معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / اخبار نمادها / خبر جدید از #ذوب
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم
سبد گردان امین تریدر

خبر جدید از #ذوب

خبر جدید از #ذوب

تاریخ خبر
۱-۶-۹۹

ذوب که از شرایط بنیادی نسبتا خوبی برخوردار است و در نظر دارد تا سرمایه خود را ۶۱درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی افزایش دهد، در جدید ترین اطلاعیه اعلام کرده که هیات محترم وزیران ، اجازه تامین حداکثر یک میلیون تن سنگ آهن دانه بندی از معدن سنگان و حداکثر ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی از معدن چاه گز بدون الزام به برگزاری مزایده تا پایان سال ۱۳۹۹ برای شرکت ذوب آهن اصفهان را داده است.

از طرف دیگر شرکت ذوب آهن اصفهان  با اتمام تعمیرات اساسی کوره بلند شماره ۱، از تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ فرآیند راه اندازی کوره بلند شماره ۱ آغاز خواهد می کندکه بر این اساس امکان ظرفیت تولید چدن تا ۶۰ هزار تن در ماه افزایش خواهد یافت.

 بررسی گزارش های ماهانه شرکت بیانگر روند روبه رشد فروش شرکت است بطوریکه در خردادماه ۱۲۳۴۳میلیارد ریال فروش داشت که در تیرماه به ۱۴۱۷۳میلیارد ریال رسید.  نکته قابل توجه در گزارش تیرماه افزایش ۵۰درصدی فروش صادراتی شرکت است. که آنهم ناشی از افزایش نرخ ها بوده است. در صورتیکه فروش داخلی تغییر چندانی نداشته است.

بنظر می رسد ذوب شرایط نسبتا خوبی دارد ولی در حال حاضر شاید فخوز برای خرید بهتر باشد.

۴-۵-۹۹ شنیده های رسیده از ذوب حاکی از افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید ریل سازی این کارخانه میباشد که سود واصله در گزارش ۹ و ۱۲ ماهه منتشر خواهد شد.
سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

افت معاملات سهام در هفته ریزش بورس+ اینفوگرافیک

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۴ هزار میلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس