معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / فیلتر نویسی / چرایی فیلتر نویسی در بورس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

چرایی فیلتر نویسی در بورس

برای فعالین بازار امکان پذیر نیست تا تمام موارد لازم را برای شناسایی سهام مستعد رشد قیمت هر روزه برای تمامی شرکتهای فعال در بورس و فرا بورس به طور مجزا بررسی کنند لذا امکانی تحت عنوان فیلتر نویسی سهام در سایت بورس فراهم شده است تا افراد بتوانند سهامی که دارای ویژگیهای مد نظرشان است را از بین انبوه سهام مختلف با پیاده سازی فیلتر مربوطه شناسایی کنند

ویژگیهایی مانند : چه سهامی زیان ده هستند ، چه سهامی را حقوقی ها خریده اند و. …

فیلترنویسی استفاده از شروط و دستورات برنامه نویسی برای فیلتر کردن تعدادی نماد از میان صد ها نماد بازار بورس است. بوسیله فیلتر نویسی می‌ توانیم شرایط تکنیکالی ، سابقه معاملات و دیگر مشخصات مورد نظرمان را روی نماد ها اعمال کنیم و بجای بررسی بیش از ۵۰۰ نماد بازار بورس ، تعدادی از نماد های دارای ویژگی مورد نظرمان را بررسی کنیم.

توجه داشته باشید که دانش فیلتر نویسی باعث می شود دید وسیع تری نسبت به سهام های بازار داشته باشید و شما را نسبت به کسانی که فیلتر نویسی بلد نیستند در جایگاه بالاتری قرار می دهد. ولی دقت کنید که دانستن آن برای همه لازم نیست چون مفاهیم پیچیده برنامه نویسی دارد اما شما باید حداقل استفاده از فیلتر های کاربردی را بلد باشید تا در معاملات خود بهتر عمل کنید.

 

در این دوره آموزشی از پایه تا پیشرفته فیلتر نویسی را آموزش می دهیم به نحوی که اگر کسی هیچ دانشی از برنامه نویسی و فیلتر نویسی نداشته، بتواند با استفاده از این آموزش فیلتر های مورد نیازش را بنویسد.

 

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

فیلتر حجم معاملات بیشتر میانگین حجم معاملات سه ماهه

به کمک این فیلتر میتوانید نمادهایی را که حجم معاملات آنها از میانگین حجم معاملات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس