معماری
آخرین مطالب
خانه / بورس / اخبار نمادها / خبر جدید از #کگل
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم
تریدر سبد گردان امین عارفی نژاد

خبر جدید از #کگل

خبر جدید از #کگل

تاریخ شرح خبر
۴-۵-۹۹

نگاهی به گزارش کگل

شرکت گل گهر با سرمایه اسمی ۷٫۴ هزار میلیارد تومانی، صورت های مالی حسابرسی نشده ۳ ماهه منتهی به خرداد سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، “کگل” در این مدت ۴٫۱ هزار میلیارد تومان درامد عملیاتی داشته که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۱ درصد رشد داشته است. همچنین بالغ بر ۱٫۵ هزار میلیارد تومان سود خالص و ۳۳۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرده که ۱۶ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

این شرکت در گزارش تفسیری مدیریت اعلام کرد: با توجه به اهداف و استراتژی های کلان، سرمایه گذاری های انجام گرفته در حوزه صنایع فولادی، تکمیل زنجیره ارزش و تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز جهت اجرا و بهره برداری از طرح های توسعه انجام گرفته است و پیش بینی می شود در سال های آتی سودآوری مناسبی از محل سرمایه گذاری های انجام گرفته فوق عاید شود که هدف از سرمایه گذاری در طرح ها و شرکت های سرمایه پذیر، رسیدن به سقف تولید ۲۰ میلیون تن کنسانتره، ۲۰ میلیون تن گندله و ۵ میلیون تن فولاد است.

“کگل” در راستای نیل به اهداف استراتژیک به دنبال تامین منابع مالی جدید بیشتر جهت محقق کردن و تکمیل پروژه انتقال آب از خلیج فارس است.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود برنامه ورود شرکت جهان فولاد سیرجان به فرابورس در سال ۹۹ عملی شود.

سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

افت معاملات سهام در هفته ریزش بورس+ اینفوگرافیک

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۴ هزار میلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس