نسبتا زیادی از این وظایف را به انجام برسانید تا بتوانید درآمد محسوسی از فاست‌های ارز دیجیتال را داشته باشید.

۲- روش دوم :  استیکینگ یا سهام گذاری در ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد، استیکینگ یا سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال است. به بیانی دقیق‌تر شما برای مشارکت در حفظ امنیت شبکه مورد نظر خود، ارز دیجیتال خود را در کیف پول مخصوصی قفل می‌کنید و به ازای آن پاداش دریافت می‌کنید. البته نه هر شبکه‌ای!

پیش نیاز استفاده از این روش، شبکه‌ای است که براساس الگوریتم اجماع(گواه اثبات سهام) یا Proof of Stake کار می‌کند و میزان پاداش هم بستگی به مواردی همچون مقدار و حجم ارز قفل شده و زمان دارد.

اتریوم، نئو، تزوس و غیره از جمله رمزارزهایی هستند که قابلیت استیکینگ دارند و می‌توانید با استیک کردن آن‌ها درآمدزایی بی‌دردسری داشته باشید.

۳- روش سوم : استراج بوسیله دستگاههای ماینینگ

۴- روش چهارم : استخراج بوسیله نصب تجهیزات لازم بر روی سیستم های کامپیوتری

۵- روش پنجم : استخراج بوسیله سیستم یا لپ تاپ با ثبت نام در سایتهای ماینینگ معتبر

۶- روش ششم : انجام بازیهای آنلاین کریپتویی و دریافت ارز دیجیتال و فروش آنها

۷- روش هفتم : ساخت nft و فروش آن در سایتهای مورد نظر

۸-  روش هشتم :  درآمد از وام دهی در ارز دیجیتال

ایجاد وام‌دهی در ارزهای دیجیتال را مدیون صنعت مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای(DeFi) هستیم. سیستمی که باعث شد محدودیت‌های احراز هویت در بانکداری سنتی و کاغذبازی‌های همیشگی و محدودیت در سن وام گیرنده از بین برود و تنها با استفاده از یک کیف پول دیجیتال کارتان راه بیافتد.

وام‌دهی یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد در حوزه ارزهای دیجیتال است که اجازه می‌دهد کاربران با استفاده از وام دادن کوین‌های خود به دیگران در پلتفرم‌هایی مشخص، با پایین‌ترین ریسک ممکن سود کسب کنند.

برای کسب درآمد از طریق وام‌دهی، کافیست ارز دیجیتال خود را در یکی از پلتفرم‌های ارائه دهنده این خدمت همچون یونی سواپ (UniSwap) سپرده‌گذاری کنید و در نهایت پاداش بگیرید. پلتفرم‌هایی نظیر Aave، Compound، Curve Finance و غیره نیز از دیگر پلتفرم‌های برتر وام‌دهی ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌روند.

۹- روش نهم : کسب درآمد از ایردراپ(airdrop)

اگر یک روز صبح پس از چک کردن کیف پول دیجیتال خود متوجه مقداری توکن جدید و یا حتی افزایش اتریوم‌های خود شدید تعجب نکنید. هیچ کسی به اشتباه این ارزها را به والت شما منتقل نکرده است.

پروژه‌های جدید کریپتوکارنسی گاهی برای تبلیغ رمز ارز تازه وارد خود از روش‌هایی نظیر ایردراپ استفاده می‌کنند تا هرکدام از کاربرانی که این پاداش‌ها به حسابشان واریز شده به نوعی تبلیغ کننده آن‌ها باشند. البته بعضی از همین پروژه‌ها، گاهی در ازای دادن رمز ارزهای رایگان، از شما درخواست‌های کوچکی همچون عضویت در گروه تلگرامی و یا تبلیغ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی را دارند.

اما چطور از ایردراپ‌های آتی مطلع شویم و در آن‌ها شرکت کنیم؟ یکی از سایت‌هایی که می‌توانید اخبار airdrop را از آنجا دنبال کنید کوین مارکت کپ (coinmarketcap) است. کافیست پس از ورود به سایت بر روی calendars کلیک و گزینه Free airdrop را انتخاب کنید. در صفحه موجود لیست پروژه‌های airdrop فعلی و آتی را مشاهده خواهید کرد.

۱۰- روش دهم :درآمد از طریق سود ارز دیجیتال

آیا می دانید که می توانید ارزهای دیجیتال را بخرید و آنها را برای سودآوری نگه دارید؟ تعدادی سکه وجود دارد که برای خریدن و نگه داشتن دارایی های دیجیتال آنها به شما سود پرداخت می کنند. بهترین نکته درباره پرداخت سود این سکه ها به دارندگان این است که حتی لازم نیست آن را در بازار سهام قرار دهید و یا آنها را در کیف پول خود بگذارید.

چند نمونه از سکه هایی که به شما سود پرداخت می کنند شامل COSS، CEFF، NEO، KUCOIN و دیگر موارد می شوند. درست مانند بازار سهام، نه لزوما تمام این سکه ها، برای خریداری مناسب هستند. باید آنچه را به نظر می رسد با اهداف سرمایه گذاری شما مطابقت دارد، تجزیه و تحلیل کنید و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید.

۱۱- روش یازدهم : کسب درآمد از برنامه‌نویسی در حوزه بلاکچین

دنیای ارزهای دیجیتال برای علاقه‌مندان به بلاکچین و برنامه‌نویسان نیز مزایایی داشته است. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به صورت فریلنسر در ان حوزه مشغول به کارید پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت www.freelancer.com بزنید و از بین پروژه‌هایی با قیمت‌های قابل توجه براساس میزان مهارتتان یکی را انتخاب کنید.

۱۲ – روش دوازدهم : سرمایه گذاری بلند مدت یا هولد کردن و نگهداری

سرمایه‌گذاری، استراتژی بلند مدتی است که بیشتر برای خرید و نگهداری (Buy & Hold) رمزارزهایی با آینده درخشان مورد استفاده قرار می‌گیرد. رمز ارزهایی مثل بیت‌کوین، اتریوم و غیره که با گذشت زمان ارزش آن‌ها در بازار نیز افزایش می‌یابد.

برای اینکه بتوانید از این روش خروجی بهتری بگیرید بهتر است کمی بیشتر درباره بازار رمز ارزها مطالعه کنید، نگاهی به سایت‌هایی نظیر coinmarketcap بیاندازید و نمودار بیت‌کوین و آلت‌کوین را در سال‌های اخیر بررسی کنید تا بتوانید یک ارز دیجیتال مناسب را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

رمز ارزهایی که در مدت زمان کوتاه ناپایدارند اما پس از گذشت زمان پتانسیل بالایی برای رشد از خود نشان می‌دهند!

۱۳- انجام کارهای کوچک

اگر وقت اضافی دارید، می توانید برخی از کارهای کوچک را نیز برای افراد یا پلتفرم های ارز دیجیتال انجام دهید و برای این کار پول دریافت کنید.

اگر وقت اضافی دارید، می توانید برخی از کارهای کوچک را نیز برای افراد یا پلتفرم های ارز دیجیتال انجام دهید و برای این کار پول دریافت کنید. این کارها می توانند به طور گسترده ای متفاوت باشند. به عنوام مثال می توانند آزمایش اپلیکشین ها، مشاهده تبلیغات، انجام نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها و موارد دیگر باشد. می توانید از سایت هایی مانند Bitcoins Rewards، Coinbucks یا Bituro این چنین کارها را انجام دهید.

۱۴- روش چهاردهم : برای شرکت های ارز دیجیتال کار کنید

این یک روش رایج کسب درآمد از این بخش است. هر فردی می تواند با هر ظرفیتی برای یک شرکت ارز دیجیتال کار کند. شما می توانید یک بازاریاب اینترنتی، تولید کننده محتوا، طراح وب و یا موارد دیگر باشید. تنها کاری که باید انجام بدهید این است که نیازهای آن ها را شناسایی کنید و به آن ها نشان دهید که مهارت های شما چگونه می توانند به حل یک مشکل کمک کنند.

بهترین موضوع در مورد کار برای پلتفرم های ارز دیجیتال این است که به احتمال زیاد شما از راه دور برای شرکت کار می کنید و به شما این امکان را می دهد که از مزایای کار در فضای شخصی خود بهره مند شوید. به غیر از این، بیشتر شرکت های ارز دیجیتال بسته های رقابتی را ارائه می دهند و اگر به شما یک فرصت برای کار کردن با سایر افراد داده شد، سعی کنید این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در زیر چند نمونه از پلتفرم هایی که برای خدمات ارائه شده در دارایی های دیجیتال به شما پول پرداخت می کنند، آورده شده است:

  • coinality
  • bitWAGE
  • JobsforBitcoin
  • Angle.co
  • XBTFreelancer
  • Coinworker

این شرکت‌ها پرداختی‌های خود را بر مبنای کریپتو ارائه می‌دهند. بنابراین این بدان معناست که ارزش درآمد‌های شما در طی چند روز، اگر نه در چند ساعت، می‌تواند به بیش از دو برابر برسد.

۱۵ – روش پانزدهم : آربیتراژ ارز دیجیتال

بخش ارز دیجیتال تا حد زیادی فارغ از قید و بندهای قانونی است. این امر منجر به تغییرات زیادی در زمینه ارزیابی دارایی‌ها، قیمت گذاری محصولات و غیره شده است. اکثر صرافی‌ها در تعیین قیمت دارایی‌های لیست شده خود، مختارانه تصمیم می‌گیرند و این موضوع باعث به وجود آمدن فاصله زیاد بین ناپایداری و قابلیت تبدیل به پول دارایی‌ها شده است.

اگر به خوبی در این زمینه تحقیقات صورت بگیرد، یک فرد می‌تواند از طریق خرید از منابع ارزان قیمت و فروش در صرافی‌های بیش از اندازه گران قیمت، از این نوسانات قیمت منفعت ببرد. این تا حد زیادی، چیزی است که آربیتراژ را توصیف می‌کند.

اگر حاصل تحقیقات خود در این زمینه را مورد بررسی قرار دهید، می‌توانید هر چیزی را بین ۵ تا ۳۰ درصد از نظر تفاوت قیمتی در صرافی‌های مختلف پیدا کنید. ثبت نام کردن در پلتفرم‌های مختلف را در نظر داشته باشید و قیمت دارایی‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید یک گستره تغییرات معنا‌دار در راستای سرمایه گذاری پیدا کنید.

۱۶- روش شانزدهم : تولید محتوای ارز دیجیتال

در طول یک دهه گذشته، محتوا به یکی از موثرترین راه های رساندن پیام به مشتری های واقعی یا بالقوه شما تبدیل شده است. اگر شما نیاز به راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید دارید، محتوا بهترین روش برای انجام این کار است. به ویژه این که بخش های ارز دیجیتال به دلیل این واقعیت که بیشتر پروژه ها مجازی هستند، به بازاریابی محتوا وابسته هستند.

بنابراین ممکن است استفاده از روش های متداول بازاریابی برای رسیدن به هدف مخاطب امکان پذیر نباشد. در همین جا است که فرصت ها نمایان می شوند. می توانید محتوای فیلم، اینفوگرافیک یا محتوای نوشتاری را برای انواع مختلف ارزهای دیجیتال درست کنید. برخی از وبسایت هایی که به طور منظم برای سازندگان محتوا در فضای ارز دیجیتال بستری را فراهم می کنند شامل Yours، Y’alls و Steemit می شود.

اگر شما یک تاجر هستید، فرصتی برای کسب درآمد قابل قبول از طریق ارز دیجیتال دارید. آمار و ارقام نشان می دهد که برخی از قیمت ارزهای دیجیتال در طی یک روز به میزان ۱۰۰ درصد در بازار افزایش یافته است و سرمایه گذاری های بسیار کمی باعث شده اند که سود آنها در چندین سال ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند.

تنها کاری که باید انجام دهید، شناسایی بهترین وبسایت برای دسترسی به پرداخت های ارز دیجیتال می باشد. در زیر چند مورد از این وبسایت ها برای شما آورده شده است:

  • CoinBank
  • BitPay
  • CoinGate
  • SpectroCoin

نتیجه گیری

بنابراین، آیا می توانید با با ارز دیجیتال درآمد کسب کنید؟ در این مقاله سعی کردیم تا به این سوال شما پاسخ دهیم. اکنون شما ۱۱ روش برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال دارید. یکی از این روش ها را انتخاب کنید و تاثیر آنها را ببینید.

۱۷- روش هفدهم : بازاریابی و زیرمجموعه گیری برای صرافی ها و دیگر پلتفرمهای مشابه(بازی و … )

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال استفاده از کد referral است. شما با عضویت در صرافی بیت پین و دعوت دوستانتان به این پلتفرم از طریق کد ریفرال کارمزد هدیه دریافت خواهید کرد. هر فردی که با استفاده از کد دعوت و یا لینک دعوت شما در والکس ثبت نام کند، ۲۰% درصد از کارمزد ریالی که والکس از هر معامله آن فرد دریافت می‌کند، به شما تعلق می‌گیرد. برای دعوت دوستان خود، کافی است که لینک دعوت خود در صرافی ارز دیجیتال والکس را برای دیگران ارسال کنید یا با وارد کردن ایمیل دوستان خود به آن‌ها نیز اطلاع بدهید.

 

۱۸ – روش هجدهم : ارزهای دیجیتال در گرو

این روش دیگری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است.

این یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال است. این روش یک پتانسیل مضاعف از طریق افزایش قیمت و پرداخت سود سهام حاصل از کوین‌های منتخب، در قبال مبالغ سرمایه گذاری شده (یا گواه اثبات سهام) در دارایی‌های دیجیتال آنها را ارائه می‌دهد.

این جمع آوری و یا به عبارتی گروگذاری، شامل نگه داشتن کوین‌ها در یک کیف پول لایو و یا آنلاین است؛ بنابراین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید کوین‌های بیشتری برای افزایش امنیت آن شبکه ارز دیجیتال خاص به دست بیاورید. بعضی از نمونه‌ کوین‌های قابل جمع آوری و گروگذاری شامل PIVX، NAV Coin، Decred، Neblio و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.

روش ۱۹ – روش نوزدهم : خدمات حقوقی

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

شرکت‌های فعال در صنعت ارزهای دیجیتال همیشه به‌دنبال گسترش کسب‌وکار خود به بازارهای جدیدتر هستند. دیر یا زود آنها به یک وکیل برای دریافت مشاوره حقوقی درباره چگونگی سازمان‌دهی کسب‌وکار خود در حوزه‌های قضایی مختلف نیاز پیدا خواهند کرد. اگر یک وکیل حرفه‌ای با درک کافی از فضای ارزهای دیجیتال هستید، این روش می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

می‌توانید شرکت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را درباره نحوه ساماندهی محصولات و خدمات، با پیروی از چهارچوب‌های قانونی حاکم بر حوزه‌‌های قضایی مختلف، راهنمایی کنید. این امر به کاهش هرگونه دعوی بین شرکت‌ها، دولت و سایر سهام‌گذاران کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این، نبردهای حقوقی در فضای ارزهای دیجیتال را فراموش نکنید که ممکن است مشتریان جدیدی را برای وکلای فعال در این زمینه نیز به همراه داشته باشد.

روش ۲۰ – روش بیستم :  کریپتوتراپی!

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

بر اساس یک مطالعه روانشناسی، بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که شبیه سایر اشکال اعتیاد، مانند اعتیاد به الکل و قمار است. ارزهای دیجیتال با وجود اینکه نوید سودهایی را می‌دهند که می‌تواند زندگی هرکسی را متحول کند، به همان اندازه نیز خطر زیان مالی به همراه دارند.

اعتیاد این افراد عمدتاً پیگیری روند نوسان‌های بازار است و این موضوع در بازارهای نزولی بارزتر می‌شود و بسیاری از معامله‌گران بی‌خوابی و اضطراب شدیدی را تجربه می‌کنند.

اگر یک متخصصِ دارای مجوز فعالیت هستید، می‌توانید خدمات‌تان را در انجمن‌های آنلاین مرتبط با ارزهای دیجیتال یا شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. جلسات حضوری یا آنلاین تشکیل دهید و خدمات مشاوره خود را ارائه دهید. این جلسات درمانی می‌توانند فردی یا گروهی باشند. با این حال، این روش تنها در صورتی می‌تواند باعث کسب درآمد شود که دانش پایه‌ای از آنچه در فضای ارزهای دیجیتال می‌گذرد، داشته باشید.

روش۲۱ – روش بیست و یکم :ساخت مزارع استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

مزارع استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در واقع انبارهایی هستند که مجموعه‌ای از دستگاه‌های ماینینگ در آنجا مشغول پردازش هستند. راه‌اندازی یک مزرعه استخراج مستلزم سرمایه‌گذاری و دسترسی به برق ارزان است. در گذشته راه‌اندازی یک مزرعه ماینینگ کار ساده‌ای بود؛ اما امروزه انجام این کار به‌ویژه در ایران بسیار سخت شده است.

به‌عنوان مثال، انیگما (Enigma) که اکنون یکی از بزرگترین مجموعه‌های استخراج ارز دیجیتال در جهان است، چند سال پیش کار خود را در تعدادی سوله فلزی معمولی آغاز کرده بود. کارآفرینان می‌توانند خدماتی را برای کمک به راه‌اندازی این سوله‌ها یا کانتینرهای مخصوص ریگ‌های ماینینگ ارائه کنند. این سوله‌ها یا کانتینرها می‌توانند بسته به منابع و بزرگی عملیات به‌صورت سفارشی نیز ساخته شوند.

روش ۲۲ –  نگهداری از مزارع استخراج

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

از گردگیری ساده ریگ‌های ماینینگ گرفته تا عیب‌یابی فنی دستگاه‌ها، می‌توانید خدمات تعمیر و نگهداری اولیه را به استخراج‌کنندگان بیت کوین ارائه دهید. این خدمات ممکن است شامل گردگیری تجهیزات ماینینگ با استفاده از دستگاه‌های مخصوص باشد. نگهداری پیشرفته‌تر نیز شامل بیرون آوردن تجهیزات، بازکردن و تمیز‌کردن محیط داخل آنهاست.

علاوه بر این، می‌توانید مقاومت ریگ‌های ماینینگ را در برابر نوسانات برق بررسی کنید یا اینکه رایزرهای معیوب کارت‌های گرافیک (GPU) را تعویض کنید و خدمات فنی مشابهی به مشتریان خود ارائه دهید. برای شروع این کار می‌توانید به یک مزرعه ماینینگ بروید و برای انجام این خدمات قرارداد پاره‌وقت ببندید.

روش ۲۳ . ساخت شاسی ریگ ماینینگ

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

شاسی وسیله‌ای برای سوارکردن قطعات ریگ است. اگر در ساخت ابزارهای این‌چنینی مهارت دارید، می‌توانید شاسی یا قاب بسازید و آنها را در اختیار شرکت‌های ماینینگ قرار دهید. از طرف دیگر، می‌توانید آنها را در فروشگاه‌های آنلاین یا انجمن‌هایی برای استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال که ممکن است به جایگزین‌‌کردن یا ارتقای سخت‌افزار خود نیاز داشته باشند، منتشر کنید.

به‌عنوان یک ایده اولیه، با کمی خلاقیت می‌توانید یک شاسی ریگ ماینینگ ویژه استخراج اتریوم بسازید که بتواند تا ۱۲ کارت گرافیک را در خود جای دهد و اگر قیمت منصفانه‌ای هم برای آن در نظر بگیرد، احتمالاً مشتریانی برای محصول شما پیدا خواهد شد.

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

تصویر یک شاسی ریگ مناسب برای ۱۲ کارت گرافیک.

روش ۲۴ . طراحی کیف پول‌های سخت‌افزاری و لوازم جانبی

۸ روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه‌گذاری

می‌توانید طرح‌های گرافیکی لوکسی برای ظاهر کیف پول‌های سخت‌افزاری آماده کنید و آنها را به شرکت‌هایی که تولیدکننده کیف‌های سخت‌افزاری محبوبی مانند ترزور (Trezor) و لجر (Ledger) هستند، ارائه دهید.

لوازم جانبی مرتبط با این کیف پول‌ها هم می‌توانند از نظر طراحی، کاربردی خاص یا تنها جنبه تزئینی داشته باشند؛ هرچند ایده‌های لوازم جانبی دیگری نیز وجود دارند که ممکن است به یک جریان درآمدی پرسود تبدیل شوند.

و روش آخر و مهمترین روش یعنی ترید کردن

ترید کردن به روشهای اثبات شده

ترید کردن ارزهای دیجیتال و فارکس به ۱۰۰ روش سود زا و انتخاب تعدادی از آنها بنا به سلیقه شخصی شما

برخی از این روشها در زیر آمده است ، جهت دریافت فایل کامل به شماره ۰۹۳۶۲۲۰۵۵۸۰ در واتساپ پیام

روشهای سود آور تریدکردن ارزهای دیجیتال

 

لینکهای زیر را هم می توانید بررسی کنید

۱ – لینک یک

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

تحلیل ارز near-نیر-۱۴-۱۰-۱۴۰۰

لینک تحلیل https://www.tradingview.com/chart/NEARUSDT/gtIPXEnZ-short/ ترتیبی که برای خواندن مقالات مشابه به شما پیشنهاد می‌کنیم: تحلیل ارزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس