چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / مقدمه ای در مورد فیلتر نویسی در بورس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

مقدمه ای در مورد فیلتر نویسی در بورس

آموزش فیلتر نویسی در بورس–ابزاری برای شناسایی سهام پربازده

انجام معاملات و فعالیت در بازار سهام، مساله ای جذاب و در عین حال بسیار علمی و دقیق است. افرادی که بدون داشتن مهارت لازم سبک معاملاتی و تحلیل درست، اقدام به انجام معاملات در بورس می کنند، عمدتا بعد از مدتی با زیان سنگین و تجربه ای تلخ، از بازار خارج می شوند.

میزان سوددهی شرکت ها، نوع فعالیت آن ها، حجم معاملاتشان، خرید و فروش حقوقی ها، نوسانات قیمتی، نگاه فعالیت بازار، ورود و خروج نقدینگی هوشمند به سهام و بسیاری از آنالیزهای دیگر از جمله مواردی است که در بررسی و تحلیل شرکت ها مهم است. مساله ای که حائز اهمیت است این است که برای فعالان بازار امکان پذیر نیست که هر روزه تمام موارد لازم برای شناسایی سهام مستعد رشد قیمت را به طور مجزا برای تمامی شرکت های فعال در بورس و فرابورس بررسی کنند.

از این روی امکانی تحت عنوان فیلترنویسی سهام در سایت بورس فراهم شده است تا افراد بتوانند سهامی که دارای ویژگی های مدنظرشان است از بین انبوه سهام مختلف، با پیاده سازی فیلتر مربوطه شناسایی کنند.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس