معماری
آخرین مطالب
خانه / ارز دیجیتال / همه چیز درباره صرافی کوکوین
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

همه چیز درباره صرافی کوکوین

  1. لینک ثبت نام صرافی کوکوین
  2. مزایای صرافی کوکوین
  3. آموزش معامله با ربات صرافی کوکوین
  4. مراجعه به بخش پشتیبانی صرافی کوکوین
  5. چگونه در کوکوین بدون لیکوئید شدن با اهرم ۳ معامله کنیم
  6. وام دهی در صرافی کوکوین (براو در صرافی کوکوین)
  7. وام گیری در صرافی کوکوین (لندینگ در صرافی کوکوین)
  8. شرایط جذب و عضو گیری در صرافی کوکوین

 

همه چیز درباره صرافی کوکوین

جدول صرافی های ارز دیجیتال، فارکس و …

هر روز با یک خبر از بازارهای خارجی در کنارتان هستیم

لینک ثبت نام در صرافی بیت پین

 

کاربران عزیز KuCoin،

برنامه معرفی جدید ما در ۲۵ نوامبر منتشر شده است. با دعوت از دوستان برای ثبت نام در KuCoin، کاربران می توانند قفل جوایز مرموز را باز کنند و دوستان دعوت شده نیز می توانند به مدت یک ماه از آزمایش VIP لذت ببرند.

۱٫ برنامه ارجاع KuCoin چیست؟

برنامه ارجاع KuCoin بازگشتی به همه کاربران وفادار ما است که KuCoin را به دیگران نیز توصیه می کنند.

هدف این برنامه ارائه یک سیستم ارجاع آسان‌تر است که در آن کاربران می‌توانند از طریق ارجاع ستاره کسب کنند و ستاره‌ها را با جوایز مبادله کنند. برنامه ارجاع کوکوین آزمایش بتای باز خود را در ۲۵ نوامبر با ۱۰ جایزه در انتظار شما برای باز کردن قفل راه اندازی کرد.

در همین حال، برای کاربرانی که کوکوین را تبلیغ می کنند و دوستان خود را در حین ارتقاء برنامه دعوت می کنند، برای قدردانی خود یک رویداد بزرگ در ماه دسامبر آماده می کنیم.

۲٫ قوانین برنامه ارجاع

کاربران می توانند دوستان خود را دعوت کنند تا در KuCoin ثبت نام و تجارت کنند و بنابراین ستاره هایی را به عنوان پاداش کسب کنند. دوستان دعوت شده یک آزمایش VIP با اعتبار یک ماه دریافت خواهند کرد. اگر دوستان کارهای کامل را دعوت کرده باشند، کاربران همچنین ستاره دریافت خواهند کرد. جزئیات به شرح زیر است:

چگونه ستاره بگیریم:

مثلا:

آلیس از یکی از دوستانش دعوت کرد تا در KuCoin ثبت نام کند و ظرف ۳۰ روز پس از ثبت نام، دوستش تأیید هویت پیشرفته را تکمیل کرد و سپرده/انتقال> 100 USDT، حجم معاملات لحظه ای> 50 USDT، و حجم معاملات آتی> 100 USDT را انجام داد، سپس آلیس می تواند ۷۳ دریافت کند. ستاره ها.

باب همچنین یکی از دوستان خود را برای ثبت نام در KuCoin دعوت کرد. در عرض ۳۰ روز پس از ثبت نام، دوستش KYC2 (تأیید پیشرفته) را تکمیل نکرد اما سپرده/انتقال بیش از ۱۰۰ USDT، حجم معاملات لحظه ای بیش از ۵۰ USDT و حجم معاملات آتی بیش از ۱۰۰ USDT انجام داد، بنابراین باب فقط می تواند ۱۸ ستاره بگیرید

کاربران می توانند به دعوت کاربران جدید برای افزایش ستاره خود ادامه دهند و سیستم به طور خودکار سوابق هر ارجاع را نگه می دارد. ستاره ها را می توان با جوایز مختلف تعویض کرد. هر چه سطح جایزه بالاتر باشد، جایزه بهتر است. جزئیات به شرح زیر است:

نحوه تبادل جوایز

۱۰ سطح جوایز وجود دارد که هر سطح را می توان برای یک بار باز کرد. کاربران می‌توانند بدون رعایت ترتیب، جایزه را برای باز کردن قفل انتخاب کنند. هر چه سطح جایزه بالاتر باشد، جایزه بهتر است. بالاترین سطح جایزه به ارزش ۱۰۰۰ USDT.

۳٫ نحوه عضویت در برنامه ارجاع

۱) اپلیکیشن KuCoin را دانلود کرده و ثبت نام کنید.

۲) روی عکس پروفایل ضربه بزنید و سپس روی دعوت از دوستان ضربه بزنید.

۳) می توانید دوستان خود را از طریق پیوند ارجاع یا کد ارجاع دعوت کنید، یا برای ارسال دعوت نامه از طریق پوستر، روی دعوت از دوستان ضربه بزنید.

۴) دوستان باید از طریق لینک ارجاع، کد ارجاع یا کد QR روی پوستر در KuCoin ثبت نام کنند تا ارتباط ارجاع را با شما پیوند دهند.

۵) می توانید اطلاعات و پیشرفت مدعوین خود را در My Referrals بررسی کنید.

۴٫ تفاوت بین برنامه ارجاع و برنامه وابسته

۱) همه کاربران می توانند بدون ثبت نام، بررسی و ارزیابی به برنامه ارجاع بپیوندند. سیستم به طور خودکار سوابق هر ارجاع را نگه می دارد.

۲) برنامه ارجاع و برنامه وابسته را نمی توان به طور همزمان ملحق کرد. اگر شرکت وابسته KuCoin می‌خواهد به برنامه ارجاع بپیوندد، لطفاً با مدیر حساب کلیدی خود تماس بگیرید.

۵٫ توجه کنید

۱) ستاره‌ها را ظرف ۱ روز کاری پس از تکمیل وظایف دعوت‌شدگان دریافت خواهید کرد.

۲) جایزه را در همان روزی که قفل آن را باز می کنید دریافت خواهید کرد.

۳) کاربران می توانند برای خرید ارزهای دیجیتال در KuCoin از طریق کانال هایی از جمله Visa/MC، P2P، Banxa و Simplex، ارزهای دیجیتال را واریز کنند یا فیات را واریز کنند.

۴) معاملات نقطه ای شامل معاملات بات، معاملات حاشیه و غیره است.

۵) KuCoin به کاربران اجازه دعوت از خود را نمی دهد. جوایز برای هر متخلف لغو خواهد شد.

۶) برای هرگونه تخلفی که ترافیک رسمی را ربوده یا کاربران را در معرض خطر فیشینگ قرار دهد، پاداش‌ها لغو خواهند شد. (شامل اما نه محدود به استفاده از محتوایی که بسیار شبیه به حساب های رسمی رسانه های اجتماعی KuCoin، محتوای وب سایت، نام دامنه وب سایت برای تغییر مسیر، قرار دادن تبلیغات کلمه برند KuCoin از طریق موتورهای جستجو و غیره است.)

۷) KuCoin این حق را برای خود محفوظ می دارد که قوانین پاداش را بدون اطلاع قبلی تنظیم کند.

تیم KuCoin

 

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

دریافت ۲۰۰ هزار شیبا با ثبت نام در اکس کپیتال

لینک ثبت نام در اکس کپیتال این میزان ارز شیبا پس از احراز هویت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس