معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / آموزش کار کردن با معاملات OCO در بایننس
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

آموزش کار کردن با معاملات OCO در بایننس

اگر شما نیز در بایننس یا اکسچینج های دیگر ارزهای دیجیتال فعالیت می کردید، شاید همیشه نیاز به یک نوع معامله داشتید که بتوانید علاوه بر اعمال حد ضرر یک سفارش فروش هم به صورت همزمان ثبت کنید به این صورت که اگر قیمت ارز بالا رفت بفروشید و اگر پایین امد حد ضرر فعال شده و با ضرر اندک از معامله خارج شوید. از زمان راه اندازی بایننس تا کنون این امکان در بایننس وجود نداشت تا اینکه بایننس در بروزرسانی جدید خود نوع جدید معامله ای به نام OCO معرفی کرد.

در این مقاله معاملات OCO فقط در معاملات فروش که کاربرد بیشتری دارند توضیح داده می شود.

معاملات OCO یا OCO Orders بایننس چیست؟

معاملات OCO (One Cancels the Other) نوع جدیدی از معامله در بایننس است که به وسیله آن میتوانید به صورت خودکار ۲ سفارش(Order) همزمان ثبت کنید. معاملات OCO نوع ساده ای از خودکار سازی فرایند تریدینگ است که به شما این امکان را میدهد که از معاملات خود با سود خارج شوید و ضرر را به حداقل برسانید.

به این صورت که میتوانید یک سفارش Limit و یک سفارش Stop-limit ثبت کنید. اگر بخشی از یکی از سفارش ها یا همه آن سفارش زودتر فعال شود، سفارش دیگر لغو میشود و فقط سفارش فعال شده ادامه تکمیل میگردد. لطفا به مثال زیر توجه کنید:

اگر نمی دانید معاملات limit و stop-limit چیست مقاله دیگر بنده را مطالعه کنید
آموزش معاملات Stop-limit در بایننس

به عنوان مثال شما مقداری بیتکوین با قیمت ۸۳۰۰ دلار خریده اید و میخواهید در صورت بالا رفتن قیمت بیتکوین تا ۸۶۰۰ آنها را بفروشید اما میخواهید همزمان یک حد ضرر نیز در قیمت ۸۱۰۰ اعمال کنید تا در صورت پایین رفتن قیمت متحمل ضرر اندکی شوید. معاملات OCO این امکان را به شما میدهد که به صورت همزمان هم معامله فروش و هم حد ضرر خود را ثبت کنید.

نحوه کار با معاملات OCO در بایننس

استفاده از معاملات OCO در بایننس بسیار ساده است. در اینجا نحوه ثبت یک معامله فروش OCO را در جفت ارز BNBBTC توضیح می دهیم. مانند تصویر زیر از قسمت Stop-limit گزینه OCO را انتخاب کنید و از قسمت Sell BNB که مربوط به معامله فروش می باشد اقدام به ثبت معامله OCO می کنیم.

بخش LIMIT

در اینجا تعیین میکنیم که اگر قیمت BNB تا این مقدار افزایش یافت آن را با همین قیمت بفروشد.

بخش Stop Limit

دقیقا مانند ثبت معاملات Stop-limit عادی است که میتوانید حد ضرر خود را تعیین کنید به این صورت که در قسمت Stop تعیین میکنید که اگر قیمت تا این مقدار کاهش یافت معامله حد ضرر فعال شده و در قسمت Limit قیمت فروش را تعیین میکنید معمولا برای فروش سریع و قرار نگرفتن در صف فروش. قیمت فروش را باید پایین تر از حدضرر قرار دهید. و در قسمت Amount مقدار ارزی که قصد فروش آن را دارید را وارد کنید.

در مثال بالا اگر قیمت BNB تا ۰٫۰۰۳۰BTC بالا رود ۵bnb تعیین شده توسط شما به فروش میرسد و اگر قیمت BNB تا ۰٫۰۰۲۴۹۵۰ پایین آید حد ضرر فعال شده و مقدار ۵bnb تعیین شده توسط شما با قیمت ۰٫۰۰۲۴۹۰۰ به فروش میرسد.

اگر در بایننس فعالیت نمیکنید یا میخواهید شروع به فعالیت در بایننس کنید مقاله زیر به شما مسائل پایه را آموزش می دهد. همچنین میتوانید مقاله های دیگر من را از طریق انتشارات تریدینگ در ویرگول بخوانید

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

روشهای شناسایی یک سبدگردان خوب

. . . این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است ترتیبی که برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس