چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / اخبار نمادها / خبر جدید از کمرجان
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

خبر جدید از کمرجان

خبر جدید از # کمرجان

خبرهای دقیق ورود و خروج از سهم با عنوان ورود به سهم با توجه به پایان اصلاح یا خروج از سهم با توجه به رسیدن به هدف درج می شود ، لذا تنها اعتبار دقیق ورود یا خروج مربوط به همان تاریخ یا نهایتا یک روز بعد از آن می باشد ، بدیهی است ورود مجدد به سهم با اختیار خودتان می باشد

تاریخ
خبر

۱-۶-۹۹

یکی از گزارش های بسیار خوب مربوط به کمرجان است. سهمی که در گزارش ۶ ماهه منتهی به پایان خردادماه مبلغ ۴۲۸ریال سود برای هر سهم محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴۱درصد رشد داشته است.

 مدیریت خوب در هزینه ها و بهای تمام شده در کنار افزایش درآمد سبب رشد سود ناخالص شرکت شده و سود عملیاتی آن را طی ۶ ماه نخست سال مالی ۴و نیم برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داده است.

 سود خالص شرکت در پایان دوره حدود ۳۰ میلیارد ریال شده که نسبت به مدت مشابه ۵ برابر بیشتر است.

 شرکت پیش بینی کرده نرخ فروش محصولات در سال جاری افزایش داشته باشد.

 شرکت از جریان نقدینگی خوبی  در سال جاری برخوردار است و مانده وجه نقد شرکت چندین برابر سال گذشته است که می تواند سپر ریسک در برابر حوادث غیر مترقبه باشد و از طرف دیگر سود انباشته شرکت تا پایان خردادماه سال جاری مبلغ ۳۳ میلیارد ریال ثبت شده است.

 اما بررسی قیمتی سهم بیانگر رشد قابل توجه سهم طی ماه های اخیر بوده بطوریکه نسبت قیمت بر درآمد سهم را به ۶۷ مرتبه رسانده است.

بنظر می رسد سهم بعد از اصلاح می تواند مورد توجه قرار گیرد.

این محتوا فقط برای مشترکین ویژه قابل نمایش است

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

افت معاملات سهام در هفته ریزش بورس+ اینفوگرافیک

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۴ هزار میلیارد تومان …

قالب وردپرس