معماری
آخرین مطالب
دریافت سرمایه رایگان با ریسک کم

کسب درآمد از بازیهای آنلاین

کسب درآمد با بازی موبایل برای آندروید و آیفون

لوگو نام دسته بندی پروتکل توضیحات
Alien Worlds Games WAX در این بازی که همه چیز توکنیزه شده است و کاربران می‌توانند به ترید و نگهداری این توکن های NFT بپردازند و تمامی توکن ها نیز بر روی پروتکل WAX ساخته شده‌اند.
Splinterlands Games Hive در این بازی چند نفره کارتی کاربران با استفاده از کارت هایی از دنیای پوکمون و دنیای ورد آو وارکرفت با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.
اکسی اینفینیتی Axie Infinity Games ETH این بازی که از بازی پوکمون الهام گرفته و در آن کاربران کنترل موجودات بامزه ای به نام AXIE در اختیار خواهند داشت و رمز ارز انحصاری این بازی نیز AXS است که به تازگی افزایش قیمت فوق العاده ای را تجربه کردند.
Farmers World Games WAX در این بازی کاربران به کشاورزی خواهند پرداخت و تمامی زمین ها، گیاهان و ابزارآلات مورد نیاز کشاورزی توکن NFT هستند و کاربران می‌توانند به خرید و فروش آنها بپردازند.
upland Upland Games EOS در این بازی بلاکچینی و متاورسی کاربران به خرید و فروش زمین های دیجیتالی می‌پردازند و به کشف گنج های مخفیانه بازی نیز می‌پردازند و نام کوین آن نیز UPX است.
Crazy Defense Heroes Games ETH این بازی بصورت تاوری بوده و کاربران با چیدن تاور های مختلف باید جلوی دشمنان را بگیرند و این بازی نیز رایگان است.
SecondLive Games BSC این بازی در واقع شبیه سازی برای زندگی عادی است و می‌توانید زندگی دوم خود را در آن بسازید!
Sunflower Farmers Games Polygon این بازی غیرمتمرکز یک بازی متن باز است که قابلیت ها و امکانات زیادی را برای کاربران خود به ارمغان آورده و در این بازی امکانات متعددی از جمله، رشد گیاهان مختلف، ماهی گیری و … را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.
Bomb Crypto Games BSC در این بازی کاربران به پیدا کردن BCOIN می‌پردازند و در این مسیر باید با هیولا ها بجنگند!
DeFi Kingdoms Games Harmony این بازی دارای یک صرافی غیرمتمرکز، استخر تأمین نقدینگی می‌باشد و گرافیک آن نیز بصورت نوستالژی و پیکسلی است.
MOBOX: NFT Farmer Games BSC این بازی که توکن آن MBOX نام دارد، امکانات متعددی از جمله ییلد فارمینگ، استخر های نقدینگی و … را برای کاربران فراهم آورده و آن را گیمینگ ترکیب کرده است.
Elfin Kingdom Games BSC الفین کینگدام یک بازی غیرمتمرکز است که در زمینه ییلد فارمینگ فعالیت می‌کند و در این بازی کاربران به جمع آوری توکن های NFT می‌پردازند.
The Crypto You Games BSC در این بازی که بعنوان اولین بازی بیبی متاورس نیز فعالیت می‌کند کاربران می‌توانند کاراکترها را احضار کنند و به انجام دادن ماموریت های روزانه می‌پردازند.
PlayMining Games DEP در این بازی کاربران می‌توانند به بازی کردن بازی های مختلف پرداخته و رمز ارز DEP را دریافت کنند.
Metamon Games BSC این بازی بلاکچینی از سوی رمز ارز Radio Cacaایجاد شده و به دنیای Universal Metaverse پیوسته است.
Arc8 By GAMEE Games Polygon در این بازی موبایلی که در دسته ورزش های الکترونیکی نیز قرار می‌گیرد کاربران به مبارزه با حریفان خود می‌پردازند و توکن GMEE دریافت می‌کنند.
X World Games Games BSC این بازی بلاکچینی عنوان نسل جدید بازی های بلاکچینی را یدک می‌کشد در آن بازیکنان به کشف دنیای وسیع آن می‌پردازند!
SolaJump Games Solana در این بازی بلاکچینی، ۱۰ هزار واحد توکن NFT منحصر به فرد وجود دارد و در آن کاربران به جمع آوری آنها می‌پردازند.
CryptoPlanes Games BSC در این بازی متاورسی و بلاکچینی، کاربران به خرید و فروش توکن های NFT می‌پردازند و در این بازی کاربران با هواپیماها به مسابقه با یکدیگر می‌پردازند.
CryptoBlades Games BSC در این بازی کاربران به ساخت شمشیر و خرید و فروش آن بصورت توکن NFT و جنگ با سایر کاربران می‌پردازند.
Galaxy Blocks Games ThunderCore در این بازی کاربران به شکستن و از بین بردن بلاک ها می‌پردازند.
PROSPECTORS Games WAX در این بازی بلاکچینی که در سبک استراتژیک فعالیت می‌کند، کاربران می‌توانند به ساخت دنیای خود بپردازند و طلا استخراج کنند.
CryptoBay Games BSC بنا به ادعای سازندگان این بازی بهترین بازی غیرمتمرکز است که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین قرار دارد.
BlockchainRPG Games WAX در این بازی کاربران به ساخت آیتم های مختلف می‌پردازند و به ماجراجویی در غیرمتمرکزترین بازی RPGمی‌پردازند.
R-PLANET Games WAX این بازی که حول محوریت استیک کردن توکن های NFT جریان دارد و طبق ادعای سازندگان یک بازی انقلابی محسوب می‌شود در آن به جمع آوری توکن های NFT خواهید پرداخت.
Jelly Squish Games ThunderCore در این بازی باید به متصل کردن ژله های مختلف بپردازید و این ژله ها همگی توکن NFT هستند.
Zoo – Crypto World Games BSC این بازی که شامل Yield Farming و توکن های NFT می‌شود در آن کاربران باید با استفاده از این توکن ها باید با یکدیگر به مبارزه بپردازند.
The Sandbox Games ETH در این بازی غیرمتمرکز کنترل و آزادی را در تمامی موارد خواهید داشت، در این بازی می‌توانید سرزمین های خود را ساخته، با دیگر بازیکنان به اشتراک گذاشته و به خرید و فروش آنها پرداخته و رمز ارز SAND را دریافت کنید؛همچنین این بازی برای دو یسستم عامل اندروید و IOS نیز منتشر شده است.
Blockchain Cuties Games NEO در این بازی که بر روی پروتکل NEO مستقر است به جمع آوری و خرید و فروش عروسک های بامزه حیوانات، اژدها ها و … خواهید پرداخت.
Tiny Titans Games BSC در این بازی به پرورش، خرید و فروش هیولا های کوچک کرده و کسب درآمد خواهید کرد.
Staking Saloon S2 BSC Games BSC در این بازی به استیک کردن توکن های NFT خواهید پرداخت و به عنوان جایزه رمز ارز PCWS دریافت خواهید کرد.
Aavegotchi Games Polygon اوگوتچی ها در واقع روح های دنیای Yield Farming هستند و در این بازی با حیوانات مختلف باید به مبارزه این روح ها بروید.
My DeFi Pet Games BSC این بازی که بر روی بایننس اسمارت چین مستقر است دو دنیای توکن های NFT و دیفای را ترکیب کرده و با استفاده از حیوانات مختلف باید به جنگ هیولا ها بروید.
Nine Chronicles Games Planetarium این بازی که در سبک MMORPG می‌باشد و سازندگان آن مدعی غیرمتمرکز بودن صد درصدی آن هستند و کاربران به مبارزه با دیگر بازیکنان و یا هوش مصنوعی خواهند پرداخت.
Block Creatures Games BSC در این بازی کاربران به جمع آوری توکن های NFT خواهند پرداخت و علاوه بر آن این بازی یک توکن به نام MOOLAH نیز در اختیار دارد.
WAXTycoon Games WAX در این بازی کاربران کنترل یک شرکت را در اختیار خواهند داشت و باید امپراطوری خود را بنا کرده و در ابتدا نیز برای گرداندن این شرکت بازی به آنها ۲۵ هزار واحد WAX اهدا خواهد کرد.
LiteBringer Games LITECOIN طبق ادعای سازندگان این بازی اولین بازی بر روی پروتکل لایت کوین “نقره دیجیتال” است و آنها همچنین مدعی هستند که به صورت واقعی غیرمتمرکز هستند و بازیکنان باید با هوش بالای خود استراتژی خوبی را اتخاذ کنند.
My Crypto Heroes Games Polygon این بازی در ابتدا بر روی شبکه اتریوم ایجاد شده و سپس به پشتیبانی از شبکه پالیگان نیز پرداخت و باز حول محور توکن های NFT جریان دارد و در مجموع ۲۰۰ قهرمان در این بازی وجود دارد.
۰xUniverse Games Polygon در این بازی کاربران به تولید فضاپیما های مختلف پرداخته و پس از آن به دنبال کشف سیاره های جدید خواهند پرداخت و پس از آن می‌توانند این سیاره ها را به فروش برسانند.
DungeonSwap Games BSC در این بازی RPG که بر روی میز صورت می‌گیرد و بر روی بایننس اسمارت چین مستقر است کاربران به خرید و فروش توکن های NFT و Yield Farming خواهند پرداخت.
LoserChick Games Polygon در این بازی پیوندی بین توکن های NFT و GameFi ایجاد شده و کاربران می‌توانند به ایجاد کردن توکن های NFT جدید، خرید و فروش و دیگر امور مربوط به آنها بپردازند.
Coinpirates Games WAX در این بازی بازیکنان همراه با کشتی های خود باید دیگر بازیکنان و کشتی های آنها را غارت کرده و در صورت پیروزی توکن CPR دریافت خواهند کرد.
Metal War Games WAX در این بازی کاربران به جمع آوری کارت های مختلف و خرید و فروش آنها خواهند پرداخت.
CryptoBrewMaster Games Hive در این بازی بازیکنان به تولید نوشیدنی کرده و آنها را به فروش می‌رسانند و حتی می‌توانند کارخانه خود را نیز به فروش برسانند و کارخانه دیگری خریداری کنند و کاربران در ازای بازی کردن خود توکن CBM دریافت خواهند کرد.
DeHero Games BSC این بازی بر روی شبکه بایننس اسمارت چین مستقر است و در آن کاربران به استیک کردن، جمع آوری و خرید و فروش توکن های NFT خواهند پرداخت.
Neon District Games Polygon این بازی حول محور پخش کردن پیتزا است و کاربران در صورت موفقیت به عنوان پاداش توکن NFT بر روی شبکه اتریوم و پالیگان دریافت خواهند کرد.
PolyBlades Games Polygon در این بازی به جنگ نیرو های تاریکی خواهید رفت و در ازای پیروزی رمز ارز SICKLE هدیه خواهید گرفت.
ArenaSwap Games BSC این بازی که یک نوع صرافی نیز محسوب می‌شود بر روی بلاکچین بایننس اسمارت چین مستقر است و تمرکز اصلی آن بر روی Yield Farming است و کاربران می‌توانند حتی به شرط بندی بر روی توکن های NFT بپردازند.
Cometh Games Polygon این بازی که بر روی دنیای دیفای متمرکز است و از یک راه حل دو لایه بهره می‌برد و در آن کاربران کنترل Astrominer ها را بر عهده دارند و آنها نیز در واقع توکن NFT هستند.
Brave Frontier Heroes Games Polygon در این بازی که که برای تلفن های هوشمند در دسترس است کاربران به ترید و خرید و فروش دارایی های دیجیتالی که در بازی از آنها استفاده کردند خواهند پرداخت.
DrugWars Games STEEM در این بازی چند نفره کاربران در ازای مقدار مواد مخدری تولیدی خود توکن STEEM دریافت خواهند کرد و همچنین کاربران می‌توانند از یکدیگر مواد مخدر بدزدند!
Green Rabbit Game Games WAX در این بازی به استیک کردن توکن های NFT خواهید پرداخت و در زمان سفر می‌کنید و در نهایت باید برای بقا تلاش کنید.
Rabona Games HIVE در این بازی کاربران به مدیریت تیم فوتبالی خود خواهند پرداخت.
Blockchain Cuties Games EOS در این بازی نیز کاربران به جمع آوری عروسک های بامزه خواهند پرداخت و می‌توانند آنها را خرید و فروش کنند.
Binamars Games BSC این بازی که در سبک RPG محسوب می‌شود تمرکز خود را بر روی توکن های NFT و Yield Farming قرار داده است.
Clash Dome Games WAX در این بازی بلاکچینی کاربران بصورت تورنمنت های روزانه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
Alchemy Toys Games BSC در این بازی کاربران به جمع آوری و دریافت و خرید و فروش کارت های مختلف کرده و با آنها با سایر بازیکنان به رقابت می‌پردازند و در در صورا برد توکن EPH دریافت می‌کنند.
Word Search Blitz Games ThunderCore این بازی تلفیقی از سبک پازل و هجی کردن کلمات و بلاکچین است!
Color Craze Games ThunderCore در این بازی که بر روی پروتکل ثاندرکور مستقر است باید با سرعت هرچه تمام تر اسم رنگ ها را به آنها وصل کنید.
Math War Games ThunderCore در این بازی چند نفره با دوستان خود در یک چالش ریاضی همراه با طعم بلاکچین شرکت خواهید کرد.
Brain Wrap Games ThunderCore این بازی مستقیماً با هوش و IQ شما سر و کار دارد و باید با سرعت هرچه تمام‌تر به سوالان پاسخ دهید.
MoonCatRescue Games ETH در این بازی باید MoonCat ها را نجات داده و آنها را به شبکه اتریوم بازگردانید و فی‌الواقع در بازی فقط ۲۵۶۰۰ واحد از آنها وجود دارد.
ZED RUN Games Polygon در این بازی کاربران به تربیت اسب های مسابقه ای پرداخته و با آنها مسابقه می‌دهند و این اسب ها هرکدام منحصر به فرد هستند و بازیکنان می‌توانند به خرید و فروش آنها بپردازند.
NFTBox Games BSC این بازی حول محور توکن های NFT جریان دارد و در آن کاربران می‌توانند با این توکن ها بازی کرده و در مزایده آنها را به فروش گذاشته و یا در مزایده آنها را خریداری کنند.
Waves Ducks Games WAVES در این بازی کاربران به پرورش اردک ها خواهند پرداخت و هر اردک که از توکن EGG بوجود آمده یک توکن NFT محسوب می‌شود و کاربران با بدست آوردن توکن EGG صاحب اردک های بیشتری خواهند شد.
Foxy Equilibrium Games BSC این بازی که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین مستقر است و محوریت آن توکن های NFT هستند و هر روباه یک توکن NFT است که کاربران می‌توانند در آنها به خرید و فروش و بزرگ کردن و کشتن این روباه ها بپردازند.
GNO City Games WAX در این بازی کاربران به بزرگ کردن شهر های خود که در واقع توکن NFT هستند خواهند پرداخت و این شهر ها قابل معامله نیز هستند.
CryptoKitties Games STEEM در این بازی کاربران به جمع آوری و پرورش Kitty ها خواهند پرداخت و هرکدام از آنها شخصیتی منحصر به فرد دارد و این کیتی ها در واقع توکن NFT هستند.
CrossLink Games IOST هدف این بازی ایجاد پیوندی بین دنیای واقعی و دنیای مجازی است و این بازی ترکیبی از بازی و GPS را به کاربران ارائه داده و کاربران به کنترل ستاره ها خواهند پرداخت و جوایز ارزنده ای دریافت خواهند کرد.
Three Kingdom Battles Games BSC این بازی که جزو بازی های تاریخی محسوب می‌شود و به چین باستان بازمی‌گردد کاربران می‌توانند ارتش های خود را بزرگ کرده و با دیگر کاربران یا هوش مصنوعی حمله کنند.
Blockchain Cuties Universe Games Polygon در این بازی کاربران Cutie ها بازی خواهند کرد و هر کیوتی متفاوت از دیگر کیوتی ها است و ۱۰۰ آنها متعلق به کاربران است و کیوتی ها شامل عروسک ها، خرس های بامزه و مارمولک ها است و در واقع هر کیوتی یک توکن NFT است.
WIZARD Games BSC در این بازی که تلفیق دنیای فانتزی با بلاکچین است کاربران به معامله و جمع آوری توکن های NFT اقدام خواهند کرد.
Chain Clash Games EOS در این بازی کاربران به جمع آوری و خرید و فروش آواتار های مختلف خواهند پرداخت و جوایز خود را در قالب رمز ارز EOS دریافت خواهند کرد.
Ethermore Games ETH در این بازی که متعلق به یک سازمان غیر متمرکز خودمختار است، کاربران به جمع آوری کلکسیونی از توکن های NFT منحصر به فرد و خرید و فروش آنها خواهند پرداخت.
Crusaders Of Crypto Games BSC در این بازی که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین مستقر است کاربران به دریافت توکن CRUSADER خواهند پرداخت و علاوه بر آن در صورت پیروزی در رقابت های مختلف رمز ارز BNB دریافت خواهند کرد.
CryptoBattles Games BSC در این بازی کراس پلتفرم و چند نفره کاربران به رقابت تک به تک با یکدیگر خواهند پرداخت و توکن CBT یا NFT دریافت خواهند کرد.
Chibi Fighters Games ETH در این بازی که بر روی شبکه اتریوم مستقر است با استفاده از Brawl ها به جمع آوری Chibi Fighters، خرید و فروش آنها و یا نابود کردن‌ آنها خواهید پرداخت.
Alchemy Arena Games BSC در این بازی کاربران به هولد کردن توکن TOY خواهند پرداخت و رمز ارز HAND دریافت خواهند کرد و با استفاده از توکن های TOY به رقابت با سایر کاربران خواهند پرداخت.
Avaxtars Games AVALANCHE در این بازی که بر روی بلاکچین Avalanche و توکن های NFT مستقر است و هر Avaxtar یک شخصیت منحصر به فرد دارد در صورت پیروزی در رقابت ها توکن AVXT دریافت خواهید کرد.
Crypto Dynasty Games EOS در این بازی کاربران باید به تقویت کاراکتر خود پرداخته و با استفاده از کاراکتر خود به جنگ دیگر کاربران بروند.
ChainMonsters Games FLOW در این بازی کراس پلتفرم چند نفره که در سبک RPG قرار دارد و بر روی پروتکل FLOW مستقر است به کشف، گرفتن، جمع آوری و ترید هیولا ها خواهید پرداخت.
Crypto Sword & Magic Games EOS در این بازی RPG که بصورت Real Turn انجام می‌شود و تمامی اختیارات آن دست کاربران است و بر روی بلاکچین EOS قرار دارد از قرارداد های هوشمند نیز بهره خواهید برد.
Profit Circus S3 BSC Games BSC در این بازی غیرمتمرکز کاربران به استیک کردن رمز ارز PWSC خواهید پرداخت و به عنوان پاداش توکن NFT دریافت خواهید کرد.
Kolobok Adventures Games WAX در این بازی بازیکنان به جمع آوری Kolobok ها و خرید و فروش آنها خواهند پرداخت و تمامی این کولوبوک ها توکن NFT هستند.
My DeFi Pet Games BSC این بازی که بر روی بایننس اسمارت چین مستقر است دو دنیای توکن های NFT و دیفای را ترکیب کرده و با استفاده از حیوانات مختلف باید به جنگ هیولا ها بروید.
MEZURASHI Games BSC در این بازی که به خرید و فروش توکن های NFT می‌پردازید و در آن MEZURASHI های محدودی وجود دارد به خرید و فروش آنها خواهید پرداخت؛ سازندگان این بازی مدعی هستند که این بازی آینده دنیای گیمینگ است.
ApWars Games BSC در این بازی که بر روی بلاکچین استلار مستقر است به فارم کردن، جنگ توکنی و خرید و فروش توکن های NFT خواهید پرداخت و توکن WGOLD دریافت خواهید کرد.
BRICKS BATTLE Games EOS در این بازی که رایگان نیست می‌توانید در لیگ های مختلف شرکت کرده و در صورت پیروزی رمز ارز EOS دریافت کرده و در صورت دعوت از دوستانتان نیز این رمز ارز را دریافت خواهید کرد.
Crypto Zoon Games BSC در این بازی که بر اساس داستان پوکمون ساخته شده کاربران به جمع آوری توکن های NFT خواهند پرداخت و از توکن انحصاری این بازی یعنی ZOAN نیز استفاده خواهند کرد.
Voxies Games ETH در این بازی که بر روی شبکه اتریوم مستقر است با Voxie ها بازی خواهید کرد و فقط ۱۰ هزار واحد وکسی وجود دارد و هرکدام دارای شخصیتی منحصر به فرد هستند و با تربیت کردن آنها به جنگ دیگر وکسی ها خواهید رفت و در صورت پیروزی رمز ارز VOXEL را جایزه خواهید گرفت و علاوه بر آن می‌توانید به ترید وکسی ها بپردازید.
CryptoRacingVIP Games BSC در این بازی که بر دنیای دیفای و بایننس اسمارت چین متمرکز است باید برای دریافت ماشین ها و به روزرسانی آنها توکن های NFT خریداری کرده و در صورت خرید می‌توانید آنها را به فروش برسانید.
Tiny Hero Games Polygon این بازی که ادعا دارد اولین بازی همراه با جایزه شبکه اتریوم است و در آن باید تیمی ساخته و با دیگر بازیکن ها رقابت کنید و در صورت پیروزی رمز ارز TINY را دریافت خواهید کرد و در صورت هولد کردن این رمز ارز توکن MATIC دریافت می‌کنید.
Plant Vs Undead Games BSC در این بازی که بصورت رایگاه عرضه شده و از سیستم ضد رمز قوی برخوردار است با گیاهان به جنگ مردگان خواهید رفت و در صورت پیروزی درآمد خوبی کسب خواهید کرد.
MLB Champions Games ETH این بازی که حول محور فوتبال آمریکایی جریان دارد به ترید و جمع آوری توکن های NFT خواهید پرداخت.
My Crypto Saga Games POLYGON در این بازی چند نفره که باید بین ۲ الی ۴ نفر بصورت کارتی بازی کنید، ۱۰ کارت اختیار داشته و باید با استفاده از استراتژی های خود به پیروزی برسید.
Synergy Of Serra Games ETH در این بازی کارتی در ابتدا ۹۰ کارت در اختیار داشته و می‌توانید به خرید و فروش کارت و تمامی آیتم های بازی بپردازید و این بازی هیچ هزینه ای به عنوان ورودی از شما دریافت نخواهد کرد.
Dragonereum Games ETH در این بازی غیرمتمرکز، بازیکنان کنترل اژدها های مختلف را بر عهده دارند و به جمع آوری، مبادله و خرید و فروش آنها می‌پردازند.
League Of Kingdoms Games ETH این بازی که در سبک MMO و RPG محسوب می‌شود تمامی زمین های آن توسط بازیکنان اداره می‌شود و تمامی زمین ها توکن NFT هستند و کاربران می‌توانند به خرید و فروش آنها بپردازند.
Pinkslip Finance Games ETH در این بازی که توکن های NFT نقش ماشین های مسابقه ای را بازی کرده و به مسابقه با یکدیگر می‌پردازند با خرید این توکن ها و پیروزی در مسابقات به یک جایگاه خوب در استخر های استیکینگ رسیده و درآمد پایداری خواهید داشت.
ChainZ Arena – Play And Earn Games TRON از قلمرو خود با استفاده از چهار عنصر زمین، آب، آتش و چوب در برابر اهریمنان دفاع کرده و قهرمانان مختلف را احضار کنید و در صورت پیروزی توکن SOUL را جایزه خواهید گرفت.
Crypto Colosseum Games Polygon هدف از ارائه این بازی مبارزه با شرطبندی و خشونت است و در آن در صورت کسب پیروزی های مختلف توکن NFT دریافت خواهید کرد.
FORGE ARENA Games VULCANFORGED در این بازی تک نفره در برابر هوش مصنوعی قرار خواهید گرفت و چون این بازی در مرحله بتا قرار دارد هنوز توکنی برای پاداش های آن مشخص نشده است.
Candy Pop Duel Games EOS در این بازی چند نفره بصورت تک به تک با یکدیگر مبارزه کرده و به چالش کشیده خواهید شد و در راستای پیروزی های خود رمز ارز EOS جایزه خواهید گرفت.
Night Life Crypto Games BSC هدف این بازی ارائه بهترین تجربه گیمینگ بلاکچین به کاربران خود است و این بازی از یک راه حل دو لایه استفاده می‌کند و در ازای بازی کردن آن توکن NLIFE پاداش خواهید گرفت و می‌توانید در صرافی پنکیک سواپ به معامله آن بپردازید.

 

معرفی بازی های غیر متمرکز Dapps

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بازی های مهم دپ ها و طریقه استفاده از آن توضیحات مناسبی را در اختیار شما قرار بدهیم بهتر است بدانید برای استفاده از این بازی ها باید به طور کامل بر بلاکچین تسلط کافی را داشته باشید پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بازی بلاکچین چیست؟

بازی بلاکچین بازی‌ای است که از مالکیت واقعی اقلام از همان فناوری استفاده می‌کند که در هسته ارزهای دیجیتال مانند بیت‌ کوین و اتریوم قرار دارد. این یک نوآوری زمین گیر برای بازیکنانی است که قبلا پذیرفته اند که آیتم هایشان برای همیشه در بازی ها قرار می گیرد. به طور معمول، بازیکنان به زمین بازی عادت دارند و مانع از حرکت آزادانه دارایی های بازیکنان به داخل و خارج محیط می شوند.

این سیستم‌های جدید، منهای تایتان‌ها، تحولات هیجان‌انگیز بسیاری را به ارمغان می‌آورند. بازی بلاکچین به بازیکنان این امکان را می دهد که آیتم هایی که کمیاب هستند را مورد بررسی خود قرار بدهند و به آنها اجازه می دهد هر چیزی را برای هر کسی ارسال کنند. این قابلیت جدید بدون نیاز به پرش از طریق حلقه ها یا فروش کل حساب خود کاربر و برای جابجایی تنها یک کالای ضعیف که خریدار می خواهد وجود خواهد داشت.

این مرحله یک اقتصاد جدید مبتنی بر بازیکن را قادر می‌سازد که در آن بازی‌ها به هیچ عنوان نگران نسخه‌های جدید یا DLC‌های مشکوک به وجود آمده خود نباشند، ولی در عوض می‌توانند به سادگی محتوای جدیدی تولید کنند که قابل مبادله باشد و بازیکنان را حفظ کند. اگر کاربران بتوانند ساعت های زیادی پای بازی بنشینند و زمان زیادی را در این قسمت استفاده کنند قطعا پولی که از این عملکرد خارج می کند بسیار سطح بالایی را دارا می باشد البته شایان ذکر است که گفته شود زمانی وجود دارد که سیستم‌هایی مانند Enjin به سازندگان اجازه می‌دهند برای کسب درآمد از معاملات انجام شده در داخل و خارج از بازی، هزینه‌های انتقال را اضافه کنند، این امر به ویژه برای گیمرها بسیار مفید است.

کسب درآمد از بازی های بلاکچین

ترکیب های رمزنگاری شده در واقع برای پرداخت های درون پلفترمی نامیده می شود از جمله استفاده ازNFT می باشد که این روند به عنوان دو عنصر مهم نامیده می شود که این عملکرد بازی های بلاکچین را متمایز می سازد و در واقع NFT توانسته پیشرفت های قابل توجهی را نمایان کند و به کاربران خود کمک می کند تا بتواند ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد، البته این عملکرد باعث می شود تا سایر گیمرها بتوانند مبادله هایی را انجام دهند و در بین پلفترم ها حرکت کنند. بهتر است بدانید که شما می توانید به سادگی در مبادلات انجام شده در بازی های بلاکچین، مانند اقتصادهای واقعی، به آسودگی کسب درآمد کنید. در واقع بهتر است بدانید که کسانی که تمایلات به شدت خلاقانه ای دارد می توانند کلکسیون های بسیاری را توسعه دهند و به فروش برسانند و این روند در حالی است که متعهدترین گیمرها نیز می توانند به آسانی جوایز ارزنده ای را برای ایده های ناب خود دریافت کنند.

آینده بازی های بلاکچین

برای شروع بازی، کاربران Axie باید روی NFT های Axie و توکن اصلی AXS سرمایه گذاری کنند. از آنجا، که افراد می توانند بازی کنند و برای به دست آوردن توکن SLP رقابت بسیاری داشته باشند، قطعا می توانند آن را با سایر دارایی های رمزنگاری شده یا ارزهای فیات و موارد دیگر تعویض کنند.

بهتر است گفته شود که گیمرهای بسیاری وجود دارند که در کشور فیلیپین که مقدار دستمزد ماهانه خود را به صورت چندین برابر دریافت می کنند که البته با توجه به مشکلات ویروس کووید ۱۹ بدست آوردن این مبلغ بسیار قابل توجه می باشد بهتر است بدانید که ارزش بلاکچین برای بازی های بگونه ای اعمال شده است که یک اقتصاد در این بازی ها نفهته شده است و این عملکرد به بازیکنان این امکان را می دهد که دارایی های درون بازی را بدست آورده و به فروش برسانند البته که با پیشرفته تر شدن بازی های مختلف کریپتو، تعداد بازیکنان بالایی جذب این عملکرد می شوند و اما شایان ذکر است که بدانید شانس بسیار بالایی وجود خواهد داشت که بلاکچین و تمرکز زدایی در آینده نقش بسزایی داشته باشد

بازی های کلکسیونی

بازی‌های کلکسیونی در مرکز بلاکچین و دنیای بازی‌های رمزنگاری قرار دارند. CryptoKitties شناخته شده ترین  نوع بازی در این نوع روند به شمار می آید. در این بازی بازیکنان در دنیای مجازی حیوانات دیجیتالی را به سادگی مورد آموزش خود قرارداده، جمع آوری می کنند و تجارت خود را انجام می دهند.

بازی های نقش آفرینی

با انجام این بازی‌ها می‌توانید NFT و جوایز ارز دیجیتال را کسب کنید. بازی های بلاکچین مبتنی بر RPG کمی در دسترس هستند. در این بازی‌ها، بازیکنان به‌طور مستقیم شخصیت‌ها را کنترل می‌کنند،  البته این در حالی است که درگیر نبردهای بلادرنگ هستند.

بازی های جهانی باز

در این بازی ها، می توانید قطعه زمین را با پول واقعی خریداری کنید و زمین خود را با افراد، ساختمان ها، گیاهان و…. درست کنید. حتی می توانید زمین خود را با پول واقعی به دیگران بفروشید

 

  1. نحوه کسب درآمد از بازی OVR
  2. آموزش و نحوه کسب درآمد از بازی بمب کریپتو Bombcrypto
  3. کسب درآمد با بازی اکسی ماهی ۲۵ میلیون
  4. سایت دپ ریدر
سبدگردانی بورس و ارز

درباره ی aminarefinejad

جهت هر گونه مشاوره مالی ، سبد گردانی در بورس ، ارز و فارکس ویا دریافت استیتمنت در هر کدام از موارد بالا در شبکه های اجتماعی پیام دهید 09362205580

همچنین ببینید

شبکه‌های اجتماعی و وبسایت پروژه Notcoin

در حال حاضر، Notcoin هیچ وب سایت یا حساب رسانه اجتماعی به جز X ندارد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس